Hei. Voinko täysin luottaa avomieheeni? Mistä tämä minun mustasukkaisuus ja epäily oikein kumpuaa? Stressaa jo itseänikin, jos mietin hauhuskenarioita päässäni turhaan. Mitä voisin itselleni tehdä, että voisin jo unohtaa ex:n minulle aiheuttamani arvet?
4Smilelle kysymys
1
77
Vastaukset
- 4Smile
En nyt oikein saanut mitään muuta kun että hirveästi täällä on rahakortteja.
Joku rahasopimusasia, joka liittyy kotiasioihin ja vaatii aikalailla tasapainoilua, johtunee jostain yllättäen tulleesta tiedosta.
Sit täällä on joku joko tumma nainen, tai petollinen nainen, ja eron kortti/eroon pääsemisen kortti, ehkä myös kolmas osapuoli, mutta koko tätä kuvioo hallitsee se, että hirveästi mietit näitä juttuja.
Tässä halutaan sanoa, ettei sun pitäis niin mahdottomasti olla niin tuomitsevalla linjalla. Muista mitä sinulla on, äläkä pelkää kaikenlaisia 'paljastuvia' juttuja
Tää menee siihen, että sun on hirveän vaikea mieltää sitä, että muutoksiakin on ilmassa, mutta sun on ite tehtävä asioille jotakin.
Sitten tulee jokin, peräti sinua ravisteleva juttu, mutta saat mahdollisuuden myös kääntää kotisi oikeinpäin, vaikka hulluna stressaatkin.
Ristiverinen nainen ja mies ja se, hallitsee ajatuksiasi todella.
En minä tänne saanu mitään ihmeellistä, en mitään vieraita naisia/miehiä, joten rauhoitu nyt vain
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768632Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593291- 382634
- 272191
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182185Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto362169- 131917
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151733- 671698
- 181629