Halusin kirjoittaa ymmärrä en

minun koirani on jotka olen kasvattanut toimivat tosi hyvin ilman mitään pelkoja
tietty tiukka johdonmukaisuus ja kuunnelen koiraa nyt on aikeissa hankkia joku pahoin pidelty traumatisoitunut koira en enää näe mitään haastetta kasvattaa pennusta koska hänestä tulisi hyvä ystävä koirille omille pitää jutella kysyä heiltä kuunnella koirat ovat huumorintajuiempia kuin ihmiset rauhoittavat tyhmää isäntää ja eivät ymmärrä mitä se pölkky pää häneltä tahtoo
korostan sanaa johdonmukaisuus aina samallailla sit kun on oppinut siitä tulee automaatio sit voi jo yhden askeleen olla kasvatuksessa ylempänä hyvää reeniä tekee koiralle mäkimaasto ylös alas hyppy kiville juttelu ja hieronta koirat ovat paljon astikkaampia kuin ihmiset he eivät ole tyhmiä narun päässä on tyhmä jos käytätte narua koiriani en ole joutunut lyömään näytätte koiralle kuinka surullisia olette kun hän ymmärrä oikein toistoja ja toistoja sit siitä tulee automaatio ja sit se käy kun tanssi
loppuviimein itse olen toiminut traumakoirien ystävänä siinä toimi sellainen metodi
lenkeilin mäkimaastossa pikkuhiljaa hän alkoi luottaa ja luotaa ja sitten se olikin jo rakkautta kiinnyimme valtavasti toisiimme meillä oli henkinen 100% luottamus
nyt asiakaani on uudessa kodissa voi mainiosti
kun tapaa koiran niin meikä ainakin nään heti missä on parannettavaa
hei koirat ovat frendejä jo kivikaudeta ne antavat ja myös vaativat ja vaativat
koirat ovat lojaaleja eli he ymmärtää jos joku menee pieleen myös joustavat omista tarpeistaan

9

281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nvgsezuo

      Saisko saman suomeksi, tota on tosi vaikea lukea ilman pisteitä yms tarpeellisia...

      • yleensä kirjoitan hyvää suomea, nyt oli tietty aika kiire ja en halunnut oikolukea.
        Sorry, jos vaivasin ja et osannut lukea.
        Hienoa elin mukana, kun kirjoitin sitä tapahtumaketjua....
        Eli itsekin olin siinä tilanteessa kuin kirjoitin niin vähän traumatisointunut
        mielelläni ottaisin sellaisen koilan tai jos oisi, niin EI OLISI VÄLIÄ OLISI YLI-VAI aLI PAINOINEN

        KUNHAN ON TASAPAINOINEN


    • ykspluskaks

      Ne lääkkeet?

    • 14417

      Mistä sää poika oot noita taikasieniä hankkinut?

    • sienitaituri

      Älä hyvä mies hanki mitään traumatisoitunutta koiraa,. Sähän olet itsekin ihan järjiltään.
      Ja taikasieniä löytyy maastosta, kun vaan osaa etsiä. Ja lääkkeitä löytyy kaduilta, kun on fyfää.

      • Taikasienistä tulee koiralle huonot vipat


    • eijeesyus

      sulla menee pielen jos hankit koiria ainakin lisää. Unohda.

    • Oikeinkirjoitus

      Halusit kirjoittaa, ymmärrä en. Ei saa mitään tolkkua yhteen pötköön kirjoitetusta tekstistä ilman pisteitä, pilkkuja ja isoja alkukirjaimia.

    • vmp_vmp

      VMP!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1185
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      85
      741
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      91
      675
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      675
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      29
      555
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      497
    Aihe