Pegasus, Kato Stalos, Apollomatkat

esko43

Hello!

Ollaan elokuun lopussa lähdössä viikoksi Kreetalle, Kato Stalokseen, Pegasus hotelliin, onko tuoreita kokemuksia paikasta, ja mitkä on parhaat tavernat hotellin lähellä. Haniian on tietenkin helppo mennä, mutta onko Limnoupoliksen vesipuistoon lyhyt matka. Ja millä suosittelette vesipuistoon menevän ? Meneekö se minijuna Kao Staloksesta ?

4

844

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • korko44

Marian Restaurant alhaalla liikennevaloissa on hyvä paikka. Pegasus hotelliin vaan vie järkyn jyrkkä ylämäki. Muutoin hotelli on hemmetin hyvä kaikin puolin.

• Pegasusaamupala

Onko tänäkesänä käyneitä tässä hotellissa.
      Menemme syyskuussa tuonne ja pähkäilemme että onko kunnon aamiainen, tai varmaan on kun veloittavat kympin per henkilö ? Hieman arvokkaalta tuntuu ?
      Myös muut kokemukset tervetulleita

• Heinäk

Ihana, kotoisa ja nätti perhehotelli. Tosi hyvin hoidettu alue. Ihana henkilökunta, mukava - lämmin tunnelma. Kiva uima-allas, upea ranta lähellä. Minimarketteja lähellä.
      Ja sitten miinuksia jotka vaikuttivat meidän matkaan radikaalisti.
      Olisimmepa noudattaneet aiempien asiakkaiden vinkkejä ettei aamupalaa kannata ottaa. Me otimme (2 aikuista, lapsi ja nuori) ja maksoimme siitä viikolta 245€, aamupala oli täysi pohjanoteeraus! Muutama sama ruoka joka ikinen aamu tarjolla. Ei kannata siis maksaa siitä missään nimessä varsinkaan tuollaisia summia. Olimme todella pettyneitä ja ärsyyntyneitä. Hotellin ruoka muutenkin mielestämme heikkolaatuista.
      Ja pyykki. Olisin halunnut pestä yhden koneellisen kesäisiä käyttövaatteita. Tarjosivat palvelua, että he pesevät ja silittävät pyykit. Laskin heidän hinnaston mukaan, että se koneellinen olisi tullut maksamaan minulle n. 60€. No ostin marketista pulveria ja pesin kylpyammeessa.
      Pingispöytä hotellilla oli. Meidän olisi pitänyt maksaa pingismailojen lainaamisesta 0.50€. Miksi hotellivieraan pitää maksaa vielä erikseen tuosta? Ei se summa vaan se periaate.
      Hotelli äänekäs, äänet kantautuvat turhan hyvin huoneisiin. Lisäksi ilman avainta ei sähköä eli esim. kännykkää ei saa ladattua ellet itse ole huoneessa ja avain seinässä kiinni.
      Hotellia alueena voin suositella mutta en missään nimessä suosittele ottamaan mitään palveluita sieltä - varsinkaan ruokailuja. Me emme mene uudestaan.

• käyttänyt5kertaa

Shiny Laundry platanias, maksaa isokoneellinen pesu,kuivatus ja viikkaus. 12 euroa. Käyttäkää näitä,tanään kun vie,huomenna valmista ja laatu upeeta, naisten pikkarit ei ikinä(edes uutena,heh hee) olleet niin puhtaita ja mukava pariskunta pitää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      117
      6096
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4217
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2120
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1892
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      144
      1819
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe