Mikä on paras jäätelö kioski?

Mikä on teidän mielestä paras jäätelökioski? Mikä jäätelö on parasta? Kertokaa mielipiteitä.

49

1424

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juustonaamio

Ainin krilli.
      Jäätelö maistuu käristemakkaralta.

• keksipäparempi

lapset lähinnä syö jäätelöö ja sitä saa kaupasta kuin kaupasta pitäjistä ja kaupungeista. Taas tällainen ei kokkola-aiheinen juttu. Kuka pöhkö menee ostamaan jostain kojusta kallista jäätelöö.

• einari-nari-nari

Nirinarinirinarinarinari.. Joudatko tehdä muuta kuin valvoa täällä 24/7 ja narista joka vitun asiaan?

• einari-nari-nari

• Peilipelle
        einari-nari-nari kirjoitti:

Nirinarinirinarinarinari.. Joudatko tehdä muuta kuin valvoa täällä 24/7 ja narista joka vitun asiaan?

Sitähän sä siinä teet. Sanovat että psykoosissa olevat eivät itse huomaa sairauttaan.

• ihimetyyppi3

http://keskustelu.suomi24.fi/t/14234495/kansanedustajien-tekopyhyys

Latele tuonne seuraavaksi samat jorinat. Tympii tuollainen rekattujen naisten vainoaminen.

Kirjoittaja ilmaisi oman mielipiteen ja sinulla on mielessä vain rekattujen naisten vainoaminen? ei ole aivan kaikki kotona.

• liibalaaba3

Aijaahas, olet siis täällä seuraamassa mitä tänne kirjoitellaan 24/7, joudatko muuta tekemään? haha. Miten luulit tietäväsi kuka on minkäkin viestin kirjoittanut. Melko harhaista ajattelua.

• Avauksessa kysyttiin Kokkolalaisten mielipitieitä mieluisimmasta jäätelökioskista...

Lapset lähinnä on sellaisia että eivät kykene hahmottamaan mitä aihealuetta kysymys koskee.

No minä kuten lähes kaikki muutkin aikuiset syön silloin tällöin kesähelteellä jätskin. Lakritsi on lempparimaku ja paikalla ei silleen oo merkitystä koska yhtä nameja ne on joka paikassa:)

• tempausT
        toljanter kirjoitti:

Avauksessa kysyttiin Kokkolalaisten mielipitieitä mieluisimmasta jäätelökioskista...

Lapset lähinnä on sellaisia että eivät kykene hahmottamaan mitä aihealuetta kysymys koskee.

No minä kuten lähes kaikki muutkin aikuiset syön silloin tällöin kesähelteellä jätskin. Lakritsi on lempparimaku ja paikalla ei silleen oo merkitystä koska yhtä nameja ne on joka paikassa:)

Ei avauksessa kysytä edes mikä kioski juuri kokkolassa, kyse vissiin suomesta, eikä edes kokkolaisten mielipidettä mainita. Niinkuin itsekin toteat paikalla ei ole merkitystä, joten avaus on turhake. Lapset on lähinnä sellaisia varhaisessa iässä että eivät ymmärrä sanojen tarkoituksia. Syöhän jäätelösi.

• tempausT kirjoitti:

Ei avauksessa kysytä edes mikä kioski juuri kokkolassa, kyse vissiin suomesta, eikä edes kokkolaisten mielipidettä mainita. Niinkuin itsekin toteat paikalla ei ole merkitystä, joten avaus on turhake. Lapset on lähinnä sellaisia varhaisessa iässä että eivät ymmärrä sanojen tarkoituksia. Syöhän jäätelösi.

Olet ennalta luettava kuten kaikki yksinkertaiset ihmiset joten arvasin vastauksesi viestin,:)

Sanottasko nyt vaikka niin että tuskinpa avaaja toivoi kommenttia että Ivalosta saa loistavia jätskejä, hintakin on kohillaan... Jos sana Ivalo on sulle ihan vieras niin voin kertoa että se on tosi kaukana:)

• onneksi-ei-tunneta
        tempausT kirjoitti:

Jos olisin äitisi, isäsi, veljesi, siskosi, serkkusi tai edes kumminkaimasi, niin menisin ennemmin hirteen kun katsoisin naamaasi viittä sekuntia kauempaa. Mahdat olla pettymys läheisillesi.

• toljanter kirjoitti:

Olet ennalta luettava kuten kaikki yksinkertaiset ihmiset joten arvasin vastauksesi viestin,:)

Sanottasko nyt vaikka niin että tuskinpa avaaja toivoi kommenttia että Ivalosta saa loistavia jätskejä, hintakin on kohillaan... Jos sana Ivalo on sulle ihan vieras niin voin kertoa että se on tosi kaukana:)

Ei minua kiinnosta mikään Ivalon jäätelö kioski tai Helsingin.. Mitä minä niillä tiedoilla teen? Eikä kyllä esim Helsinki asiat kiinnosta vain kokkolan...

• Sori Toljanter vastasin tempausT :lle

• kioskijätski-on-hyvää

En tiedä mutta jätski on herkkua.

• Huomasin vain kun omaa aloitusta rauhan ele yritin avata ni oli hävinnyt ja en mä muuten täällä olisi käyny...

• Hyvin harvoin tulee käytyä jäätelökiskoilla. Jos haluan jäätelöä, niin ostan kaupasta samalla ku hoidan muutki ostokset. Mun lemppareita on vanilja ja suklaa. :)

• TOSIrealistinKokkola

No voi taatana. Mikä mitä kuka ketä missä milloin kussako kulloinkin onko tää ookko tää mun kaaa.... No voi taatana tano pikku-kalleki..."Äitkä mentäitkö täätelökitkalle ko mää niin tykkään täätelöttä että mää pikku-liita viiti vuotta haluaitin nyt niin kovatti täätelöä"...

• Gerbiino

Halsualaisen työmiehen jäätelö piparista väännetty niinku työ itekki

• KokkolanTOSIrealisti

No voi taatana. "Mittä on palat täätelö taatana. No tietytti täälä Politta Taatalpielen täätelöä taatana ko te on palatta täätelöö tano"...
      On tämä sivusto todella hullu. Tuo yksi turkoosipissiäinen sotkee ja säheltää joka asiaan. Hellvetin utelias kakara. Eikä osaa edes kirjoittaa. Sen sepustuksista ei ota selvää itse Erkkikään, hah!... Porilainen paskiainen, hah, joka ei ole koskaan edes käynyt Kokkolassa, hah hah haaa!...

• kuole-pian

Hyvä hyvä, että jo yksi pallolaajennus on takanapäin.

• negatiiviselle

Taasko tuo negatiivinen vajakki on täällä näyttämässä kuinka lapsellinen on!ei näy olevan muuta tekemistä kun päivät pitkät kyttää mitä tänne kitjoitetaan.Eikä oo oppinnu vieläkään kunnolla kirjoittaan?vaikka vuositolkulla on harjoitellu!mutta kun ei opi niin ei opi!harjoittele kyllä sinäkin viellä onnistut tai et luulen että et opi!

• Pää kii

• Ilmannimi2 kirjoitti:

Pää kii

Pää kii oli tolle Tosirealistikokkola ... Ihan oikeasti minä kysyn jäätelöstä ni se valittaa.

• Onpa kiva että Ilmannimi palasit palstalle! Olin tosi harmissani kun lähdit.. Itse en halunnut tänne tulla kun mukava ihminen katosi.. Pysy vain rohkeasti palstalla. :)

En osaa sanoa Klan parasta jätski kioskia, kun en enää Klassa asu.. Mutta, jätski maistuu kesällä hyvin, tykkään mm. lakritsatsa, toffeesta, kuningattaresta ja ben&jerry jädestä.. :P

Onkos palstakamut kaivaanneet Ilmannimeä ja minua?

• Kyllähän täällä on kovasti kaivattu. :)

Tinttu-Liinan avauksessa on taidettu jo moneen otteeseen ihmetellä varsinkin sinun poissaoloasi. Kiva, kun palasit. :)

• Joo kävin sinua moikkaa... nähdään taas ku nähdään

• jep. jäbäki kerkes jo pohtia et mihinkä ihmeeseen se veipijongin myyrä on joutunu.. :)

• Et sä sit meitä ikävöiny lainkaan... ;D?

• No meitsi perään parkui jo.. Et tainnu huomata sitten ollenkaan :-(

• Kyllä toki olen kaivannut. :) Pidin vain paussia, harmitti kun ilmannimi katosi ja oli muuta hommaa..

• Kittiechihunen kirjoitti:

Kyllä toki olen kaivannut. :) Pidin vain paussia, harmitti kun ilmannimi katosi ja oli muuta hommaa..

Meillä palstan sälleilläki on tunteet Kittieseni.. You know ;-D

• butch-cassidy kirjoitti:

Housussas ne tunteet on...

No kiva että on tunteita.. ;)

• Parasta jäätelökioskia en osaa sanoa, mutta mauista mansikka on eniten minun mieleeni. :)

• no jäbäki on mansikan osalta samoilla linjoilla ku se on vähä semmonen kesämaku..

