Ketkä ovat Suomen tämän hetken kolme parasta karting-kuljettajaa? Jokainen pienen perustelun kera, kiitos. Yllättävän hiljaista tälläkin palstalla, joten pientä gallupia kehiin.
Suomen parhaat?
12
901
Vastaukset
- Suomenparhaat
Ojaranta1 kapiainen2 vertanen3
- minäitse123
minä1 minä2 minä3
- Cadett
MuN poika on paras!
- Auguuri
1) Simo Puhakka. Pitkän linjan ammattikuljettaja, Foren, de Conton, Lammersin, Kozlinskin jne luokkaa.
2) Paavo Tonteri. Paras jäljellä olevista tuoreen polven kv-kuskeista. CRG ei ihan turhia kavereita ajata.
3) Monta ehdokasta. - Näinseon
Hyväksytään Simo 1, Paavo ja Lappalainen seuraavat, kun alla kunnon kalustot, muut römpinee suossa pitkään, ei kokemusta kuskeilla, taustoilla, harmi.
- eivoitietää
Onko käsitystä paljonko tuolla ajaminen maksaa , sekin voi tehdä sen että kaikilla ei ole kokemusta
- mullakokemustaon
On. Pistä kymppitonni/kisa likoon, niin saatat päästä kohtuuteamiin kisaamaan. Jos pärjäät siellä, voi hinta halventua jatkossa. Persaukisilla ei ole mitään asiaa kv-kilpailuihin, ei ainakaan kympin sakkiin.
- Tiedän
Huipputiimissä kymppitonnilla ei ajeta ku treenipäivät.
- Eipaljonpäätäpalele
Tiedän kirjoitti:
Huipputiimissä kymppitonnilla ei ajeta ku treenipäivät.
Siis pistättekö te idiootit tuollaisia summia lajiin, jota kukaan ei edes seuraa.No pitäähän sitä haaveita ja harrastuksia olla, mutta järki käteen.
- Ptrisdnmaa
kauppisen pete 1 vähäsuon pentti 2 vehmasen reijo 3 kiuruveeltä
- Kotkassanähdään
mitä järkee ajaa rotakssin konella, eepaysta saa kiinan miesten kopijoita ne on niin hyvin kopijoituja et menee läpi tarkastuksesta pari kisaa jo ajettu
- Kartinkiajomiäs
Mun pojat käyttää niitä stereoideja, sujuu muten ajo paremmin
Saatana kun se yhen apinan pojat kiilailee ettee
Opwtelkaa ajaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467465
- 324108
- 573635
- 503150
- 172826
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons522386- 532327
- 432278
- 372268
- 162256