kerroppa neiti/herra
Mikä oli keskiarvosi??
24
278
Vastaukset
- härra1
noin 8.9
Aika huono😂😂😂😂😂😂
Minäkun olen niin söpö että 9luokalla keakiarvoni oli 9.9.
Mutta rehtori oli antanut äidinkielestä 9😨
Mun ei tarvinnut tehä mitää kokeita eikä mitää koska saan söpöydelläni hyvät numerot💪👍- hikke_
söpöliini_ kirjoitti:
Aika huono😂😂😂😂😂😂
Minäkun olen niin söpö että 9luokalla keakiarvoni oli 9.9.
Mutta rehtori oli antanut äidinkielestä 9😨
Mun ei tarvinnut tehä mitää kokeita eikä mitää koska saan söpöydelläni hyvät numerot💪👍Hahhah mulla oli ysillä 10 keskiarvo ja sain myös 7 stipendiä
- 1235
9.4
- Kyllä_vaan
alikersantti.
- jaaaaaaaaaaaaaa
8.0
- Komiapoeka
8.2 vitun. Opet inhoo mua öisin oikeesti luku aineissa 9 oppilas mut lukuaine K.A. 8.6
- Zjdhhdfhfhfhdhhd
Varmasti vituttaa, herra.
lukuaineet 8.7, kaikki aineet 8.8
- fnd
Lukuaineet 9,2
8.7, oon tosi pettyny, viime vuonna oli 9.2 :((
- tyttö15weee
7.3 pistäkää paremmaksi
- 8104781
En pistä koska mul oli 7.3 meni hyvin
- fgsdfsdf
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE 7.3
- demoniprinsessa
9,6, siitä sitten vaan paremmaksi
- ppmaa
Tunnen yhen ihmisen jonka keskiarvo on 9,9 ja ainoastaan liikunta ei ollut 10 mutta muut aineet olivat 10.
- Seeskalooka
8,8 mulla seeeeska luokalla
- Homotulealassieltä
9.7
- SCSTRO
8.3. En tehnyt yksiäkään läksyjä.
- moivaansullekkin
7.7 stipendi äikästä nousi 0.5 mutta joku oli nostanu 0.6 niin ei tullu siitä stipendiä prkl
- opiskelekunnolla
Hmm.. 9lk keskiarvoni taisi olla 8,3 tai jotain sitä luokkaa ja nyt lukiossa se on jotain 6,5.
- Jokujunttivaan
Nyt seiskaluokalla 8.7
- pitkäihminen
Pyöristettynä 9.3
- Vitunhikke
Seiskalla 9,9 ja kasil oli 9,7 mut nyt ku pääsin ysit nii 10!😎
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .613757Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493000Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631272914Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3661970- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101141Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101125Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27949- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että108918