Hei merkonomit!
Kuinka pitkää harjoittelu jaksoa suosittelette palkanlaskennasta? Palkanlaskennan teoria hallussa mutta käytännön kokemus on minulla puhdas nolla. Onko 4-5 kuukautta realistinen aika työharjoittelussa jotta voi sanoa oppineensa jotain? Koulussani ei varsinaisesti opetettu mitään ohjelmistoa käyttämään vaan sanottiin että työpaikalla sitten oppii.(toivotaan =) )
Suositelkaa myös yrityksiä jotka ottavat opiskelija työharjottelijoita.
palkanlaskennan työharjoittelu
4
2132
Vastaukset
- kokeile_sieltä
Kunta varmaan sopiva paikka harjoitteluun. Niillä ei ole siellä mitään kiirettä eikä tiukkoja aikatauluja. Siellä siis ehdittäisiin perehdyttämään.
- palkkis
Itse valmistuin merkonomiksi oppisopimuksella, olen laskenut palkkoja nyt 2,5v ja se on ihan rutiinia. Meidän firmassa on ehkä vähän keskiaikainen systeemi palkanlaskussa, ei esim mitään sähköisiä kellokortteja, mistä näkisi suoraan tehdyt tunnit vaan ne pitää käytännössä käsin laskea. Varmasti oikeilla välineillä ja hyvällä opastuksella tuossa ajassa oppii hyvin. itellä oli taas toistepäin, teoriasa 0 ja lähdin vaan tekemällä tekemään, itse pidän tästä tyylistä enemmän.
- palkkis
toki, jos firmassa on kaikilla kuukausipalkka, ehdit tuossa ajassa laskea vaan 4-5 palkat niin ei siitä ehkä vielä sitä tuntumaa tule. meillä on tunti -ja kuukausipalkkalaisia, eli palkat lasketaan 3-4 kertaa kuussa.
- Alkupäinenkysyjä
Kiitos paljon vastauksista : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059