APUA TARVITAAN, LUKEKAA TÄÄ, JA AUTTAKAA! -KIITOS-

TULEVA ÄIPPÄ! (VAIKKA EN HA...

APUA NUORELLE, TULEVALLE ÄIPÄLLE!
HEI! Olen 14-vuotias, ja raskaana 26-VUOTIAALLE Miehelle, kun juttu tapahtui, sitä ennen olimme olleet juhlimassa kavereitten kanssa, ja olin huppelissa! SIIS APUA! Raskaus alakaa jo vähän näkyä! En ole kertonut tästä äidille! Mitä teen? Apua tulevalle Mammalle! ;(

T: tuleva äippä
PS: onko ketään joka haluasi adoptio vauvan?

14

2843

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • IIK!!!

MÄ KANS TARTTISIN APUA; KUN EN TIEDÄ MITÄ TEKISIN. Mull on 14-vuotias tytär joka on raskaan aikuiselle miehelle eikä se kerro mulle sitä!! miten saisin sen menee neuvolaan. SIIS APUA! ....Olisko se kuitenki ollu vaan ilmakupla eli PIERU....SIIS VOI EI!!!!

• TULEVA ÄIPPÄ

KIITOS ETTÄ VASTASIT!
        PITÄISIKÖ MINUN KERTOA ÄIDILLENI ETTÄ HÄNESTÄ ON TULOSSA ISOÄITI 39- VUOTIAANA?

VASTAA KIITOS! ;)

• äiti 19
        TULEVA ÄIPPÄ kirjoitti:

KIITOS ETTÄ VASTASIT!
        PITÄISIKÖ MINUN KERTOA ÄIDILLENI ETTÄ HÄNESTÄ ON TULOSSA ISOÄITI 39- VUOTIAANA?

VASTAA KIITOS! ;)

kyl sinun kannattaa kertoa äidillesi että hänestä tulee isoäiti 39- vuotiaana..

• n20
        äiti 19 kirjoitti:

kyl sinun kannattaa kertoa äidillesi että hänestä tulee isoäiti 39- vuotiaana..

vai että 39 vuotiaana..sä 14??voi,voi..ite oon kuitenki 20 ja mun mutsini on 38v.

• milie81
        n20 kirjoitti:

vai että 39 vuotiaana..sä 14??voi,voi..ite oon kuitenki 20 ja mun mutsini on 38v.

kai sitä ihmiset voi lapsia saada 25 vuotiaanakin?

Mikä oli ton viestin pointti?
        Itse olen kohta 24 ja äitini on 46...
        Ja aion itsekin tehdä lapsia lisää, eli 25 vuotiaana.. 39 vuotiaana kuopukseni olisi silloin 14... (Vai laskinko väärin?)

• n20
        milie81 kirjoitti:

kai sitä ihmiset voi lapsia saada 25 vuotiaanakin?

Mikä oli ton viestin pointti?
        Itse olen kohta 24 ja äitini on 46...
        Ja aion itsekin tehdä lapsia lisää, eli 25 vuotiaana.. 39 vuotiaana kuopukseni olisi silloin 14... (Vai laskinko väärin?)

rupes naurattaa toi isoäiti 39vuotiaana.. tuntu aika ilkeilyltä..=)

• tässä teille
        n20 kirjoitti:

Itse 22 ja mutsi 38, ja mummo se jo on.=)

• kv1

että tämä kaikki on vain läpän heittoo, kuten oma 14v:ni sanoo...

mutta jos olet tosissasi tuossa elämäntilanteessa, niin:

painu nyt viivana äitiysneuvolaan. lintsaa vaikka koulusta sen takia. teetä virallinen raskaustesti ja pääset mukaan raskaudenseurantaan ja saat oikeuden äitiysavustukseen. ja aikaanaan myös paperin äitiyspäivärahan hakemiseen kelalta.

ja sitten ei auta muu kuin kertoa asiasta myös äidille. onhan hän itsekin saanut sinut melkoisen nuorena, joten hirveää rähinää ei olisi varaa pitää...

miettikää sitten miten eteenpäin. tuleeko sinusta yh-äiti jo teininä? haluatko pitää vauvan? ja taistella sen eteen ja sen puolesta?

vai otatko yhteyttä sostoimistoon adoption järjestämiseksi. SUOMESSA EI KUITENKAAN SAA JAELLA LAPSIA ns. ADOPTIOON NETISSÄ!!!! adoptio on aina virallinen, järjestelmän kautta kiertävä operaatio, jossa sinulla on vielä puolenvuoden perumisoikeus. kotimaan adoptiojono on toisaalta pitkä, joten ottajia lapselle kyllä löytyy, ehkä liikaakin.

• Riina

..alkuperäiselle mitään vaan kv1:lle:

"ja sitten ei auta muu kuin kertoa asiasta myös äidille. onhan hän itsekin saanut sinut melkoisen nuorena, joten hirveää rähinää ei olisi varaa pitää... "

Eihän 25v nyt melkoisen nuori enää ole? Itse ennätän täyttää 24 ennen laskettua aikaa, olen valmistunut ja ollut jo 4vuotta töissä, mitä tässä pitäisi enää odotella?:) Välillä jopa koen olevani hirveän vanha:D

• kv1
        Riina kirjoitti:

..alkuperäiselle mitään vaan kv1:lle:

"ja sitten ei auta muu kuin kertoa asiasta myös äidille. onhan hän itsekin saanut sinut melkoisen nuorena, joten hirveää rähinää ei olisi varaa pitää... "

Eihän 25v nyt melkoisen nuori enää ole? Itse ennätän täyttää 24 ennen laskettua aikaa, olen valmistunut ja ollut jo 4vuotta töissä, mitä tässä pitäisi enää odotella?:) Välillä jopa koen olevani hirveän vanha:D

siihen tuli ja sehän se oleellista asiassa on

• keskeytystä?

Ja eikös tässä nyt täyty se rikosoikeuden pykälä,
      joka kieltää sukupuolisuhteet alaikäisen kanssa?
      Ja varsinkin, kun olit hupelissa. Mielestäni sinua
      on käytetty hyväksi. Vedä se "mies" siitä vastuu-
      seen, jos et muuten niin ainakin siinä tapauksessa,
      jos päätät pitää lapsen - isän on hoidettava vel-
      vollisuutensa.

• vaan..

tyhmästä päästä kärsii koko ruumis!tässä tapauksessa myös tuleva lapsi...mikä näitä nuoria vaivaa???

• Apua tosiaan tarvitaan..

Sun kohdallasi mielenterveystoimisto on sopiva osoite..

• yritä ottaa itseäsi ensin niskasta kiinni ja kerro äidillesi.Jos et kuitenkaan uskalla,laidat olla peruskoululainen;kasiluokalla,käänny terveydenhoitajan puoleen,hän on vaitiolovelvollinen,eikä näin ollen saa kertoa asiaasi,raskauttasi,kellekkään ja mitä adobtioon tulee,uskon että ottajia vauvallesi on jonoon asti myös nimimerkki.Mutta adobtio asioita EI hoideta netinvälityksellä.Hyvää jatkoa ja kirjoittele aatoksistasi tuonnempanakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      32
      7107
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      43
      4353
    3. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      24
      3755
    4. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      184
      3457
    5. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2507
    6. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      30
      2455
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      44
      2122
    8. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      26