Päivä nro. 20.

hauka.erkki

Ihmiskoe jatkuu ja olen edelleen elossa :D Fiilis on ihan hyvä, mutta vähän tekis mieli korkata terassiolut. Siino vaan se ongelma, et tuun kuiteski kännissä sakaroimaan ja spämmäämään. Selvinpäin en sitä näköjään tee.

Vähän on keli viilennyt, mutta kyllähän sitä jossain vois kaffella tai limulla käydä.
Corner´s cafe taitaa olla jo kiinni.

Heippa hetkesi taas :-))))

31

478

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yuggis.aito

      Lopeta jo toi lässytys.

      • hauka.nyssykkä

        En ikinä. Koht laitan joka tunnille oman :)


    • Ihan tosi ilman alkoa parikytä? Sontasepoilla tietysti kismittää se mutta anyway mitäs duunaat? Ite tässä saunan laitoin päälle ja joo otan myös vähän olutta,,,
      Taidan myös käydä pokeripöydässä (realmoney) pokerstars mutta lähen käppäseen sieltä heti kun 50% voittoa,,,

      • Nimerkki: "Älä.homo.juo.enää"
        Ai niin ei sittenkään mitään,,, never mind,,,


      • hauka75

        Huomenna eteläsavoon kesäpäivää viettämään.


      • nimerkki_

        Mikä on nimerkki?


      • muiseamail

        Oletteko maistaneet suicide kiljua vittu ku on coma 24


      • Saunatimppa
        EX-TISSU100 kirjoitti:

        Nimerkki: "Älä.homo.juo.enää"
        Ai niin ei sittenkään mitään,,, never mind,,,

        No, mitä merkitystä mutta olethan sinä tissu alkoholisti ja seka käyttäjä.


      • Saunatimppa kirjoitti:

        No, mitä merkitystä mutta olethan sinä tissu alkoholisti ja seka käyttäjä.

        Näköjään sillä on todella paljon merkitystä teille about n. 7 vuoden ajan mutta keep up to good work ehkä teidän homottelu joskus toimii tosin epäilen,,, :)


      • petrataainavoi

    • Hauka.loppasuu

      Tällaista oli viime keväänä. Nyt on 341 päivää mennyt ihmiskoetta ja kivaa on. Tänään on yhet synttäribileet stadissa ja siinä tämäkin päivä ja ilta menee. Hyvässä seurassa.

      En ole jaksanut häiriköidäkkään, kun projekti A220 on viety päätökseen.

      Miten autoprojektit area51? Entä miten kylmis jakselee? Miten tissulla on kevät mennyt?

      • Se on area 52. Kesällä kone pois ja ottaa se työn alle


    • hau.ka

      Ei kannata raitistella, kun kesä on tulossa.

      • H.auka

        No sehän tässä vähän huolestuttaakin. Kesän kuuluu krillaaminen ja olut ja vielä terassi.


      • r4werter
        H.auka kirjoitti:

        No sehän tässä vähän huolestuttaakin. Kesän kuuluu krillaaminen ja olut ja vielä terassi.

        Kai kesän ohjelmaan kuuluu myös että hirtät vihdoinkin itsesi?


      • Hauka.terassicausi
        r4werter kirjoitti:

        Kai kesän ohjelmaan kuuluu myös että hirtät vihdoinkin itsesi?

        No tuota... no vähän oli suunnitelmia kesäksi, mutta en hirtä itseäni. Kukas sen tietää vaikka törmäisi johonkin palstalaiseen...


      • 60vvanhapoika
        H.auka kirjoitti:

        No sehän tässä vähän huolestuttaakin. Kesän kuuluu krillaaminen ja olut ja vielä terassi.

        Minun kesäni menee kotona yksin ihmetellessä. Olen vanhapoika.
        Terassilla en ole käynyt koskaan, ei uskalla siellä on ihmisiä.


    • Lääkintävahtimestari

      Hauka laskee päiviä hampaat irvessä.
      Pian liuenneissa aivoissa himo valtaa mielen ja kaljahanat aukeaa. Yhteiskunnalle edullisinta on haukan tapauksessa , että dokaa nopeasti itsensä kukkapenkkiin.

      • Hau.k.a

        Olen yhteiskunnalle ja tavallaan eräille palstalaisille tavallaan tulon lähde. Maksan kiitettävästu veroja ja en käytä yhteiskunnan palveluja lukuun otta matt ta infarzyktuuria yms. Lääkärissäkin ja psykiatrilla käyn yksityisellä.

