4Smilelle kysymys

mietityttää

Hei. Voinko täysin luottaa avomieheeni? Mistä tämä minun mustasukkaisuus ja epäily oikein kumpuaa? Stressaa jo itseänikin, jos mietin hauhuskenarioita päässäni turhaan. Mitä voisin itselleni tehdä, että voisin jo unohtaa ex:n minulle aiheuttamani arvet?

1

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4Smile

En nyt oikein saanut mitään muuta kun että hirveästi täällä on rahakortteja.
      Joku rahasopimusasia, joka liittyy kotiasioihin ja vaatii aikalailla tasapainoilua, johtunee jostain yllättäen tulleesta tiedosta.
      Sit täällä on joku joko tumma nainen, tai petollinen nainen, ja eron kortti/eroon pääsemisen kortti, ehkä myös kolmas osapuoli, mutta koko tätä kuvioo hallitsee se, että hirveästi mietit näitä juttuja.
      Tässä halutaan sanoa, ettei sun pitäis niin mahdottomasti olla niin tuomitsevalla linjalla. Muista mitä sinulla on, äläkä pelkää kaikenlaisia 'paljastuvia' juttuja

Tää menee siihen, että sun on hirveän vaikea mieltää sitä, että muutoksiakin on ilmassa, mutta sun on ite tehtävä asioille jotakin.
      Sitten tulee jokin, peräti sinua ravisteleva juttu, mutta saat mahdollisuuden myös kääntää kotisi oikeinpäin, vaikka hulluna stressaatkin.

Ristiverinen nainen ja mies ja se, hallitsee ajatuksiasi todella.

En minä tänne saanu mitään ihmeellistä, en mitään vieraita naisia/miehiä, joten rauhoitu nyt vain

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      76
      8632
    2. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      59
      3291
    3. Mikä ihme sai sut käyttäytymään

Niin helvetin törkeästi mua kohtaan, jos kerta olet ihastunut?
      Ikävä
      38
      2634
    4. Voi helvetti

Mihin olet mut ajanut.
      Ikävä
      27
      2191
    5. Miten voit manipuloida katsojalukuja?

Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj
      Ateismi
      18
      2185
    6. Osuuspankki Kuhmo!

Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto
      Kuhmo
      36
      2169
    7. Tiedät etten tiedä

Mitä pitäisi tehdä.
      Ikävä
      13
      1917
    8. Rakkaalleni!

Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus
      Tunteet
      15
      1733
    9. Työttömyys kasvaa

Onneksi persujen kannatus ei kasva.
      Perussuomalaiset
      67
      1698
    10. hyvää yötä.

toivottavasti sulla oli kiva jouluaatto. 🤍
      Ikävä
      18