Hei. Voinko täysin luottaa avomieheeni? Mistä tämä minun mustasukkaisuus ja epäily oikein kumpuaa? Stressaa jo itseänikin, jos mietin hauhuskenarioita päässäni turhaan. Mitä voisin itselleni tehdä, että voisin jo unohtaa ex:n minulle aiheuttamani arvet?
4Smilelle kysymys
1
79
Vastaukset
- 4Smile
En nyt oikein saanut mitään muuta kun että hirveästi täällä on rahakortteja.
Joku rahasopimusasia, joka liittyy kotiasioihin ja vaatii aikalailla tasapainoilua, johtunee jostain yllättäen tulleesta tiedosta.
Sit täällä on joku joko tumma nainen, tai petollinen nainen, ja eron kortti/eroon pääsemisen kortti, ehkä myös kolmas osapuoli, mutta koko tätä kuvioo hallitsee se, että hirveästi mietit näitä juttuja.
Tässä halutaan sanoa, ettei sun pitäis niin mahdottomasti olla niin tuomitsevalla linjalla. Muista mitä sinulla on, äläkä pelkää kaikenlaisia 'paljastuvia' juttuja
Tää menee siihen, että sun on hirveän vaikea mieltää sitä, että muutoksiakin on ilmassa, mutta sun on ite tehtävä asioille jotakin.
Sitten tulee jokin, peräti sinua ravisteleva juttu, mutta saat mahdollisuuden myös kääntää kotisi oikeinpäin, vaikka hulluna stressaatkin.
Ristiverinen nainen ja mies ja se, hallitsee ajatuksiasi todella.
En minä tänne saanu mitään ihmeellistä, en mitään vieraita naisia/miehiä, joten rauhoitu nyt vain
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367629Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361883Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31759
- 241747