Halusin kirjoittaa ymmärrä en

minun koirani on jotka olen kasvattanut toimivat tosi hyvin ilman mitään pelkoja
tietty tiukka johdonmukaisuus ja kuunnelen koiraa nyt on aikeissa hankkia joku pahoin pidelty traumatisoitunut koira en enää näe mitään haastetta kasvattaa pennusta koska hänestä tulisi hyvä ystävä koirille omille pitää jutella kysyä heiltä kuunnella koirat ovat huumorintajuiempia kuin ihmiset rauhoittavat tyhmää isäntää ja eivät ymmärrä mitä se pölkky pää häneltä tahtoo
korostan sanaa johdonmukaisuus aina samallailla sit kun on oppinut siitä tulee automaatio sit voi jo yhden askeleen olla kasvatuksessa ylempänä hyvää reeniä tekee koiralle mäkimaasto ylös alas hyppy kiville juttelu ja hieronta koirat ovat paljon astikkaampia kuin ihmiset he eivät ole tyhmiä narun päässä on tyhmä jos käytätte narua koiriani en ole joutunut lyömään näytätte koiralle kuinka surullisia olette kun hän ymmärrä oikein toistoja ja toistoja sit siitä tulee automaatio ja sit se käy kun tanssi
loppuviimein itse olen toiminut traumakoirien ystävänä siinä toimi sellainen metodi
lenkeilin mäkimaastossa pikkuhiljaa hän alkoi luottaa ja luotaa ja sitten se olikin jo rakkautta kiinnyimme valtavasti toisiimme meillä oli henkinen 100% luottamus
nyt asiakaani on uudessa kodissa voi mainiosti
kun tapaa koiran niin meikä ainakin nään heti missä on parannettavaa
hei koirat ovat frendejä jo kivikaudeta ne antavat ja myös vaativat ja vaativat
koirat ovat lojaaleja eli he ymmärtää jos joku menee pieleen myös joustavat omista tarpeistaan

9

245

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nvgsezuo

Saisko saman suomeksi, tota on tosi vaikea lukea ilman pisteitä yms tarpeellisia...

• yleensä kirjoitan hyvää suomea, nyt oli tietty aika kiire ja en halunnut oikolukea.
        Sorry, jos vaivasin ja et osannut lukea.
        Hienoa elin mukana, kun kirjoitin sitä tapahtumaketjua....
        Eli itsekin olin siinä tilanteessa kuin kirjoitin niin vähän traumatisointunut
        mielelläni ottaisin sellaisen koilan tai jos oisi, niin EI OLISI VÄLIÄ OLISI YLI-VAI aLI PAINOINEN

KUNHAN ON TASAPAINOINEN

• ykspluskaks

Ne lääkkeet?

• 14417

Mistä sää poika oot noita taikasieniä hankkinut?

• sienitaituri

Älä hyvä mies hanki mitään traumatisoitunutta koiraa,. Sähän olet itsekin ihan järjiltään.
      Ja taikasieniä löytyy maastosta, kun vaan osaa etsiä. Ja lääkkeitä löytyy kaduilta, kun on fyfää.

• Taikasienistä tulee koiralle huonot vipat

• eijeesyus

sulla menee pielen jos hankit koiria ainakin lisää. Unohda.

• Oikeinkirjoitus

Halusit kirjoittaa, ymmärrä en. Ei saa mitään tolkkua yhteen pötköön kirjoitetusta tekstistä ilman pisteitä, pilkkuja ja isoja alkukirjaimia.

• vmp_vmp

VMP!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuolemanrangaistus

Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen
      Laki ja rikos
      73
      5579
    2. Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus

Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,
      Maailman menoa
      274
      4890
    3. Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa

Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk
      Maailman menoa
      45
      3214
    4. Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta

joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina
      Maailman menoa
      105
      2653
    5. Lopetan ikävöinnin

Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään
      Ikävä
      5
      2282
    6. Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?

Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t
      Filosofia
      2
      1566
    7. Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut

Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.
      Maailman menoa
      15
      1555
    8. Vihervassarit

Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät
      Maailman menoa
      29
      1408
    9. Sinä olet minun forEver

Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,
      Ikävä
      21
      1220
    10. Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan

Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei
      Ikävä
      127
      855
    Aihe