Bussi/taksi/jakeluauto kuskiksi?

Erikuskit

Oon viitisen vuotta ajanut jakeluautoa (kuorma-auto) lähinnä Uudellamaalla ja osittain pk seudulla,käytännössä vaan elintarvikkeita.

Mielessäni on tehdä välillä muutakin,oon miettiny linja-autokuskin ja invataksin töitä,jos ajais D kortin.

Olen kotoisin kauempaa ni tykkään käydä siel suunnilla n. Kerra kuukaudessa mut viikonloppu on nii lyhyt aika että ois kiva löytää sellainen työ jossa pitkät vapaat.Onko sellaista olemassa kuljetusalalla?esim. Näin 4 päivän vapaat kerran kùussa. Tokiha varmasti riippuu firmasta ja vuoroista.

Tokiha työ pitää olla mielekästä että viihtyy eikä pitkät vapaat voi olla tärkein asia mutta tärkeä asia kuitenkin.

Onko kukaan ajanut näitä kolmea mallia jakeluautoa,invataksia,linja-autoa?
Mitä eroja hommissa on keskenään?
Tiedän jakeluauto hommissa ei oo nii minuutti aikataulu ku muissa ja kuorma ei kiukuttele:)

Miten menee esim. Pakettijako puolella tai lavajakelu puolella työvuorot?

47

483

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Noiimenee

      Jos pitkät vapaat on yksi kriteeri/motivaation lähde ni sellaista ei tunneta kuljetusalalla vakituisessa työsuhteessa,ainut vaihtoehto ottaa osa-aikainen työ esim. 3 päivänä viikossa ja tehdä tuurauksia muina päivinä esim. Näin 1 viikko 6 päivänä töitä.2 viikko 6 päivänä töitä.3 viikkona 6 päivänä töitä.4 viikkona 3 päivää viikko silloin on pitkät vapaat.

    • Kuljetusalalla pitkät päivät ovat normaaleita

      Voit siis saada pitkät vapaat ja täydet tunnit

      Esim. eräs LJ voisi tarjota työtä tyyliin

      ma-pe 11,5h/yö
      la 8,5h/h

      Jonka jälkeen seruaava viikko vapaata

      Näin saataisi kahteen viikkoon 66 tuntia yölisät päivärahat ja ehkä jopa tuplapalkka lauantailta...

      Sääli vaan että nykyisin tehdään töitä ma-pe 11,5h/yö ja joka kolmas lauantai 8,5h/yö

      Eli näin saadaan huippupaikasta huippuhuono paikka :)

      • LueSeVitunTes

        Lue se Tes. Kuorma-autokuskit mollaavat omaa alaansa ettei tulisi uusia kuskeja. Puheet työpaikkojen vähyydestä on myytti. Kuorma-auto kuski saa palkkaa 22,-/h lisät.

        Itse olen vanhankansan rehellinen työmies ja valmis unelmahommaani roskakuskina 10,-/h ilman lisiä.

        Olen 140 cm pitkä ja osaan pinota pullakoreja. Itse teen vain perjantaisin töitä ja YTK maksaa elämiseni. Taidan avata lonkeron, eiks Jep :) :) Totta :) :) :)


      • KääpiöHomo
        LueSeVitunTes kirjoitti:

        Lue se Tes. Kuorma-autokuskit mollaavat omaa alaansa ettei tulisi uusia kuskeja. Puheet työpaikkojen vähyydestä on myytti. Kuorma-auto kuski saa palkkaa 22,-/h lisät.

        Itse olen vanhankansan rehellinen työmies ja valmis unelmahommaani roskakuskina 10,-/h ilman lisiä.

        Olen 140 cm pitkä ja osaan pinota pullakoreja. Itse teen vain perjantaisin töitä ja YTK maksaa elämiseni. Taidan avata lonkeron, eiks Jep :) :) Totta :) :) :)

        Simppeli, eiks jep ;) ;) ;)


      • Margit-TPLMs

        Katsos hiirulainen on herännyt oletko menossa paskahommiin? Ei muuta kun irtisanomiskirjettä pomolle rustaamaan. Simppeliä, eiks jep :) :) :)


      • Margit-TPLMs kirjoitti:

        Katsos hiirulainen on herännyt oletko menossa paskahommiin? Ei muuta kun irtisanomiskirjettä pomolle rustaamaan. Simppeliä, eiks jep :) :) :)

        Kyllä. Tämän iltaista baarikierrosta voitanee kutsua paskahommaksi. Tuskin heruu kullia ja/tai pillua :)

        Miksi irtisanoisin itseni, viikonlopputöitä on HELVETIN vaikea löytää vaikka taasen vakikuskit ei halau tehdä viikonloppuja :D :D

        Joten ei, en ole irtisanoutumussa, paitsi tietenkin jos löytyy parempi homma, tyyliin jokatoinen viikko töitä to-la


      • Bussissa kirjoitti:

        Kyllä. Tämän iltaista baarikierrosta voitanee kutsua paskahommaksi. Tuskin heruu kullia ja/tai pillua :)

        Miksi irtisanoisin itseni, viikonlopputöitä on HELVETIN vaikea löytää vaikka taasen vakikuskit ei halau tehdä viikonloppuja :D :D

        Joten ei, en ole irtisanoutumussa, paitsi tietenkin jos löytyy parempi homma, tyyliin jokatoinen viikko töitä to-la

        Tietenkin jos firma tekisi kuten eräs LJ eli lupaa maat ja taivaat... Sen vuoksi irtisanoudun ja ekoina päivinä valkenee totuus että töitä onkin tyyliin ma-pe 11h yössä ja välillä lauantaisinkin ja palkkakin sinne päin...

        Voisi vähän vituttaa koska menetin heidän perättömien lupauksiensa vuoski hyvän työpaikan!

        Noh nykyjään töitä vain pe-illasta la-aamuun niin voi ihan rauahssa käydä "testailemassa" muita paikkoja


      • kuuskasiakoneeseen
        Bussissa kirjoitti:

        Tietenkin jos firma tekisi kuten eräs LJ eli lupaa maat ja taivaat... Sen vuoksi irtisanoudun ja ekoina päivinä valkenee totuus että töitä onkin tyyliin ma-pe 11h yössä ja välillä lauantaisinkin ja palkkakin sinne päin...

        Voisi vähän vituttaa koska menetin heidän perättömien lupauksiensa vuoski hyvän työpaikan!

        Noh nykyjään töitä vain pe-illasta la-aamuun niin voi ihan rauahssa käydä "testailemassa" muita paikkoja

        Vaihda lääkkeet.


      • SisuMäättä
        kuuskasiakoneeseen kirjoitti:

        Vaihda lääkkeet.

        Totta :) :) :) :)


      • viiskasiakoneeseen
        kuuskasiakoneeseen kirjoitti:

        Vaihda lääkkeet.

        Totta ;) ;) ;) ;)


      • TaksiEsa
        kuuskasiakoneeseen kirjoitti:

        Vaihda lääkkeet.

        Totta ;) ;) ;)


      • LueSeVitunTes
        Bussissa kirjoitti:

        Tietenkin jos firma tekisi kuten eräs LJ eli lupaa maat ja taivaat... Sen vuoksi irtisanoudun ja ekoina päivinä valkenee totuus että töitä onkin tyyliin ma-pe 11h yössä ja välillä lauantaisinkin ja palkkakin sinne päin...

        Voisi vähän vituttaa koska menetin heidän perättömien lupauksiensa vuoski hyvän työpaikan!

        Noh nykyjään töitä vain pe-illasta la-aamuun niin voi ihan rauahssa käydä "testailemassa" muita paikkoja

        Katsos hiirulainen on herännyt horroksesta, ei muuta kuin pomolle irtisanomiskirjettä kirjoittamaan. Sori, sehän on mahdotonta osaltasi, euihän sulla ole töitä. Totta :) :).

        vaikka oletkin rehellinen vanhankansan työmies joka ei lomarahoja tarvitse ja olet valmis unelmahommaan roskakuskina 10,-/h ilman lisiä. Totta :)

        Simppeliä, eiks jep :) :)


      • LueSeVitunTes kirjoitti:

        Katsos hiirulainen on herännyt horroksesta, ei muuta kuin pomolle irtisanomiskirjettä kirjoittamaan. Sori, sehän on mahdotonta osaltasi, euihän sulla ole töitä. Totta :) :).

        vaikka oletkin rehellinen vanhankansan työmies joka ei lomarahoja tarvitse ja olet valmis unelmahommaan roskakuskina 10,-/h ilman lisiä. Totta :)

        Simppeliä, eiks jep :) :)

        Miksi ihmeessä irtisanoutumaan :) 300€/kk saa tienata menettämättä tukia... Tänäkin illalla joudun töihin :( Ei voi mitään, mulla töitä lähes joka LA sulla kai vain joka kolmas la ( sen lisäksi töitä 5 arkipäivää viikossa :D)


      • Margit-TPLMs
        LueSeVitunTes kirjoitti:

        Katsos hiirulainen on herännyt horroksesta, ei muuta kuin pomolle irtisanomiskirjettä kirjoittamaan. Sori, sehän on mahdotonta osaltasi, euihän sulla ole töitä. Totta :) :).

        vaikka oletkin rehellinen vanhankansan työmies joka ei lomarahoja tarvitse ja olet valmis unelmahommaan roskakuskina 10,-/h ilman lisiä. Totta :)

        Simppeliä, eiks jep :) :)

        Totta ;) ;) ;)


      • ViestipuuTaiSagaaSatuu
        Bussissa kirjoitti:

        Miksi ihmeessä irtisanoutumaan :) 300€/kk saa tienata menettämättä tukia... Tänäkin illalla joudun töihin :( Ei voi mitään, mulla töitä lähes joka LA sulla kai vain joka kolmas la ( sen lisäksi töitä 5 arkipäivää viikossa :D)

        Vale :) ;) Simppeliä eiks Jep ;) ;)


      • HaluatkoKuollaKehari
        Bussissa kirjoitti:

        Miksi ihmeessä irtisanoutumaan :) 300€/kk saa tienata menettämättä tukia... Tänäkin illalla joudun töihin :( Ei voi mitään, mulla töitä lähes joka LA sulla kai vain joka kolmas la ( sen lisäksi töitä 5 arkipäivää viikossa :D)

        Vale ;= ;)


      • dsafasdfdsaf

        Bussissa käynyt keskustelua jälleen itsensä kanssa 17 viestin verraan :DDD On se vaan pelle. 17 viestiä samalta henkilöltä. Mahtaa olla tylsä elämä. Ainoa viesti välissä joka ei ollut Bussissalta itseltään oli "Vaihda lääkkeet".


    • Takseja

      Bussit liikuu kutakuinkin 24/7

      Voisit sopia että teet vaikkapa 10 tuntia päivässä 7 päivää viikossa josta seuraa 7 päivän vapaa.

      Näin ollen kahteen viikoon tulisi maksuun tunteja 80 tuntia (sunnuntailta tuplat) joten saisit palkkaa kuitenkin yhtä paljon kuin kokoaikainen kuski

    • NiinValionMies

      Kyllä se LounaisJakelu on harvinaisen kyrsä firma kun tuo Turun pelle Bussissa ja edelleen jankuttaa samaa p..skaa. Nyt kun YTK:n tuet on loppuneet niin työkkäri tarjoaa muutakin työtä josta ei voi kieltäytyä. Tunnen sieltä Turun suunnalta yhden maajussin jolla on sikala. Hän hakee työmiehiä hommiin juuri nyt. Toivon mukaan tarjoavat siellä työkkärissä Bussissa mestarille tätä sianpaskan lapiointihommaa kun se olisi juuri sitä työtä mitä tämä tampio kaipaa ja henkisesti tarvitsisi mahdollisimman nopeasti.Niin ehkä Valion ajot maistuisivat kun kyydissä olisi sitä Raikasta Valion piimää.

      • NiinValionMies

        Nyt seisoo YTK:n sivuilla näin:

        "MAKSETTUJEN PÄIVIEN MÄÄRÄ
        PÄIVÄRAHAKERTYMÄT

        Päiväraha 10 / 500 Päivää
        Ansio-osan kesto 500 päivää "

        Mikskö? Koska osa-aikatyö kerryttää uutta TYÖSSÄOLOEHTOA:D :D

        Ja kyllä, tule aina muisutttamaan tosta firmasta, heidän PERÄTTÖMIEN LUPAUKSIEN vuoksi menetin kohtuu hyvän työpaikan...

        Ja kyllä, työkkäri tarjonnut yhtä työpaikkaa, tais olla jotain nosturihommia Viherkoskella :D

        Noh jos kävisi niin ikävästi että työkkärin kautta päätyisi töihin, niin ei muutakuin vähän kolhii autoa (koulukatu hyvä kohta) jne. niin eikös ne potkut mahda koeajalla tulla


    • NiinValionMies

      Miten olisi paskan luonti sikatilalla .Se olisi niin juuri sitä mitä sinä luopio tarvitset.
      Kukaan aikuinen rehellinen suomalainen mies ei kehu YTK tukia . Jos sellaisia joutuu ottamaan vastaan se on sellainen häpeä,ettei sitä kehtaa edes parhaalle kaverille kertoa.Sinä luopio kehut asialla ...mitä päässäsi aidosti liikkuu.Minäpä sanon ei yhtään mitään.Perättömät lupaukset sitähän sinä hoet alvariinsa. Kysyit töitä
      Lounais Jakelu Oy:stä. Kävit neuvottelut miksi et tehnyt kirjallista sopimusta jossa on esillä mainittu kyseiset asiat joita peräät. Koska olet ilmeisesti harvinaisen tyhmä ihminen.
      Jokainen työnhakija tekee aina kirjallisen sopimuksen jossa on aina mainittu ,että työehtosopimuksia noudatetaan ja silloin on peli selvä ei ole tulkinnan varaa.Sinä saat itsellesi oman kappaleen kirjallisesta sopimuksesta ja homma toimii niin kuin on sovittu. Turha valittaa näillä foorumeilla jos ei itse osaa pitää kiinni omista eduistaan.
      Alhaisinta on käyttää toisten nimimerkkiä. Alan epäillä,että sinä et todellakaan osaa edes neuvotella työnantajan kanssa kun haet uutta työpaikkaa. Oletko kertaakaan saanut sopimuksesta kappaletta itsellesi???

      • NiinValionMies

        Onhan se YTK nolo juttu. Tekemällö töitä 50% siitä mitä kokoaikainen kuski, saa rahaa yhtä paljon kuin kokoaikainen kuski :D


      • NiinValionMies

        Oho! vähän meni pieleen...

        Jos kokoaikainen kuski saa kuukaudessa 3000€ niin täysi päiväraha kuukaudessa on 1677€

        Jos tekee 50% työaikaa, saa palkkaa 1500€ ja YTK:lta jää maksettavaa 1077€

        Eli tekemällä 100% työaikaa saa bruttona 3000€ ja 50% työaikaa niin 2577€... Eli palkka pienenee kuudennesosan ja työaika 50% hyvä diili :D


      • Siekuo
        NiinValionMies kirjoitti:

        Oho! vähän meni pieleen...

        Jos kokoaikainen kuski saa kuukaudessa 3000€ niin täysi päiväraha kuukaudessa on 1677€

        Jos tekee 50% työaikaa, saa palkkaa 1500€ ja YTK:lta jää maksettavaa 1077€

        Eli tekemällä 100% työaikaa saa bruttona 3000€ ja 50% työaikaa niin 2577€... Eli palkka pienenee kuudennesosan ja työaika 50% hyvä diili :D

        Bussissa miehen tuotoksia. Simppeliä tyhmyyttä eiks jep :)


      • Margit-TPLMs
        Siekuo kirjoitti:

        Bussissa miehen tuotoksia. Simppeliä tyhmyyttä eiks jep :)

        Totta :) :) :)


      • LueSeVitunTes
        Margit-TPLMs kirjoitti:

        Totta :) :) :)

        Totta ;) ;) ;)


      • kuuskasiakoneeseen
        Siekuo kirjoitti:

        Bussissa miehen tuotoksia. Simppeliä tyhmyyttä eiks jep :)

        Totta ;) ;) ;)


      • Siekuo
        Siekuo kirjoitti:

        Bussissa miehen tuotoksia. Simppeliä tyhmyyttä eiks jep :)

        Totta ;) ;)


      • ätääMusiS
        Siekuo kirjoitti:

        Bussissa miehen tuotoksia. Simppeliä tyhmyyttä eiks jep :)

        Totta ;D


    • NiinValionMies

      No meille kaikille muille tiedoksi. Ei se Bussissa ole koskaan saanut omaa kappaletta
      työsopimuksesta itselleen. Hän nyt ei ole koskaan sellaista ole edes osannut vaatia.Itse asiassa ei ole edes tietänyt,että näin kunnollisen työnantajan tulee toimia.Hän ei ole edes koskaan hakenut töitä rehellisiltä työnantajilta koska ei osaa erottaa näissä hommissa jyvää akanoista.No hän ei vastaa meille muille alan ammattilaisille mitään koska ei osaa antaa järkevää vastausta tässä asiassa..
      Toivon,että ottaa jotain opiksi jatkossa....................

      • köslkölfköskö

        Bussissa ei ole tehnyt päivääkään töitä.


    • SieKu

      Kuljetusalallahan päivät on yleensä 10-14 tuntisia ja ajetaan ma-la

      Mutta miksi firmat pelkää palkata lisää porukkaa???

      Esim. eräs lj tekee niin että kuski ajaa ma-pe 10-12h päivässä ja joka kolmannen lauantain.

      Pomokin kertonut että jos haluaa korvauksen ylitöistä, ei kuskille tule lainkaan (yli)töitä, eli jos ei kelpaa, niin saa painua helvettiin...

      Miksi tuotakin ei hoideta tyylillä, kuski A ajaa ma-ke ja kuski B to-la tai vaikkapa että kuski A ajaa parittomat viikot ja kuski B parilliset viikot...

      Noh ei sen sijaan, hyvän palkan tuota saa jos on vaikkapa vuoden töissä ja sitten hakee oikeuden kautta ylityöt, päivärahat ja "lauantailisät"

    • BussissaTuomasTaasTäällä

      Ala kuljettamaan 2000 kg painoisella autolla matkalaukkuja lentokentälle, samalla kyydille menevät matkustajat. Simppeliä :) tai sitten muuttoautolla matkustajia. Näin on eduskunta päättänyt hesassa.

      • RunosmänKiskanTuomas

        Halusin käydä hesassa, menenkö bussilla? Entä suljetulla kimppakyydillä? hesassa ois mahtavaa kun olis hesas. Hesas on myös pakettiautomaatteja. Ottaisin kuvia hesas. Simppeliä, eiks jep, hesas totta :) ;) ;)


      • SieKuol

      • TossaNimiäsiPelle
        SieKuol kirjoitti:

        http://www.pakukuljetus.fi/fi/Kuljetuspalvelut/PakettiautoJaKuljettaja/

        Siitä vaan, wanha idea tosin :D

        Kato hiirulainen heräs. Miksi Tuomas et käyttänyt reksitöröimääsi bussissa nimimerkkiä. Eikö sulla ole pokkaa käyttää rekistöröimääsi nimimerkkiä? Simppeliä eiks jep ;) ;)
        TaksiEsa, SisuMäättä; ÄttääMusiS, Sähkömies, Pakettiautomaatti, pankkiautomaatti, Bussissa, KääpiöHomo, LueSeVitunTes, Margit-TPLMs, VietipuuTaiSagaaSattuu, SieKuol, HäivyTaiTapanSut, KuuskasiaKoneeseen, ViiskasiaKoneeseen....


      • SieKuol
        TossaNimiäsiPelle kirjoitti:

        Kato hiirulainen heräs. Miksi Tuomas et käyttänyt reksitöröimääsi bussissa nimimerkkiä. Eikö sulla ole pokkaa käyttää rekistöröimääsi nimimerkkiä? Simppeliä eiks jep ;) ;)
        TaksiEsa, SisuMäättä; ÄttääMusiS, Sähkömies, Pakettiautomaatti, pankkiautomaatti, Bussissa, KääpiöHomo, LueSeVitunTes, Margit-TPLMs, VietipuuTaiSagaaSattuu, SieKuol, HäivyTaiTapanSut, KuuskasiaKoneeseen, ViiskasiaKoneeseen....

        Sovitaan niin että vaadi rekisteröitymistä kun itse uskallat, eiks jep :D :D

        Noh pelottaako että jostain tulee stalkkarei ja vainoharhainen kuten sinusta... Noh eimitään, riipase sä kovat kännit, mä lähden töihin, sit onki kaks viikkoo vapaata ku ens la on pyhä :D


      • SieKuol
        SieKuol kirjoitti:

        Sovitaan niin että vaadi rekisteröitymistä kun itse uskallat, eiks jep :D :D

        Noh pelottaako että jostain tulee stalkkarei ja vainoharhainen kuten sinusta... Noh eimitään, riipase sä kovat kännit, mä lähden töihin, sit onki kaks viikkoo vapaata ku ens la on pyhä :D

        Minä olen Tuomas. Minä tiedän kaiken. Minä olen myös KääpiöHomo. Turun häpeäpilkku.

        Lisäksi käytän mm seuraavia nimimerkkejä; TaksiEsa, SisuMäättä; ÄttääMusiS, Sähkömies, Pakettiautomaatti, pankkiautomaatti, Bussissa, KääpiöHomo, LueSeVitunTes, Margit-TPLMs, VietipuuTaiSagaaSattuu, SieKuol, HäivyTaiTapanSut, KuuskasiaKoneeseen, ViiskasiaKoneeseen....

        Töitä mulla ei ole.


      • SieKuol
        SieKuol kirjoitti:

        Minä olen Tuomas. Minä tiedän kaiken. Minä olen myös KääpiöHomo. Turun häpeäpilkku.

        Lisäksi käytän mm seuraavia nimimerkkejä; TaksiEsa, SisuMäättä; ÄttääMusiS, Sähkömies, Pakettiautomaatti, pankkiautomaatti, Bussissa, KääpiöHomo, LueSeVitunTes, Margit-TPLMs, VietipuuTaiSagaaSattuu, SieKuol, HäivyTaiTapanSut, KuuskasiaKoneeseen, ViiskasiaKoneeseen....

        Töitä mulla ei ole.

        Et sitten uskalla rekisteröityä :D

        Ei voi mitään, nössä mikä nössö, olitko tänään taas töissä? Ja maanantaina taas? vituttaako?

        Noh mäkin olin töissä ja taas 2viikon päästä LA sama juttu... Ehkä säkin joskus uskalla tottaa loparit ja mennä töihin joissa viihdyt


      • InvaLidiHomo
        SieKuol kirjoitti:

        Et sitten uskalla rekisteröityä :D

        Ei voi mitään, nössä mikä nössö, olitko tänään taas töissä? Ja maanantaina taas? vituttaako?

        Noh mäkin olin töissä ja taas 2viikon päästä LA sama juttu... Ehkä säkin joskus uskalla tottaa loparit ja mennä töihin joissa viihdyt

        transit on senverran iso että tarttee tavaraliikenneluvan :( jos ilman lupia haliaa tota tehdä, tarttetaan alle 2000kg auto ja ainakin yhdellä matkustajlla laukku tms.mukana

        Lisäksi käytän mm seuraavia nimimerkkejä; TaksiEsa, SisuMäättä; ÄttääMusiS, Sähkömies, Pakettiautomaatti, pankkiautomaatti, Bussissa, KääpiöHomo, LueSeVitunTes, Margit-TPLMs, VietipuuTaiSagaaSattuu, SieKuol, HäivyTaiTapanSut, KuuskasiaKoneeseen, ViiskasiaKoneeseen....

        Töitä mulla ei ole.


      • SieKuol
        InvaLidiHomo kirjoitti:

        transit on senverran iso että tarttee tavaraliikenneluvan :( jos ilman lupia haliaa tota tehdä, tarttetaan alle 2000kg auto ja ainakin yhdellä matkustajlla laukku tms.mukana

        Lisäksi käytän mm seuraavia nimimerkkejä; TaksiEsa, SisuMäättä; ÄttääMusiS, Sähkömies, Pakettiautomaatti, pankkiautomaatti, Bussissa, KääpiöHomo, LueSeVitunTes, Margit-TPLMs, VietipuuTaiSagaaSattuu, SieKuol, HäivyTaiTapanSut, KuuskasiaKoneeseen, ViiskasiaKoneeseen....

        Töitä mulla ei ole.

        Tosin palkassa ei ole eroa onko autona 3550 kiloinen Transit tai 26.000 kiloinen Actros! HYVÄ AKT!!!!

        Koska saammekaan taas 2c palkankorotuksen :D :D


    • ErkkiTaivaantähti

      Mutta pitää muistaa ettei Turun seudun myymälät saa leipää jos Taksiesa,SisuMäättä.ÄättäMusiS.Sähkömies.Pakettiautomaatti.Pankkiautomaatti Bussissa jne lukuisat muut nimimerkit heräisi kerran kuukaudessa töihin jakamaan leipää. On niissä leivissä hemmetin moinen säilyvyys nykyään??? Ja tämä tarina on tosi.Onneksi minun kesämökki on Mikkelissä. Hauskaa kesää kaikille normi kuskeille.

      • jhaskjhfjha

        Ei se käy töissä olenkaan.


      • SieKuol

        Kunnon firmalla on TUURAAJIA! ja lauantaikuskeja :)

        Paskemmissa kuskit tekee pitkää päivää, pitkää viikkoa ja kun yksi puuttuu, venyy päivät entuudestaan


      • KortitonOlet
        SieKuol kirjoitti:

        Kunnon firmalla on TUURAAJIA! ja lauantaikuskeja :)

        Paskemmissa kuskit tekee pitkää päivää, pitkää viikkoa ja kun yksi puuttuu, venyy päivät entuudestaan

        Miten tämä koskee sinua? Kortiton häviäjä, Tänään oli taas juttua sinusta Iltasanomissa. Tapauksesta joka ei unohdu koskaan.


      • SieKuol
        KortitonOlet kirjoitti:

        Miten tämä koskee sinua? Kortiton häviäjä, Tänään oli taas juttua sinusta Iltasanomissa. Tapauksesta joka ei unohdu koskaan.

        Ei mitenkään, korttia ei ole. Olet oikeassa lehdessä oli juttu siitä mun tapauksesta.


      • SieKuol
        SieKuol kirjoitti:

        Ei mitenkään, korttia ei ole. Olet oikeassa lehdessä oli juttu siitä mun tapauksesta.

        Niin kai kaikki luki sen.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      7936
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2892
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2472
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      120
      2198
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1855
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      11
      1616
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1459
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1374
    Aihe