• Meitsi ei jätskikiskoilla vieraile juurikaan elikkä jäätelöä syön yleensä tytsin tarjoamana jälkkärinä vaan.. Lempparimaku on lakritsi tai toffee :-P

• TOSIrealistinKokkola

Kissat ja ruotsinkieli ovat Suomen syöpä. Uskokaa jo.
      Äiti ihmettelee kun lapsi sairastuu, eikä ymmärrä, että kissa kantaa kymmeniä tauteja. Sitten tällaisten taudinlevittäjien kanssa suukotellaan. Voi saa..na mitä hulluutta. Ruotsinkieltä ei Suomessa tarvita, onko selvä, onhan, kiitos, no hyvä!!!...

• Minkä takia taas änget ketjumme, kun ei kerran jutut kiinnosta??

Ja sairautta on monenlaista.. Itse et kyllä ole terve juttujesi perusteella..

Oppisit olemaan hiljaa, kun ketään ei palstalla kiinnosta..

• Kittiechihunen kirjoitti:

Minkä takia taas änget ketjumme, kun ei kerran jutut kiinnosta??

Ja sairautta on monenlaista.. Itse et kyllä ole terve juttujesi perusteella..

Oppisit olemaan hiljaa, kun ketään ei palstalla kiinnosta..

Moikka kittie sitä minäkin ihmettelen ja tosiseikka on se että kysyin jäätelöstä ni yks ihme hemmo alkaa höpisee syövästä ja en tarkoita ny sinua kittie.

• Ilmannimi2 kirjoitti:

Moikka kittie sitä minäkin ihmettelen ja tosiseikka on se että kysyin jäätelöstä ni yks ihme hemmo alkaa höpisee syövästä ja en tarkoita ny sinua kittie.

Koska se on kaunistelematta sanottu: hullu! Ei tajua olla hiljaa tai häipyä palstalta..

• Seipäässäkö

Haarojen väliä kun nuolee niin on niinku olis jätskikiskalla :)

• KokkolanTOSIrealisti

Kaikki "kissaperheet" sairastavat kuka mitäkin. Uskokaa jo. Astma on tyypillisin, ja sitten kaikki muut käsittämättömät kulkutaudit. Onhan se nyt päivänselvää:
      Kissa luuhaa yöt pitkin katuja ja puistoja; metsiä ja peltoja saaden "retkillään" mitä erikoisempia leviäviä tauteja - SALMONELLAA, INFEKTIOITA, IHOTTUMAA, MYYRÄKUUMETTA, BORRELIOOSIA, ALLERGIAA, ASTMAA, IHOTTUMAA ym ym...
      Päättömän retkensä jälkeen katti tulee aamuyöstä kotiin, ja levittää perheenjäseniin kaiken mahdollisen taudin siemenen. Ettekö te saa..nat jo vihdoin ymmärrä, että pahimpien tautien levittäjä on TUO PIRULLINEN KISSA!!!...

• sinulla_on_tauti

Kummallista, meillä on aina ollut kissa tai kaksi ja viimeksi olen sairastuunut 1999. Kärsin kuumeesta ja nuhasta. Ettei vaan väitteesi olisikin jälleen päinvastoin?

• Juu..minäki kissojen keskellä eläny lapsuudesta asti tähän päivään ja harvoin olen sairas.

• Sairas olet tekstisi perusteella. Minullakin oli lapsena kissoja, ja allergiasta huolimatta tykkään niistä edelleen. :)

Ei ole kissojen vika tuo allergiani, jotkut vain ovat herkempiä allergioille..
        Edelleen rapsuttelen naapureiden kissoja, kun niitä näen. <3

• Meikänpä allergiaoireet on hävinneet melkein tyystin kun Arielin läskiä kattia oon käyny pelmuuttamassa. Sama juttu on astman kanssa myöskin elikkä tuollainen karvainen katti parantaa vastustuskykyä aivan saletisti.. :-)

Meikänpä allergiaoireet on hävinneet melkein tyystin kun Arielin läskiä kattia oon käyny pelmuuttamassa. Sama juttu on astman kanssa myöskin elikkä tuollainen karvainen katti parantaa vastustuskykyä aivan saletisti.. :-)

Hienoa että olet siedättynyt kissoille. :) Se ei vain kaikille toimi se siedätys..? :(

• Olisko se sit toi päärynäjäätelö mitä mä mieluiten otan... Paras kiska on sit se joka vaan kulkureitil osuu :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      139
      7880
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2039
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1970
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1595
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1050
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      989
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      955
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      840
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe