Miten voi tulla suosituksi?

VarovainenJaPelokas

Niin, siitäpä juuri. Kertokaa miten?
Tuntuu siltä että suurin osa koulun oppilaista pitää mua ihan tyhmänä ja outona ja pari tyyppiä meidän kyläkoulusta jossa oltiin ala-asteella ovat sellaisia ärsyttäviä, suosittuja ja katselee mua ilkeästi ja niiden takia en uskalla olla koulussa normaalisti vaan menen aina varovasti käytävillä koska pelkään heitä.
Nyt kun menen kasille niin haluan muuttua rohkeammaksi mutta miten?

8

272

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lähesieltä

Toi on just yks noitten pikkukoulujen lukuisista huonoista puolista. Jos joku suosittu päättää että joku idiootti niin kaikki muutkin on samaa mieltä. Pikkukouluissa ei voi myöskään valita kavereitaan eikä sieltä löydy samanhenkistä seuraa. Suosittelen että muutat sieltä vittuuun heti ysin jälkeen.
      Ite aion muuttaa heti lukion jälkeen mieluiyen jonnekkin vitun kauas isoon kaupunkiiin

• VarovainenJaPelokas

Tää on kyllä varmaan kolmensadan oppilaan koulu ja kyllä mulla kavereita on mutta on ihan liikaa niitä ärsyttäviä ja ylimielisiä.... Pitääkö vaan itsekin kävellä pää pystyssä ja olla niin kuin muita ei olisikaan?

• Komiapoika

Kyl

• YksinäinenNero

Et vaan oikeesti välitä niistä, niin mäkin teen, puolet koulun samanikäsistä vihaa mua ja loput ei oo kuullukkaan xd sä elät omaa elämääs ja ne juntit omaansa (jos niillä ees on xd) NE EI PÄÄTÄ MITÄ SÄ TEET! NE EI MÄÄRÄ MILLAINEN TYYPPI SÄ OOT! Oot just se mikä oot :)
      Ps. Se suosittuna oleminen ei auta mitään, tai no joo ehkä luokan pissikset ja muut friikit saattaa käy kuumana mut oikeeta rakkautta ei saa instagram-tykkäyksil ;) kiitti jos luit ja toivottavasti autto, ees jollain tapaa :)

• Hei

Saitkin monia hyviä vinkkejä. Itse olen jo tällainen täti, mutta kyllä muistissa on vielä kouluajatkin. Ehkä aika auttaa asiaan, vaikka se ei nyt heti sinua helpotakaan se tieto. Itsetunto voi kasvaa mitä vanhemmaksi tulee.
      Ystävällinen asenne muita kohtaan, hymy ja silti omasta itsetunnosta kiinnipitäminen voivat helpottaa suosituksi tulemista. Mitä sitten sillä tarkoitetaankaan.. Kaikkia kun ei voi miellyttää.

Olet hyvä tuollaisena kuin olet. Sen ymmärtäminen helpottaisi ihan varmasti olemistasi koulussa ja muutenkin. Sinä olet ainutlaatuinen ihminen, et mitään massaa. Luota itseesi,

Ystävällisesti,
      pappi Elisabet

• c00kie

Miksi pitäisi olla suosittu?

• Testattutoimivaksi

Vedä kovinta tyyppiä turpaan niin siitä pitäis tulla suosiota

• Itsekokenutsaman

No paras tapa saada vitt*ilu loppumaan on joko todella hyvät vastalauseet tai sitten vaan et reagoi asiaan,jos on fyysistä kiusaamista suosittelen että yrität vaan estät surimman osan iskuista ETKÄ kerro OPETTAJALLE, siitä se kiusaaminen sitten siirtyy seuraavlle tasolle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      130
      2986
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      219
      2933
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      1876
    4. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      76
      1522
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      238
      1393
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1118
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1031
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      112
      945
    9. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      863
    10. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      853
    Aihe