viitisen vuotta ajanut jakeluautoa (kuorma-auto) lähinnä Uudellamaalla ja osittain pk seudulla,käytännössä vaan elintarvikkeita.
Mielessäni on tehdä välillä muutakin,oon miettiny linja-autokuskin ja invataksin töitä,jos ajais D kortin.
Olen kotoisin kauempaa ni tykkään käydä siel suunnilla n. Kerra kuukaudessa mut viikonloppu on nii lyhyt aika että ois kiva löytää sellainen työ jossa pitkät vapaat.Onko sellaista olemassa kuljetusalalla?esim. Näin 4 päivän vapaat kerran kùussa. Tokiha varmasti riippuu firmasta ja vuoroista.
Tokiha työ pitää olla mielekästä että viihtyy eikä pitkät vapaat voi olla tärkein asia mutta tärkeä asia kuitenkin.
Onko kukaan ajanut näitä kolmea mallia jakeluautoa,invataksia,linja-autoa?
Mitä eroja hommissa on keskenään?
Tiedän jakeluauto hommissa ei oo nii minuutti aikataulu ku muissa ja kuorma ei kiukuttele:)
Miten menee esim. Pakettijako puolella tai lavajakelu puolella työvuorot?
Bussi/taksi/jakeluauto kuskiksi?
Erikuskeja
1
95
Vastaukset
- Vapaitaaa
Jos pitkät vapaat on yksi kriteeri/motivaation lähde ni sellaista ei tunneta kuljetusalalla vakituisessa työsuhteessa,ainut vaihtoehto ottaa osa-aikainen työ esim. 3 päivänä viikossa ja tehdä tuurauksia muina päivinä esim. Näin 1 viikko 6 päivänä töitä.2 viikko 6 päivänä töitä.3 viikkona 6 päivänä töitä.4 viikkona 3 päivää viikko silloin on pitkät vapaat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204774
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831722Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871586Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741544Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561428Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351167Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041099- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651053