minun koirani on jotka olen kasvattanut toimivat tosi hyvin ilman mitään pelkoja
tietty tiukka johdonmukaisuus ja kuunnelen koiraa nyt on aikeissa hankkia joku pahoin pidelty traumatisoitunut koira en enää näe mitään haastetta kasvattaa pennusta koska hänestä tulisi hyvä ystävä koirille omille pitää jutella kysyä heiltä kuunnella koirat ovat huumorintajuiempia kuin ihmiset rauhoittavat tyhmää isäntää ja eivät ymmärrä mitä se pölkky pää häneltä tahtoo
korostan sanaa johdonmukaisuus aina samallailla sit kun on oppinut siitä tulee automaatio sit voi jo yhden askeleen olla kasvatuksessa ylempänä hyvää reeniä tekee koiralle mäkimaasto ylös alas hyppy kiville juttelu ja hieronta koirat ovat paljon astikkaampia kuin ihmiset he eivät ole tyhmiä narun päässä on tyhmä jos käytätte narua koiriani en ole joutunut lyömään näytätte koiralle kuinka surullisia olette kun hän ymmärrä oikein toistoja ja toistoja sit siitä tulee automaatio ja sit se käy kun tanssi
loppuviimein itse olen toiminut traumakoirien ystävänä siinä toimi sellainen metodi
lenkeilin mäkimaastossa pikkuhiljaa hän alkoi luottaa ja luotaa ja sitten se olikin jo rakkautta kiinnyimme valtavasti toisiimme meillä oli henkinen 100% luottamus
nyt asiakaani on uudessa kodissa voi mainiosti
kun tapaa koiran niin meikä ainakin nään heti missä on parannettavaa
hei koirat ovat frendejä jo kivikaudeta ne antavat ja myös vaativat ja vaativat
koirat ovat lojaaleja eli he ymmärtää jos joku menee pieleen myös joustavat omista tarpeistaan
Halusin kirjoittaa ymmärrä en
9
281
Vastaukset
- nvgsezuo
Saisko saman suomeksi, tota on tosi vaikea lukea ilman pisteitä yms tarpeellisia...
yleensä kirjoitan hyvää suomea, nyt oli tietty aika kiire ja en halunnut oikolukea.
Sorry, jos vaivasin ja et osannut lukea.
Hienoa elin mukana, kun kirjoitin sitä tapahtumaketjua....
Eli itsekin olin siinä tilanteessa kuin kirjoitin niin vähän traumatisointunut
mielelläni ottaisin sellaisen koilan tai jos oisi, niin EI OLISI VÄLIÄ OLISI YLI-VAI aLI PAINOINEN
KUNHAN ON TASAPAINOINEN
- ykspluskaks
Ne lääkkeet?
- 14417
Mistä sää poika oot noita taikasieniä hankkinut?
- sienitaituri
Älä hyvä mies hanki mitään traumatisoitunutta koiraa,. Sähän olet itsekin ihan järjiltään.
Ja taikasieniä löytyy maastosta, kun vaan osaa etsiä. Ja lääkkeitä löytyy kaduilta, kun on fyfää. - eijeesyus
sulla menee pielen jos hankit koiria ainakin lisää. Unohda.
- Oikeinkirjoitus
Halusit kirjoittaa, ymmärrä en. Ei saa mitään tolkkua yhteen pötköön kirjoitetusta tekstistä ilman pisteitä, pilkkuja ja isoja alkukirjaimia.
- vmp_vmp
VMP!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511
