Löysin just maailman ihanimman tyttöystävän! Hän on 16 ja minä täytän kohta 18 ja ongelma on se, että hänen äiti ei hyväksy mua! hän(äiti) ei oo ees tavannu mua mutta silti hän paheksuu asiaa ja nyt hän kokoajan "stalkkaa" mun tyttistä ja meinas takavarikoida puhelimenki ku näki et juttelee mun kaa! samoin tämä äiti suhtautuu kaveripoikiin. mikä neuvoksi. olen muutenkin yksinäinen ja olen kerrankin tavannut ystävän joka välittää musta mutta mitä voin tehä? jos tää vie eroon ni en enää kestä! itkien kirjotan tätä! me ollaan tavattu tyttiksen kaa salaa ku muuten äiti ei hyväksy... mä ymmärrän että epäilyt tulee näitten pedofiilien ja muiden rikollisten takia. siksi mieleni tekisi ettiä netistä näitä rikollisia ja saattaa ne siihen kuntoon ettei ikinä enää tee rikoksia. ne just saa aikaan nää epäilyt. mutta asiaan, mitä teen vai olenko voimaton?
tarviin apua!
epätoivoinenheppu
1
156
Vastaukset
- epätoivoinenheppu
Muistutan vielä että olen kärsinyt monta vuotta koulukiusaamista ja muutenki ihmissuhteet pilataan aina muiden toimesta. En vaan jaksa enää tätä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225101
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24553- 1021324
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17923viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37779