Miten voi tulla suosituksi?

VarovainenJaPelokas

Niin, siitäpä juuri. Kertokaa miten?
Tuntuu siltä että suurin osa koulun oppilaista pitää mua ihan tyhmänä ja outona ja pari tyyppiä meidän kyläkoulusta jossa oltiin ala-asteella ovat sellaisia ärsyttäviä, suosittuja ja katselee mua ilkeästi ja niiden takia en uskalla olla koulussa normaalisti vaan menen aina varovasti käytävillä koska pelkään heitä.
Nyt kun menen kasille niin haluan muuttua rohkeammaksi mutta miten?

8

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lähesieltä

      Toi on just yks noitten pikkukoulujen lukuisista huonoista puolista. Jos joku suosittu päättää että joku idiootti niin kaikki muutkin on samaa mieltä. Pikkukouluissa ei voi myöskään valita kavereitaan eikä sieltä löydy samanhenkistä seuraa. Suosittelen että muutat sieltä vittuuun heti ysin jälkeen.
      Ite aion muuttaa heti lukion jälkeen mieluiyen jonnekkin vitun kauas isoon kaupunkiiin

    • VarovainenJaPelokas

      Tää on kyllä varmaan kolmensadan oppilaan koulu ja kyllä mulla kavereita on mutta on ihan liikaa niitä ärsyttäviä ja ylimielisiä.... Pitääkö vaan itsekin kävellä pää pystyssä ja olla niin kuin muita ei olisikaan?

    • Komiapoika

      Kyl

    • YksinäinenNero

      Et vaan oikeesti välitä niistä, niin mäkin teen, puolet koulun samanikäsistä vihaa mua ja loput ei oo kuullukkaan xd sä elät omaa elämääs ja ne juntit omaansa (jos niillä ees on xd) NE EI PÄÄTÄ MITÄ SÄ TEET! NE EI MÄÄRÄ MILLAINEN TYYPPI SÄ OOT! Oot just se mikä oot :)
      Ps. Se suosittuna oleminen ei auta mitään, tai no joo ehkä luokan pissikset ja muut friikit saattaa käy kuumana mut oikeeta rakkautta ei saa instagram-tykkäyksil ;) kiitti jos luit ja toivottavasti autto, ees jollain tapaa :)

    • Hei

      Saitkin monia hyviä vinkkejä. Itse olen jo tällainen täti, mutta kyllä muistissa on vielä kouluajatkin. Ehkä aika auttaa asiaan, vaikka se ei nyt heti sinua helpotakaan se tieto. Itsetunto voi kasvaa mitä vanhemmaksi tulee.
      Ystävällinen asenne muita kohtaan, hymy ja silti omasta itsetunnosta kiinnipitäminen voivat helpottaa suosituksi tulemista. Mitä sitten sillä tarkoitetaankaan.. Kaikkia kun ei voi miellyttää.

      Olet hyvä tuollaisena kuin olet. Sen ymmärtäminen helpottaisi ihan varmasti olemistasi koulussa ja muutenkin. Sinä olet ainutlaatuinen ihminen, et mitään massaa. Luota itseesi,

      Ystävällisesti,
      pappi Elisabet

    • Miksi pitäisi olla suosittu?

    • Testattutoimivaksi

      Vedä kovinta tyyppiä turpaan niin siitä pitäis tulla suosiota

    • Itsekokenutsaman

      No paras tapa saada vitt*ilu loppumaan on joko todella hyvät vastalauseet tai sitten vaan et reagoi asiaan,jos on fyysistä kiusaamista suosittelen että yrität vaan estät surimman osan iskuista ETKÄ kerro OPETTAJALLE, siitä se kiusaaminen sitten siirtyy seuraavlle tasolle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4925
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3114
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1621
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe