Mahtuuko turistiluokan istuimiin

apua123123

Mieheni on 130 kg ja nyt vähän jännitetään, että mahtuukohan hän istumaan lentokoneessa ja minä itse olen 100kg joten mahdutaanko me vierekkäin?

36

542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heippaheippa

      Jääkää sinne Liperiin vaan. Kaikille parempi.

    • fdfksapfs

      Kiitos fiksusta kommentistasi. Toivottavasti joudut koneessa meidän keskelle niin voimme läskeillämme puristaa sinut kasaan !

      • Liperinkuntopiiri

        No teidän matkaa odotellessa. Tuskin saatte sossukorvauksista koottua lentolipun rahaa.
        Lisää vaan paskaa ruokaa naamaan kelan tuella!


      • fdsfd

        Kiitos jälleen fiksusta kommentistasi. Me molemmat olemme ihan työssäkäyviä, korkeasti koulutettuja ja saamme isoa kuukausipalkkaa. Käykö kateeksi? Opiskelemalla yliopistossa saa katsos muutakin kuin kelantukia. Opettele kirjoittamaan sosiaalipummi.


      • aatula
        fdsfd kirjoitti:

        Kiitos jälleen fiksusta kommentistasi. Me molemmat olemme ihan työssäkäyviä, korkeasti koulutettuja ja saamme isoa kuukausipalkkaa. Käykö kateeksi? Opiskelemalla yliopistossa saa katsos muutakin kuin kelantukia. Opettele kirjoittamaan sosiaalipummi.

        Millä olette lihottaneet itsenne noin porsaaksi?


      • fgsgg

        Pituutta miehellä 195cm ja minulla 182cm joten emme ole porsaita. Mitä kouluja käymällä tulee noin tyhmäksi??


      • näinonmarjat
        fgsgg kirjoitti:

        Pituutta miehellä 195cm ja minulla 182cm joten emme ole porsaita. Mitä kouluja käymällä tulee noin tyhmäksi??

        Molemmilla reilu 30kg ylipainoa....


    • gdfdf

      Jos täällä on paikalla muodokkaampia ihmisiä niin kertokaa.
      Näiden lahduta läski- juttuja ei viitsi katella. Kyllä minä tiedän miten painoa puodotetaan mutta en halua sitä puottaa. Olen onnellinen juuri tälläisena

      • onnellinenmyass

        Oikeasti häpeät läskejäsi mutta et ole tarpeeksi aikaansaava että pääsisit niistä eroon.


      • sanojentaidetta

        Johan tuo vekkuli eufemismi "muodokas" kertoo kaiken. Kun vallitseva tosiseikka on, että yhä useammat ihmiset ovat lihavia, keksitään ylipainolle humoristisia kiertoilmauksia tai suoranaisia hellittelynimityksiä


    • Businesmatkustajat

      Tiukkaa tekee. Oletteko todella ensimmäistä kertaa matkalla, akateemiset? Pisnesluokkaan, pisnesluokkaan. Teillähän kuuluu olevat suuret tulot. Mitä silloin ahtautua rahvaan purtiloihin!

      • jijioj

        Tällä lennolla ei ole mahdollista saada bisnesluokkaa. Muutoinhan menisimme bisnekseen. Emmekä todellakaan ensimmäistä kertaa mutta ensimmäinen kerta turistiluokassa.


    • jonninjoutavaa

      Täysin turhaa provoa pukkaa, onko koululaiset asialla, kesäloman viihdykettä, hahahahaa.

      • eiollurolitröö

        Luulin jo tätä aloitusta provoksi (joka vitsailee suomalaisturistien tyypilisellä koolla), mutta taisikin olla tosijuttu.


    • Kokemusta-

      Kyllä pitäisi mahtua vaikka vähän ahdasta voi olla. Itse olen 138 kiloa ja ihan okei mahdun penkkiin. Tosin minulla kanssamatkustaja on noin 85-kiloinen. Mutta katson kyllä että en mene hänen puolelleen. Joten kyllä 130-kiloisen ja 100-kiloisen pitäisi vierekkäin sopia. Ongelmaksi voi tulla lähinnä turvavyö. Kun kerran Finnairin palstalla ollaan niin keskityn heidän koneisiinsa. Itselläni menee Airbus- ja Embraer 90-koneissa turvavyö hyvin kiinni, mutta Embraer 70-koneissa ei mene. Pidän mukana omaa jatkopalaa (tilasin netistä). Riippuu siitäkin miten paino on jakautunut. Viimeksi lennolla kuulin että takanani oleva nainen pyysi lentoemännältä turvavyön jatkopalaa. Minusta hän oli huomattavasti pienempi kuin minä ja itse en sellaista tarvinnut.

      Niille jotka sanovat että mene businessluokkaan niin itse kyllä aina menenkin jos kyse lennosta jossa voi pisteillä korottaa. Mutta kun se businessluokkakaan ei paljon auta Finnarilla jossa tilaa on lähes aina millilleen yhtä paljon kuin turistiluokassakin kun on kyse Euroopan lennoista.

      Ainoa ero on että sellaisilla Euroopan lennoilla jotka lennetään Airbusilla (penkit 3 3), businessluokassa jätetään se keskimmäinen penkki tyhjäksi. Mutta niitä lentojahan on nykään todella vähän kun Finnair on siirtänyt lähes kaikki Euroopan lennot Norralle ja he lentävat niitä vain Embraer-koneilla. Ja niissähän penkit ovat kaksi kaksi.

      • kajahdus500

        MIkäs juntti se siellä leikkii asiantuntijaa.
        Ensinnäkin E70 koneet on jo poistuneet, toisekseen FInnair ei todellakaan ole siirtänyt "lähes kaikkia" Euroopan lentoja Norralle ja kolmanneksi Finnairin Euroopan busineksessa on läskille sellainen etu että vieruskaverin ei tarvitse ottaa läskejä vastaan koska välissä on tyhjä paikka.
        Se vituttaa kun vieressä istuu mursu joka työntää läskinsä muiden riesaksi ja vielä kertoo miten itse kantaa läskinsä eikä ole muiden asia. Paskaa jauhaa! Läskit on aina muidenkin riesa.


      • Kokemusta-

        Hyvä jos Embraer 70-koneet ovat poistuneet. Viime kuukausina tosiaan on aina ollut Embraer 90 mutta olen luullut sen olevan vain hyvää tuuria. Ja Finnairin Euroopan busineksessa on nimenomaan se negatiivinen puoli että sitä keskipenkkiä on vaikea jättää tyhjäksi kun keskipenkkiä ei edes ole. Ainakin niillä reiteillä joita itse käytän koneet ovat valtaosin nimenomaan Embraereita ja lennot Norran lentoja.


      • hgdghdf
        kajahdus500 kirjoitti:

        MIkäs juntti se siellä leikkii asiantuntijaa.
        Ensinnäkin E70 koneet on jo poistuneet, toisekseen FInnair ei todellakaan ole siirtänyt "lähes kaikkia" Euroopan lentoja Norralle ja kolmanneksi Finnairin Euroopan busineksessa on läskille sellainen etu että vieruskaverin ei tarvitse ottaa läskejä vastaan koska välissä on tyhjä paikka.
        Se vituttaa kun vieressä istuu mursu joka työntää läskinsä muiden riesaksi ja vielä kertoo miten itse kantaa läskinsä eikä ole muiden asia. Paskaa jauhaa! Läskit on aina muidenkin riesa.

        Kyllä täytyy kummastella sinunkin todella töykeää kommenttia. Laihat ovat aina muiden riesana räkyttämässä. Pullukat on onnellisimpia :)
        Sinulla ei ole käytöstapoja olet ilmeisesti vapaankasvatuksen helmiä.


      • kell.onni.on.se.onnen.kä
        hgdghdf kirjoitti:

        Kyllä täytyy kummastella sinunkin todella töykeää kommenttia. Laihat ovat aina muiden riesana räkyttämässä. Pullukat on onnellisimpia :)
        Sinulla ei ole käytöstapoja olet ilmeisesti vapaankasvatuksen helmiä.

        Ei tuolla kylillä ja marketeissa hikoilevat, ähisevät ja mörisevät, kireähermoisen näköiset pullukat kyllä vaikuta kovin onnellisilta. Tai ehkäpä he ovat vain hyviä kätkemään sisäisen onnensa hehkun.


