MUIST! Käydele ain ehkäsymoovi ku oudomp tupsu juures iloitsemas. Siin syyhy hepis ja tipper runkkeli väldä. Muist ain sama karvarako ni durval bambudel.
VIROLAISEN NEUVO
8
11105
Vastaukset
- multa kans!!
miiutsk eed eestä voo kääädymmä kaakeinloosis boordelloisee jaa seeläi paaannaakkaa pipieennttäää tytyttttöööpää peerrfshessnsneees..
- idiootteja
saa pois,kysyn vaan?Sheriffi,ainakin päivän viiveellä..
- sitä hyvää............
idiootteja kirjoitti:
nyt poistamaan!
- häiskä
idiootteja kirjoitti:
ei edes oo sheriffiä. Ehkä kannattais?
- muuten
häiskä kirjoitti:
ei edes oo sheriffiä. Ehkä kannattais?
täältä poistettaisiin kaikki
- SHERIFFI
VOI POISTAA,näitä"virolaisia",menee maku koko 24,sen sivuilta????????????????????????????????
- näitä
nyt poistamaan, suomalaiset nämä sanonnat on keksinyt
- 23456789876543fdghjk
Miksi te täällä itkette?
Kirjoittakaa jollekkin muulle taholle.
Etsikää jonkin asioista päättävän email ja porinaa sinne vaan.
Sama homma oli joskus ellit-chatissa. "Sheriffi"(idiootti nimi) piti omanaan koko sättiä parin vakkarin kanssa. Tiedä sit pitääkön enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1882260Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32089Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3161836- 931597
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois821468Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001230- 671170
- 251111
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73996