onko se niin, että nöffi on maailman vahvin koirarotu? kun kerta oli aikoinaan kalastajien vetoapunakin... onko jollain kertoa nöffien vetoennätyksiä? tiedätekö mitkä rodut tulevat seuraavaksi (tai ovat vielä vehvempia)?
maailman vahvin?
10
2463
Vastaukset
- Koiris
Tämä aloitus on ollut syksyn ja talven aikana vaikka kuinka monta kertaa. taida olla aika huonomuistinen (älä välitä niin olen minäkin) kun et muista vastauksia. Vastaan nyt.
Se ei ole maailman vahvin rotu ei millään mittarilla.- munasolu+siittiösolu=minä
en ole missään nähnyt kysyttävän samaa, en ainakaan yleistä koirista-palstalla enkä täällä. no, mikäs se maailman vahvin rotu sitten on?
:) - man-legally
munasolu+siittiösolu=minä kirjoitti:
en ole missään nähnyt kysyttävän samaa, en ainakaan yleistä koirista-palstalla enkä täällä. no, mikäs se maailman vahvin rotu sitten on?
:)niitä on todella monta.
- man-legally
man-legally kirjoitti:
niitä on todella monta.
rotuja
- onks näin
itse en ole koskaan kuullut moista väitettä.
- googlata voi
Nöffi on joo isohko nallekarhu, mutta se ei todellakana ole edes kärkipäässä voimakkuudessa. voin kertoa mitkä koirat menevät edelle mutten tiedä missä järjestyksessä nämä ovat.
On lemassa koiria jotke eivät ole FCI:n luokituksissa... yksi niistä Bandoggi ja menee kuule nöffin edelle, rotikka, tanskandoggi, kaukaasianpaimenkoira, tosa...
http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_taistelukoiraroduista esimerkiksi puolet näistä koirista menevät nöffin edelle :))- nöffikarhu
Nöffi kyllä on erittäin voimakas rotu, joka vetää noista ainakin rottweilerin mukanaan. Nöffiä ollaan käytetty ihmisten pelastamisessa myrskyisistä vesiolosuhteista, jossa koiralta ollaan varsinkin aaltoja vasten uidessaan vaadittu valtavaa tehoa. Kalastajien apulainen ja raskaiden taakkojen vetäjä on nöffi myös ollut. Nöffin on ollut tarkoitus olla ennemmin voimakas kuin ketterä :-)
Mutta milläs minä sen todistan, että rotikka ainakin häviää nöffille - ainakin omalleni ;-) - Asia_on_asia
Mitäs sanoisitte Anatolianpaimenkoirasta/Kangalista? Mikään koirarotu ja myöskään susi ei pärjä kyseiselle koirarodulle. Ihan tutkittu asia..
- Mou
Rotikka ei kyllä kuulu vahvimpiin rotuihin... Esim. Amerikan buldoggi menee kirkkaasti sen edelle.
- hc_jarno
Cane Corso on tutkimuksien mukaan vahvin koirarotu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse1084876Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143972Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2133886Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1202275Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575801987Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801386- 1371364
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1711361En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5851269- 531145