Ketkä ovat Suomen tämän hetken kolme parasta karting-kuljettajaa? Jokainen pienen perustelun kera, kiitos. Yllättävän hiljaista tälläkin palstalla, joten pientä gallupia kehiin.
Suomen parhaat?
12
936
Vastaukset
- Suomenparhaat
Ojaranta1 kapiainen2 vertanen3
- minäitse123
minä1 minä2 minä3
- Cadett
MuN poika on paras!
- Auguuri
1) Simo Puhakka. Pitkän linjan ammattikuljettaja, Foren, de Conton, Lammersin, Kozlinskin jne luokkaa.
2) Paavo Tonteri. Paras jäljellä olevista tuoreen polven kv-kuskeista. CRG ei ihan turhia kavereita ajata.
3) Monta ehdokasta. - Näinseon
Hyväksytään Simo 1, Paavo ja Lappalainen seuraavat, kun alla kunnon kalustot, muut römpinee suossa pitkään, ei kokemusta kuskeilla, taustoilla, harmi.
- eivoitietää
Onko käsitystä paljonko tuolla ajaminen maksaa , sekin voi tehdä sen että kaikilla ei ole kokemusta
- mullakokemustaon
On. Pistä kymppitonni/kisa likoon, niin saatat päästä kohtuuteamiin kisaamaan. Jos pärjäät siellä, voi hinta halventua jatkossa. Persaukisilla ei ole mitään asiaa kv-kilpailuihin, ei ainakaan kympin sakkiin.
- Tiedän
Huipputiimissä kymppitonnilla ei ajeta ku treenipäivät.
- Eipaljonpäätäpalele
Tiedän kirjoitti:
Huipputiimissä kymppitonnilla ei ajeta ku treenipäivät.
Siis pistättekö te idiootit tuollaisia summia lajiin, jota kukaan ei edes seuraa.No pitäähän sitä haaveita ja harrastuksia olla, mutta järki käteen.
- Ptrisdnmaa
kauppisen pete 1 vähäsuon pentti 2 vehmasen reijo 3 kiuruveeltä
- Kotkassanähdään
mitä järkee ajaa rotakssin konella, eepaysta saa kiinan miesten kopijoita ne on niin hyvin kopijoituja et menee läpi tarkastuksesta pari kisaa jo ajettu
- Kartinkiajomiäs
Mun pojat käyttää niitä stereoideja, sujuu muten ajo paremmin
Saatana kun se yhen apinan pojat kiilailee ettee
Opwtelkaa ajaa
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2944781Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1353066Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?
Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k522973Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281541Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2271242- 471189
Yksikään persu ei ole saanut Nobelin palkintoa
Kertoo paljon persujen älyn puutteesta. Demareista mm. Ahtisaari on kyseisen palkinnon saanut.7996Miten antaa merkki hyvin eri ikäiselle miehelle, että kertoisi toiveensa ja ajatuksensa?
Olen pitkään pitänyt miehestä, joka myös varmasti minusta. Hän ei tosin kerro ihastumisesta, eli voi hyvin olla, että tu78991Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58981Paskalaista valokuitulakiin
Nyt maksajiksi joutuvat kaupunkilaiset eivätkä mökkiensä ulkohuusseissa kakistelevat mummot. Nimittäin EU määrää jokais52969