Tuollainen antennimittari pitäisi saada, onko kellään kokemusta tuosta?
http://www.compusat.fi/product.asp?sua=1&lang=1&s=1555
Digiair Pro for DVB-T/T2/C antennimittari,
6
988
Vastaukset
- kokemustaonjoo
Osa se pois, se on hintaansa nähden erittäin hyvä mittari ja on helppo käyttää. Laitoin juuri tuollaisella mittarilla meidän oma ja naapureiden antenniasiat kuntoon.
- q334rc123
Ei tarvita tuota, kaikissa telkkareissa on signaalimittari, ne näyttää kun antenni on kohillaan.
- VäyrynenPaavo
Ja telkkaritkin on niin kevyitä nykyään. Toista oli ennen kun joutui taajaan putkitelkkarin katolle.
- valopää
Ai jaa, eli otat telkkarin katolle ja säädät antennia sillä lailla?
- haravaenigma
Jos sattuu omistamaan enigma2 boksin tai saa lainattua kaverilta sellaisen niin niihin saa kännykkä appsin joka näyttää sinkun arvot, toimii esim. wlanin kautta. Itse käytän sellaista satelliittilautasen hienosäätöön, mutta näyttää toki harava-antenni virittimenkin prosentit. Jos ei sellaisella onnistu niin sitten vasta hankkisin mittarin.
Tosta videosta näkee jotain satelliittipuolta https://www.youtube.com/watch?v=Imydxce9yQk. - parasmittari
Tuo digiair mittari on tosi hyvä mittari. Sain sillä monta antennia säädettyä todell nopeasti. Hintakin on kohdallaan!!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014355Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus33476- 2443418
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792355Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851993Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391619- 1401310
- 151258
- 481218
- 991141