kerroppa neiti/herra
Mikä oli keskiarvosi??
24
314
Vastaukset
- härra1
noin 8.9
Aika huono😂😂😂😂😂😂
Minäkun olen niin söpö että 9luokalla keakiarvoni oli 9.9.
Mutta rehtori oli antanut äidinkielestä 9😨
Mun ei tarvinnut tehä mitää kokeita eikä mitää koska saan söpöydelläni hyvät numerot💪👍- hikke_
söpöliini_ kirjoitti:
Aika huono😂😂😂😂😂😂
Minäkun olen niin söpö että 9luokalla keakiarvoni oli 9.9.
Mutta rehtori oli antanut äidinkielestä 9😨
Mun ei tarvinnut tehä mitää kokeita eikä mitää koska saan söpöydelläni hyvät numerot💪👍Hahhah mulla oli ysillä 10 keskiarvo ja sain myös 7 stipendiä
- 1235
9.4
- Kyllä_vaan
alikersantti.
- jaaaaaaaaaaaaaa
8.0
- Komiapoeka
8.2 vitun. Opet inhoo mua öisin oikeesti luku aineissa 9 oppilas mut lukuaine K.A. 8.6
- Zjdhhdfhfhfhdhhd
Varmasti vituttaa, herra.
lukuaineet 8.7, kaikki aineet 8.8
- fnd
Lukuaineet 9,2
8.7, oon tosi pettyny, viime vuonna oli 9.2 :((
- tyttö15weee
7.3 pistäkää paremmaksi
- 8104781
En pistä koska mul oli 7.3 meni hyvin
- fgsdfsdf
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE 7.3
- demoniprinsessa
9,6, siitä sitten vaan paremmaksi
- ppmaa
Tunnen yhen ihmisen jonka keskiarvo on 9,9 ja ainoastaan liikunta ei ollut 10 mutta muut aineet olivat 10.
- Seeskalooka
8,8 mulla seeeeska luokalla
- Homotulealassieltä
9.7
- SCSTRO
8.3. En tehnyt yksiäkään läksyjä.
- moivaansullekkin
7.7 stipendi äikästä nousi 0.5 mutta joku oli nostanu 0.6 niin ei tullu siitä stipendiä prkl
- opiskelekunnolla
Hmm.. 9lk keskiarvoni taisi olla 8,3 tai jotain sitä luokkaa ja nyt lukiossa se on jotain 6,5.
- Jokujunttivaan
Nyt seiskaluokalla 8.7
- pitkäihminen
Pyöristettynä 9.3
- Vitunhikke
Seiskalla 9,9 ja kasil oli 9,7 mut nyt ku pääsin ysit nii 10!😎
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291313
- 99833
- 75640
- 50567
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa11481ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40454Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m149408Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30387Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;174372- 25368