        Aivoni ovat kiinteät ja hyväkuntoiset ja en pode kuin seksin himoa.


      • 1.....hoitsu
        Hau.k.a kirjoitti:

        Olen yhteiskunnalle ja tavallaan eräille palstalaisille tavallaan tulon lähde. Maksan kiitettävästu veroja ja en käytä yhteiskunnan palveluja lukuun otta matt ta infarzyktuuria yms. Lääkärissäkin ja psykiatrilla käyn yksityisellä.

        Aivoni ovat kiinteät ja hyväkuntoiset ja en pode kuin seksin himoa.

        Sinä et loinen maksa yhtään mitään, olet vain kuluerä yhteiskunnalle. Aivonsa juonut tytötön sontaseppo julkisen mielenterveyshoidon piirissä.


      • Hauka.istuu.kakalla
        1.....hoitsu kirjoitti:

        Sinä et loinen maksa yhtään mitään, olet vain kuluerä yhteiskunnalle. Aivonsa juonut tytötön sontaseppo julkisen mielenterveyshoidon piirissä.

        En ole kuluerä yhteiskunnalle ja olen tälläkin hetkellä töissä, tosin juuri nyt istun kakalla. Olen mielenterveystyön piirissä, mutta mulla on yksityinen terapeutti. 82€ kerta. En edes saisi julkista palvelua, ellen itsemurhalla uhkaa.


      • KunnonSolmu

        Oletko kuullut, että Hollannissa on löydetty uusi keino krooniseen masennukseen ja andistukseen. Helppo toteuttaa myös kotihoitona. Pysyvä ratkaisu ja lopullinen hoitotulos.


      • hauka.syö.taas
        KunnonSolmu kirjoitti:

        Oletko kuullut, että Hollannissa on löydetty uusi keino krooniseen masennukseen ja andistukseen. Helppo toteuttaa myös kotihoitona. Pysyvä ratkaisu ja lopullinen hoitotulos.

        Olen saattanut kuulla. En tee sillä tiedolla mitään, sillä en ole kroonisesti maseentunut enkä andistunut.


      • tappakaa_paskahauka
        Hau.k.a kirjoitti:

        Olen yhteiskunnalle ja tavallaan eräille palstalaisille tavallaan tulon lähde. Maksan kiitettävästu veroja ja en käytä yhteiskunnan palveluja lukuun otta matt ta infarzyktuuria yms. Lääkärissäkin ja psykiatrilla käyn yksityisellä.

        Aivoni ovat kiinteät ja hyväkuntoiset ja en pode kuin seksin himoa.

        Tuollainen 140 kiloa painava porsasmainen karhuhomo ei kaipaa kuin parrua perseeseen.


      • hauka.uunilohi
        tappakaa_paskahauka kirjoitti:

        Tuollainen 140 kiloa painava porsasmainen karhuhomo ei kaipaa kuin parrua perseeseen.

        Koska tulet ja täytät minut parrulla? Saattaisin tykätä siitä. mieles tekee kuitenkin :D


      • siivut_kyljestä
        hauka.uunilohi kirjoitti:

        Koska tulet ja täytät minut parrulla? Saattaisin tykätä siitä. mieles tekee kuitenkin :D

        Odotahan kun pääset vartaaseen.


      • Ukuuuuuuuun
        siivut_kyljestä kirjoitti:

        Odotahan kun pääset vartaaseen.

        Öitä. Huomenna lihotan itteäni vielä lisää että metsästäjät saa silavaa leivän alle.


      • Osastonhoitaja
        Ukuuuuuuuun kirjoitti:

        Öitä. Huomenna lihotan itteäni vielä lisää että metsästäjät saa silavaa leivän alle.

        Työnnä peukalo percesiImääsi ja leiki että se on tikkari.


      • Haukaukkuiiin
        Osastonhoitaja kirjoitti:

        Työnnä peukalo percesiImääsi ja leiki että se on tikkari.

        Olen neitsyt, joten pikkurilli riittää. On vielä sen verran tiukka rupareikä. Miten omasi? Oletko jo saanut kaljakorin sisälle?


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      305
      3497
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      249
      1951
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      97
      1414
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1333
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      89
      1273
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1143
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      976
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      904
    Aihe