asunnosta? Asun eräässä omsitusasunnossa vuokralla. Jo lyhyen matkan aikana on ollut monenmoista asiaa, joista eräät minusta kaipaavat ihan julkisuuttakin.
Aiemmat asukkaat olivat kuulemma joutuneet rasismin kohteeksi, ulkomaalaisia kun olivat, nyt ilmeisesti joudutaan keksimään syitä. Vuokralainen on omistusasunnossa aivan heitteillä ja turvaa vailla, siihen pitäisi saada muutos. Jos valitat isännöitsijälle, tämä ei tietenkään puutu asiaan, koska taloyhtiö ostaa jatkossa palvelut muualta. Taloyhtiölle voi tietysti myös valittaa, mutta onko siitä hyötyä? Usein tällaiset häirikköihmiset nimittäin istuvat itse näissä hallituksissa.
Ajattelin laittaa blogin pystyyn tästä asunnosta ja kirjata sinne erilaisia asioita, joita epäilemättä tulee matkan varrella vastaan tulevaisuudessakin. Jos laitan kadun ja rapun blogin nimeen, se kait olisi sopivaa?
Mitä ajattelet blogin pitämisestä
mitämieltäolette
1
94
Vastaukset
- Neekerin.paskaa
Rasismia joo, varmasti ovat perseilleet ja melunneet yötämyöten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 23710292
- 1266851
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h486464- 815096
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa324690- 403974
- 613354
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta253258On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na283215Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue263063