minun koirani on jotka olen kasvattanut toimivat tosi hyvin ilman mitään pelkoja
tietty tiukka johdonmukaisuus ja kuunnelen koiraa nyt on aikeissa hankkia joku pahoin pidelty traumatisoitunut koira en enää näe mitään haastetta kasvattaa pennusta koska hänestä tulisi hyvä ystävä koirille omille pitää jutella kysyä heiltä kuunnella koirat ovat huumorintajuiempia kuin ihmiset rauhoittavat tyhmää isäntää ja eivät ymmärrä mitä se pölkky pää häneltä tahtoo
korostan sanaa johdonmukaisuus aina samallailla sit kun on oppinut siitä tulee automaatio sit voi jo yhden askeleen olla kasvatuksessa ylempänä hyvää reeniä tekee koiralle mäkimaasto ylös alas hyppy kiville juttelu ja hieronta koirat ovat paljon astikkaampia kuin ihmiset he eivät ole tyhmiä narun päässä on tyhmä jos käytätte narua koiriani en ole joutunut lyömään näytätte koiralle kuinka surullisia olette kun hän ymmärrä oikein toistoja ja toistoja sit siitä tulee automaatio ja sit se käy kun tanssi
loppuviimein itse olen toiminut traumakoirien ystävänä siinä toimi sellainen metodi
lenkeilin mäkimaastossa pikkuhiljaa hän alkoi luottaa ja luotaa ja sitten se olikin jo rakkautta kiinnyimme valtavasti toisiimme meillä oli henkinen 100% luottamus
nyt asiakaani on uudessa kodissa voi mainiosti
kun tapaa koiran niin meikä ainakin nään heti missä on parannettavaa
hei koirat ovat frendejä jo kivikaudeta ne antavat ja myös vaativat ja vaativat
koirat ovat lojaaleja eli he ymmärtää jos joku menee pieleen myös joustavat omista tarpeistaan
Halusin kirjoittaa ymmärrä en
9
171
Vastaukset
- nvgsezuo
Saisko saman suomeksi, tota on tosi vaikea lukea ilman pisteitä yms tarpeellisia...
yleensä kirjoitan hyvää suomea, nyt oli tietty aika kiire ja en halunnut oikolukea.
Sorry, jos vaivasin ja et osannut lukea.
Hienoa elin mukana, kun kirjoitin sitä tapahtumaketjua....
Eli itsekin olin siinä tilanteessa kuin kirjoitin niin vähän traumatisointunut
mielelläni ottaisin sellaisen koilan tai jos oisi, niin EI OLISI VÄLIÄ OLISI YLI-VAI aLI PAINOINEN
KUNHAN ON TASAPAINOINEN
- ykspluskaks
Ne lääkkeet?
- 14417
Mistä sää poika oot noita taikasieniä hankkinut?
- sienitaituri
Älä hyvä mies hanki mitään traumatisoitunutta koiraa,. Sähän olet itsekin ihan järjiltään.
Ja taikasieniä löytyy maastosta, kun vaan osaa etsiä. Ja lääkkeitä löytyy kaduilta, kun on fyfää. - eijeesyus
sulla menee pielen jos hankit koiria ainakin lisää. Unohda.
- Oikeinkirjoitus
Halusit kirjoittaa, ymmärrä en. Ei saa mitään tolkkua yhteen pötköön kirjoitetusta tekstistä ilman pisteitä, pilkkuja ja isoja alkukirjaimia.
- vmp_vmp
VMP!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418