omat suosikit:
viivi & wagner
Teuvo Lyly
B. Virtanen
hauskin sarjis
14
1211
Vastaukset
- mää taas..
tossa kysyttiin siis teidän muiden suosikkeja.
Mieleentulojärjestyksessä:
1. Väinämöinen: Osuvia oivalluksia Suomesta ja suomalaisista ja yleensäkin ihmisistä ja nykyajan kotkotuksista.
2. Älli ja Tälli: Loistavaa Crazy-huumoria. Vanha kulunut albumi sankariagenteista Futiksen MM-kisojen turvamiehinä pitää lukea aina välillä.
3. Timo Tiikeri: Ällin ja Tällin tekijän toinen sarjakuva. Sijoittuu sanomalehden toimitukseen. Edellisen kaltaista kohkaamista.
4. Franquinin Mustat sivut: Raadollisen hauskoja pikkutarinoita maailman menosta.
5. Nemi: Napakoita oivalluksia elämänmenosta.
6. Aku Ankka: Luuseri-kääkättäjän kaoottinen arki on usein suuria seikkailuja kiintoisampaa. Varsinkin Carl Barksin ja Al Taliaferron piirtämänä.- Pumba
Ralf Königin koko tuotanto. Varsinkin alkupään albumit. Sekä homot että heterot saavat tasapuolisesti siipeensä mutta ainoa varma juttu on että vähän väliä saa nauraa maha kipeänä.
- Grantau
Max Cannon: Raakaa Lihaa
Juba: Viivi ja Wagner
Grönroos & Rantio: Pieniä Julmia Tarinoita
Edward Gorey: The Gashlycrumb Tinies
Matt Groening: Life is Hell- Kookos
voisitteko kertoA, MISTÄ NOITA edellämainittuja juttuja kannattais hakee? kirjastossa ei ole oikeestaan paljoo mitään täällä. Esim väinämöinen, älli ja tälli,ja kaikki tolloset mitä mainittiinkin..
omia suosikkeja
Aku Ankka
Viivi & Wagner
Asterix
ja monia,monia muita..
- The_Outsider
kuitenkin akuun kallistuu.
- darksidejewel
Mun suosikkeja on
Nemi-teräviä kommentteja elämästä ja haukaa "gootteilua"
Sandman- en tiedä tarkkaan,mutta iskee muhun.
Lenore- ne muutamat stripit joita olen lukenut on aivan hulvattomia.
Lassi ja Leevi-Ihanan kyyninen kuusi-vuotias.
Ja sitte on tietenkin karvinen ja Aku Ankka. - AJH
Lassi ja Leevi näyttäisi muiden listoista unohtuneen, samoin Dilbert. Jälkimmäinen on tosin laadultaan vaihtelevaa, aivan eri sarjassa kuin sekä piirroksellisesti että muuten upea Lassi ja Leevi. Minä olen liittynyt Dilbertin postituslistalle ja saan päivittäin ilmaisen stripin. Saattaa mennä viikkoja että tulisi jotain jolle nauraa ääneen. Toisaalta, me postituslistalla olevat olemme myös osa Dogbertin Uutta Johtavaa Luokkaa, joka käytännössä johtaa maailmaa kunhan Dogbert sen valloittaa. Siis liity mukaan tai ota riski, että olet joskus Johtavaan Luokkaan kuuluvien orja!
- pink.triangle
Hauskin on tietty elämäni rakkaus eli Aku Ankka.
Varsinki Don Rosan jutut on aivan omaa luokkaansa. Nerokkaita.
Tintti. Ne on jänniä ja mukavia. Oon lukenu Tintti ja sininen lootus varmaan 100 kertaa.
Ranmat on piristävän erikoisia ja sairaita.
Ornette Birks Makkonen. Nämä sarjikset on aina 1sivun mittasia ja löytyy Soundi-lehdestä. Aivan hulvattomia juttuja.
Sitte tietty nää kaikki Lucky Luke, Asterix... - EINO
Viivi ja Wagner
Armas Paskiainen
Friikkilän veljekset - kirppu
Dilbert
Lassi ja Leevi
Tenavat
ja tietysti Aku Ankka - Lueskelija
Hauskimmat sarjikset ovat tietysti Polyteekkari- ja T-lehdissä ilmestyvät Tuukka-nalle ja Janne oppii.
Valtteri Tavast on nero!- Lueskelija
Tässä muutama esimerkki, uusimmat vielä parempia:
http://www.kaapeli.fi/~sarjaks/viik/tava/2.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569