Ihana naislääkäri osa 2

wampatti

Uskomattomasta lääkärikäynnistäni oli kulunut viikko. Olin varannut ihanalle lääkärilleni uuden ajan, kuten hän oli (onneksi) pyytänyt tekemään. Oli ollut tuskallista odottaa kokonainen viikko. Tuo ihana naislääkäri oli ollut jatkuvasti mielessäni. Minun oli ollut vaikea keskittyä mihinkään, töihin tai opintoihin. Kun olin istunut kuuntelemassa tylsiä luentoja, olin ajatellut naista ja viimekertaista käyntiäni hänen luonaan, hänen suloisia sormiaan minun sisälläni ja hänen kieltään klitoriksellani, ja lopuksi häntä syleilemässä minua, siinä tutkimuspöydällä, ylleni kumartuneena – ja olin kostunut niin, että pelkäsin mahlan valuvan pikkuhousujen ja hameen läpi luentosalin penkille. Viikonloppuisin kävin töissä, olin tarjoilijana ravintolassa, ja minun oli varottava, etten olisi jäänyt tuijottamaan kaikkia kauniita naisasiakkaita, varsinkin niitä, jotka jossain määrin muistuttivat ihanaa lääkäriäni, sillä silloinkin aina muistikuvat palasivat voimakkaina mieleeni, pimpissä alkoi tykyttää hillittömästi ja kaipasin lääkäriäni niin, että sydämestä vihloi.

Mutta vihdoinkin oli koittanut se päivä, kun minulla oli jälleen aika varattuna. Hassua, miten riemua täynnä olin, kun istuin taas lääkärikeskuksen käytävällä odottamassa. Yleensähän olin aina hermoillut gynekologille mennessäni. Hermoilin minä tavallaan nytkin, tai siis jännitin, mutta aivan eri tavalla kuin ennen. Tämä jännitys oli pelkästään ihanaa, kihelmöivää ja herkullista. Mitäköhän lääkärin huoneessa tänään tapahtuisi? Tiesin vain, että tänään olisi hänen vuoronsa saada orkut. Mitäköhän hän haluaisi minun tekevän? Paloin halusta nähdä hänen pillunsa, toivoin pääseväni nuolemaan sitä – se nyt vain oli niin ihana pillu. Olin niin suuresti kiitollinen kaikesta siitä, mitä tuo taivaallinen nainen oli viimeksi tehnyt minulle.

Siinä käytävällä istuessani oli pakko nostaa jalat ristiin, ettei kiihkoni olisi valunut hameen alta tuolille. Olin selailevinani lehtiä, ohi kulki välillä hoitohenkilökuntaa. Näytin varmasti ihan tavalliselta potilaalta, joka oli menossa tavallisen lääkärin tavalliselle vastaanotolle.

Lopulta lääkärin ovi avautui. Siinä hän seisoi jälleen, tuo ihana nainen virallisen valkoisessa takissaan, lempeä hymy kasvoillaan ja lämmin tuike pähkinänruskeissa silmissään. Hän kutsui minut jälleen nimeltä sisään, viimeiseen asti korrektina. Ovella me muodon vuoksi kättelimme, käytävällä kun istui pari muutakin potilasta, jotka odottivat muille lääkäreille, mutta naisen katseesta näin, että hän oli jo valmiiksi yhtä innoissaan ja kiihottunut kuin minäkin.

Kun hän sulki huoneen oven, kapsahdin suoraan hänen kaulaansa.

”No hei taas, urhea tyttö”, lääkäri hyrähti hellästi ja rutisti minua lämpimästi. ”Mitä sinulle kuuluu?”

Katsoin häntä onnellisena silmiin – siinä hän vihdoinkin taas oli! – ja pidin kädet hänen kaulassaan. Hän oli minua pidempi, hoikka mutta vähän minua kookkaampi ja ainakin kymmenen vuotta vanhempi, siis kolmenkympin puolivälissä. Tunnustin hänelle: ”Mulla on ollut kauhea ikävä sua.”

Hän suuteli minua. Pitkään ja hellästi. Tunsin valahtavani entistä kosteammaksi. Tunsin, kuinka hänen kätensä kulkivat viipyillen alas selästäni ja piukan minihameen peittämän peppuni yli, ja sitten hän hiveli sormenpäillään paljaita reisiäni hameen reunan alta. Humahdin täyteen kipinöitä.

”Tule tänne”, nainen sanoi ääni täynnä tuttua hellyyttä ja ohjasi minut lähemmäs työpöytäänsä toinen käsi kevyesti pakarallani. Hän riisui muitta mutkitta sukkahousunsa, sitten lyhyen hameensa ja sen jälkeen pikkuhousunsa, jotka olivat mustaa silkkiä, mutta lääkärintakin hän jätti yhä ylleen. Se oli sen verran pitkä, että en vieläkään nähnyt hänen pimppiään.

”No niin”, lääkäri sanoi rentoon ja tyyneen tapaansa ja asettui työtuolilleen istumaan. ”Ota sinäkin vain vaatteet pois.”

”Kaikkiko?” kysyin kiihkoissani, kun laskin laukun lattialle ja aloin napittaa paitaa auki.

”Kaikki.”

Mutta kun riisuin hameen ja nainen näki pikkuhousuni, hän sanoikin ihastuneena: ”Oi, stringit. Jätä ne jalkaan. Ovat niin seksikkäät.”

Lopulta seisoin lääkärin edessä pelkät stringit ylläni, pyöreät rinnat pystyssä pököttäen, nännit rusinaisen kovina. Tuntui ihanalta, kun hän katseli minua niin avoimesti ihaillen ja samalla lempeästi.

Hän veti minut luokseen, hyväili lanteitani ja istutti minut kahareisin syliinsä. Silitteli rintojani pehmein käsin, kokeili nänninpäitäni kielenkärjellään.

”Sinä olet kauniimpi kuin viimeksi huomasinkaan”, nainen sanoi, ja hänen äänensä oli yhä tavattoman lämmin, mutta nyt myös vähän karhea. ”Silloin sinulla oli pusero päällä.” Leikkisän hellä virnistys.

Sitten hän työnsi minut pehmeästi sylistään ja ohjasi alas....

Lue koko tarina täältä:
http://seksifantasiat.runkkareille.com/lesbo/ihana-naislaakari-osa-2/

5

5274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lukuhalukas

      Tää oli aika kiihottava - löytyiskö tän ykkösosaa mistään?

    • kyrpäjooseppii

      Mä oon hyvä parantaan lesboja mun kyrvällä

    • tättärääää

      Ihan kiihottava tääkin

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2217
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1738
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      40
      1553
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1469
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1440
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1371
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe