maailman vahvin?

munasolu+siittiösolu=minä

onko se niin, että nöffi on maailman vahvin koirarotu? kun kerta oli aikoinaan kalastajien vetoapunakin... onko jollain kertoa nöffien vetoennätyksiä? tiedätekö mitkä rodut tulevat seuraavaksi (tai ovat vielä vehvempia)?

10

2488

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koiris

Tämä aloitus on ollut syksyn ja talven aikana vaikka kuinka monta kertaa. taida olla aika huonomuistinen (älä välitä niin olen minäkin) kun et muista vastauksia. Vastaan nyt.
      Se ei ole maailman vahvin rotu ei millään mittarilla.

• munasolu+siittiösolu=minä

en ole missään nähnyt kysyttävän samaa, en ainakaan yleistä koirista-palstalla enkä täällä. no, mikäs se maailman vahvin rotu sitten on?

:)

• man-legally
        munasolu+siittiösolu=minä kirjoitti:

en ole missään nähnyt kysyttävän samaa, en ainakaan yleistä koirista-palstalla enkä täällä. no, mikäs se maailman vahvin rotu sitten on?

:)

niitä on todella monta.

• man-legally
        man-legally kirjoitti:

niitä on todella monta.

rotuja

• onks näin

itse en ole koskaan kuullut moista väitettä.

• googlata voi

Nöffi on joo isohko nallekarhu, mutta se ei todellakana ole edes kärkipäässä voimakkuudessa. voin kertoa mitkä koirat menevät edelle mutten tiedä missä järjestyksessä nämä ovat.

On lemassa koiria jotke eivät ole FCI:n luokituksissa... yksi niistä Bandoggi ja menee kuule nöffin edelle, rotikka, tanskandoggi, kaukaasianpaimenkoira, tosa...

http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_taistelukoiraroduista esimerkiksi puolet näistä koirista menevät nöffin edelle :))

• nöffikarhu

Nöffi kyllä on erittäin voimakas rotu, joka vetää noista ainakin rottweilerin mukanaan. Nöffiä ollaan käytetty ihmisten pelastamisessa myrskyisistä vesiolosuhteista, jossa koiralta ollaan varsinkin aaltoja vasten uidessaan vaadittu valtavaa tehoa. Kalastajien apulainen ja raskaiden taakkojen vetäjä on nöffi myös ollut. Nöffin on ollut tarkoitus olla ennemmin voimakas kuin ketterä :-)

Mutta milläs minä sen todistan, että rotikka ainakin häviää nöffille - ainakin omalleni ;-)

• Asia_on_asia

Mitäs sanoisitte Anatolianpaimenkoirasta/Kangalista? Mikään koirarotu ja myöskään susi ei pärjä kyseiselle koirarodulle. Ihan tutkittu asia..

• Mou

Rotikka ei kyllä kuulu vahvimpiin rotuihin... Esim. Amerikan buldoggi menee kirkkaasti sen edelle.

• hc_jarno

Cane Corso on tutkimuksien mukaan vahvin koirarotu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      183
      1799
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      115
      949
    3. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      116
      857
    4. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      755
    5. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      209
      694
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      135
      646
    7. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      56
      631
    8. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      21
      614
    9. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      54
      586
    10. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      38
      568
    Aihe