Mitä haittaa siitä olisi

Terv.Mirka

Mitä haittaa siitä olisi kirkolle ja papeille, jos lapset eivät uskoisi jumalaan?

14

154

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • outokysymys

      Mutta kaikkihan uskovat Jumalaan?

      • Mitä-häh

        Ai ketä niinku?


      • rgrgrgrjyj

        kristittyjen "herra jumala" on kakemuksessa uskovaisilleen lain kirjoittanut ja määrännyt että hän, luder/luther on itse jumala ja että luterilaiset eivät saa palvelle muita jumalia, ei Jumalaa ja Jeesustakaan.
        luterilaisen pitää uskoa ja aivopestynä mieleltään sairaaksi ja järjetömäksi manipuloituna kaikkeen rikollisuuden sopaskaan.
        Vain järjetön uskontunnustuksen kaltainen uskoo luder/lutherin luoneen maailman kaikkeuden.

        Rikollisella kristinsukolla on maailmassa yli 3500 lahkoa eksyttämässä ihmisiä ja riistämällä valheillaan ihmisten rahat jotta papisto saa elää leveää elämää sairaiksi aivopestyjen lampaiden paimenina.


    • on.mielenkiintoista

      Odotan innolla Pirkko-papin kommenttia.

      • kl.kjh

        Niin minäkin.


      • Pirkkoon.kyllästynyt

        Ei taida Pirkko keskustella. Pirkko heittää ilmoille vain oman pielipiteensä ja pakenee paikalta. Ei tarvitse selitellä mitään.


      • ilponenk

        Hän ollenee ilman omaatuntoa.


    • tru67

      Kyllä lapset yleensä luonnostaan uskoo Jumalaan. Sitten ku ihminen tulee siihen ikään että alkaa tiedostaa syntisyytensä niin hän voi omaatuntoaan rauhoittaakseen yrittää unohtaa tai kieltää Jumalan olemassaolon.

      • ujhngrcrcf

        Joo... MUTTA LAPSI EI SILLOIN USKOKKAAN "minä olen herra sinun jumalasi" luder/luther joka KIELTÄÄ palvelemasta JUMALAA JA JEESUSTAKIN NÄIN; "sinulla ei saa olla muita jumalia."

        Siis, "tru67" et osaa erottaa saatanallisuuden herra jumalaa JUMALASTA jonka oppien uhrina olet ilmeisesti jo lapsesta asti ollut HENGELLISESTI TAPETTUNA PERISYNTI RIKOKSEN LAPSIKASTEESSA JA SAANUT KUOLLEEN MERKIN (ristin) OTSAASI IKUISEKSI TAAKAKSI!

        herra on herra epäjumala jonka ensimmäistä käskyä ei ole raamatussa.
        herra kieltää itseensä uskovia palvelemasta muita kuin häntä jumalana.
        HUOM!
        Siis luterilainen EI saa palvella Jumalaa ja Jeesusta!!!
        herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

        herra on narri

        herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        HUOM!!!
        (HUOMAA MYÖS SANA "KESKIAJALLA" JOTEN JUMALA JA JEESUS EI OLE HERRA/HERROJA, ja kirkko herra on rikollisuuden uskovaisten aivopesuri)

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Herra
        Herra on suomen kielessä esiintyvä saksalaisperäinen lainasana, jota keskiajalla käytettiin ritareiden ja pappien arvonimenä.
        Sittemmin (1800-luvun lopulla) herra-sanan merkitys on laajentunut tarkoittamaan mitä tahansa arvostettua tai vaikutusvaltaista miespuolista henkilöä, tai yksinkertaisesti aikuista miespuolista henkilöä.

        JUMALA ON JUMALA;
        JEESUS ON JEESUS;
        PYHÄ HENKI ON PYHÄ HENKI.
        ILMAN PYHÄÄ ISÄÄ JA ILMAN PYHÄÄ POIKAA EI OLE PYHÄÄ HENKEÄ.
        Näyttöä raamatun mukaan...
        Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."
        Ilman Pyhää Isää ja ilman Pyhää Poikaa ei ole Pyhää Henkeä!
        Luopumalla Heistä "YHDESTÄ" loupuu "HEISTÄ"
        Pilkkaamalla Heistä YHTÄ, pilkaa HEITÄ.
        Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
        3:28 Totisesti minä sanon teille: kaikki synnit annetaan ihmisten lapsille anteeksi, pilkkaamisetkin, kuinka paljon pilkannevatkin;
        3:29 mutta joka pilkkaa Pyhää Henkeä, se ei saa ikinä anteeksi, vaan on vikapää iankaikkiseen syntiin."


    • arkinensonni

      No eivät lapset itsestään uskokaan, vaan ne opetetaan uskomaan. Kirkko saa lisää lampaita ja tietysti paljon rahaa.

    • enkuulukirkkoon

      En osaa sanoa, mutta mielestäni tämä on myös vahvasti mielipide-asia. Jotkut papit, aivan sama mitä uskontoa he edustavat - he hyväksyvät eri uskonnot tai sen että joku ei usko mihinkään yliluonnolliseen, kun toiset papit puolestaan hyväksyvät vain ja ainoastaan oman uskontonsa eivätkä osaa/halua ymmärtää miksi kaikki eivät usko hänen uskontoaan.

    • täältätähän

      Herra on antanut meille tehtäväksi kastaa ja opettaa noudattamaan niin kuin hänkin on opettanut. Sitä seurakunta haluaa.

      • nbvcxkmjn

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Herra
        Herra on suomen kielessä esiintyvä saksalaisperäinen lainasana, jota keskiajalla käytettiin ritareiden ja pappien arvonimenä.
        Sittemmin (1800-luvun lopulla) herra-sanan merkitys on laajentunut tarkoittamaan mitä tahansa arvostettua tai vaikutusvaltaista miespuolista henkilöä, tai yksinkertaisesti aikuista miespuolista henkilöä.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Herra
        Herra on suomen kielessä esiintyvä saksalaisperäinen lainasana, jota keskiajalla käytettiin ritareiden ja pappien arvonimenä.

        Joten uskovaiset jumaloi saatanaa palvalevia eksyttäjiä.
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Pappi
        Pappislupaus
        Kirkkojärjestyksen mukaan Pappislupaus menee näin:
        "Minä N. N. lupaan kaikkitietävän Jumalan edessä, että toimittaessani pappisvirkaa, jonka olen valmis ottamaan vastaan, tahdon pysyä Jumalan pyhässä sanassa ja siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa. En julkisesti julista tai levitä enkä salaisesti edistä tai suosi sitä vastaan sotivia oppeja. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa ja jakaa pyhiä sakramentteja Kristuksen asetuksen mukaan. Tahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaaTahdon myös oikein julistaa Jumalan sanaa. Kaikkea tätä tahdon noudattaa niin, että voin vastata siitä Jumalan ja ihmisten edessä. Tähän Jumala minua auttakoon."
        HUOM!!!
        Jumalan palvelemisen tahto on täysin kumottu pappislupauksen tässä lauseessa: "siihen perustuvassa evankelis-luterilaisen kirkon tunnustuksessa"
        ev.l. herra on herra epäjumala jonka ensimmäistä käskyä ei ole raamatussa.
        ev.l. herra kieltää itseensä uskovia palvelemasta muita kuin häntä jumalana.
        ev.l. herra Luder/Lutherin katekismus; epäjumalan ensimmäinen käsky:
        "Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia."

        herra epäjumalanne rikollisilleen antama käsky:
        Luder/Lutherin kirje 1.8.1521
        "Ole syntinen ja tee syntiä rohkeasti, mutta usko vielä rohkeammin. Synti ei erota meitä Hänestä, vaikka sortuisimme haureuteen tai murhaan tuhansia ja tuhansia kertoja päivässä."

        käskyn seurauksista esimerkkejä...

        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallaan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukomurhasta. " (IL)

        Muistakaa, jos joskus hankitte lapsia ja raahaatte lapsenne lapsikasteelle, niin olette perisyntiä tekeviä rikollisia lastenne oikeuksia rikkovina rikollisina.


    • Einari.Aikuinen

      Ei mitää haittaa. Sehän olisi vain positiivinen asia, jos lapset eivät uskoisi jumalaan (mikä lie).

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6273
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3808
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1975
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1778
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1636
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1478
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1468
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      35
      1380
    Aihe