      • gfdaasd

        Minä en örise, enkä hikoile! Aivan se ja sama mitä sinä asioista ajattelet. Suosittelen sinulle uusia aivoja.


      • HaneSuutari

        Ihan paskaa ja todella paksua paskaa onkin että läskit olisivat jotain onnellisia.

        Kyllä pitää olla idiootti jos sellaiseen uskoo tai sellaista pierua levittää.


    • fsdajif

      Lämmin kiitos sinulle nimimerkillä kokemusta. :)

    • fdsgdf

      Täällä taas tyhmät suomalaiset osoittavat älykkyyttänsä solvaamalla toisia! Penikat taitaa olla asialla

      • sairaat.normit

        On syytä puuttua tällaiseen yhteiskunnassa vallitsevaan ylipainon normalisointiin ja ihannointiin.


    • lovely.story

      Tässä ihana tositarina pariskunnasta, jotka laihduttivat reippaasti, ja nyt kelpaa lentää koneessa ja olokin on parempi!

      http://www.dailymail.co.uk/femail/article-1258358/Couple-told-fat-sit-plane-win-Slimming-World-prize-losing-15st.html

    • Oikeudenmukainen.hinta

      Lippujen hinnat sidottava henkilön ja matkatavaroiden yhteispainoon. 80 kilon ylittävältä osalta 2 euroa jokaisesta kilosta. Satakiloisen satsin yhteishinta nousisi 40 euroa. Se jos mikä olisi oikeudenmukainen hinnoittelu.

      • SDSDSD

        Oikeudenmukainen hinta määrytyisi ihmisen älykkyyden mukaan, esimerkiksi sinunlaisesi joutuisi maksamaan enemmän, koska on niin aivoton! Minunlaiseni sen sijaan matkustaisi ilmaiseksi. Jos ihminen on 195 cm pitkä niin 80kg on aika vähän painoa.


    • MitenNussitte

      Kiinnostaa tietää kuinka 130 kg ja 100 kg painavat pystyvät nussimaan,onko teillä siihen jokin apulaite?

      • AnttiPalosuo

        Eiköhän muna ole jo niin kestolöysä ettei tarvii sen kummemmin nussia.


      • fdsfdsfsdsaf

        Miten te? Meillä ihan normaalisti. Lapsetko siellä taas kyselee kun ei aikuiset tuollaisia kysymyksiä esitä!!!!!!!!!!! Onko teillä rippikoulu jo käytynä?


    • Läski_se_on_ikuista

      Pitäkää käsinoja ylhäälä siinä istuintelle välissä ja levitkää siihen. Jatkohihnat istuinvöihin ettette leviä pitkin koneen lattiaa liukkaaksi laardipäästöksi turbulenssin kohdalle sattuessa.

      • fgdf

        Läskin saa laihduttamalla pois mutta aivokapasiteettia ei voi sinulle lisätä enempä kun maksimi on jo saavutettu. Ja sinun kohdallasi kapasiteetti on yhtäsuuri kuin lokilla. Toivottavasti ymmärrät lukemasi vaikka vahvasti epäilen!!!!


    • kmrty

      Ihrapallot istutetaan rahtiruumaan. Menkää Painonvartijoihin, tai tappakee ittenne, läskipallot.

      • gddfg

        Sinut voisi laittaa lentokoneenkeulaan, olisi kiva katsoa kun pyörit siinä niin kuin puolukka siellä. Jospa sä oppisit käyttäytymään idiootti penikka


      • Samaa.tasoa.itsekin
        gddfg kirjoitti:

        Sinut voisi laittaa lentokoneenkeulaan, olisi kiva katsoa kun pyörit siinä niin kuin puolukka siellä. Jospa sä oppisit käyttäytymään idiootti penikka

        No jopas oli fiksusti sanottu!


    • siitälähetään

      Naisen max paino voi olla 65kg.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      171
      30865
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      247
      19855
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      412
      10294
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6485
    5. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      26
      4468
    6. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      195
      3922
    7. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      63
      3622
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1557
    9. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      84
      1397
    10. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      50
      1349
    Aihe