Hei. Voinko täysin luottaa avomieheeni? Mistä tämä minun mustasukkaisuus ja epäily oikein kumpuaa? Stressaa jo itseänikin, jos mietin hauhuskenarioita päässäni turhaan. Mitä voisin itselleni tehdä, että voisin jo unohtaa ex:n minulle aiheuttamani arvet?
Vastaukset 1
- 4Smile
En nyt oikein saanut mitään muuta kun että hirveästi täällä on rahakortteja.
Joku rahasopimusasia, joka liittyy kotiasioihin ja vaatii aikalailla tasapainoilua, johtunee jostain yllättäen tulleesta tiedosta.
Sit täällä on joku joko tumma nainen, tai petollinen nainen, ja eron kortti/eroon pääsemisen kortti, ehkä myös kolmas osapuoli, mutta koko tätä kuvioo hallitsee se, että hirveästi mietit näitä juttuja.
Tässä halutaan sanoa, ettei sun pitäis niin mahdottomasti olla niin tuomitsevalla linjalla. Muista mitä sinulla on, äläkä pelkää kaikenlaisia 'paljastuvia' juttuja
Tää menee siihen, että sun on hirveän vaikea mieltää sitä, että muutoksiakin on ilmassa, mutta sun on ite tehtävä asioille jotakin.
Sitten tulee jokin, peräti sinua ravisteleva juttu, mutta saat mahdollisuuden myös kääntää kotisi oikeinpäin, vaikka hulluna stressaatkin.
Ristiverinen nainen ja mies ja se, hallitsee ajatuksiasi todella.
En minä tänne saanu mitään ihmeellistä, en mitään vieraita naisia/miehiä, joten rauhoitu nyt vain
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️541064Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?171009- 82851
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)80759Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21737Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k205634- 59631
- 105617
Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet193594- 94558
Jopa poliisi nauraa paskaista pelkuripersuille
Puhoksessa jäi "isänmaantoivot" bussiin vapisemaan :-D https://www.is.fi/politiikka/art-2000012319632.html260492Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.87462Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto73461- 39434
Aika on tuonut järkeä
Sä et tiedä musta kaikkea. Jos tietäisit, ymmärtäisit, miksi me ei sovita yhteen. Öljy ja vesi. En mä ole valehdellut,42413- 47400
- 30397
- 5388
Persut eivät uskaltaneet tulla ulos
Bussiin jäivät https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/d7f9fc57-dca0-40b8-9cb1-156e5872dba9143385- 29348