maailman vahvin?

munasolu+siittiösolu=minä

onko se niin, että nöffi on maailman vahvin koirarotu? kun kerta oli aikoinaan kalastajien vetoapunakin... onko jollain kertoa nöffien vetoennätyksiä? tiedätekö mitkä rodut tulevat seuraavaksi (tai ovat vielä vehvempia)?

10

2440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koiris

Tämä aloitus on ollut syksyn ja talven aikana vaikka kuinka monta kertaa. taida olla aika huonomuistinen (älä välitä niin olen minäkin) kun et muista vastauksia. Vastaan nyt.
      Se ei ole maailman vahvin rotu ei millään mittarilla.

• munasolu+siittiösolu=minä

en ole missään nähnyt kysyttävän samaa, en ainakaan yleistä koirista-palstalla enkä täällä. no, mikäs se maailman vahvin rotu sitten on?

:)

• man-legally
        munasolu+siittiösolu=minä kirjoitti:

en ole missään nähnyt kysyttävän samaa, en ainakaan yleistä koirista-palstalla enkä täällä. no, mikäs se maailman vahvin rotu sitten on?

:)

niitä on todella monta.

• man-legally
        man-legally kirjoitti:

niitä on todella monta.

rotuja

• onks näin

itse en ole koskaan kuullut moista väitettä.

• googlata voi

Nöffi on joo isohko nallekarhu, mutta se ei todellakana ole edes kärkipäässä voimakkuudessa. voin kertoa mitkä koirat menevät edelle mutten tiedä missä järjestyksessä nämä ovat.

On lemassa koiria jotke eivät ole FCI:n luokituksissa... yksi niistä Bandoggi ja menee kuule nöffin edelle, rotikka, tanskandoggi, kaukaasianpaimenkoira, tosa...

http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_taistelukoiraroduista esimerkiksi puolet näistä koirista menevät nöffin edelle :))

• nöffikarhu

Nöffi kyllä on erittäin voimakas rotu, joka vetää noista ainakin rottweilerin mukanaan. Nöffiä ollaan käytetty ihmisten pelastamisessa myrskyisistä vesiolosuhteista, jossa koiralta ollaan varsinkin aaltoja vasten uidessaan vaadittu valtavaa tehoa. Kalastajien apulainen ja raskaiden taakkojen vetäjä on nöffi myös ollut. Nöffin on ollut tarkoitus olla ennemmin voimakas kuin ketterä :-)

Mutta milläs minä sen todistan, että rotikka ainakin häviää nöffille - ainakin omalleni ;-)

• Asia_on_asia

Mitäs sanoisitte Anatolianpaimenkoirasta/Kangalista? Mikään koirarotu ja myöskään susi ei pärjä kyseiselle koirarodulle. Ihan tutkittu asia..

• Mou

Rotikka ei kyllä kuulu vahvimpiin rotuihin... Esim. Amerikan buldoggi menee kirkkaasti sen edelle.

• hc_jarno

Cane Corso on tutkimuksien mukaan vahvin koirarotu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      94
      3196
    2. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
      Maailman menoa
      75
      2476
    3. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      62
      1444
    4. Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi

Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?
      Ikävä
      90
      1412
    5. Valkoinen Golf

Kukahan on tämä ukko, joka työkseen kyylää pienen ässän asiakkaita viikon jokaisena päivänä.
      Kuhmo
      14
      971
    6. Martina Aitolehti podcastissa: Ero

Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/696
      Kotimaiset julkkisjuorut
      184
      915
    7. Kaikki ovat syntisiä!!!

Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N
      Luterilaisuus
      313
      884
    8. Moottorisahalla kauppaan

Missäs päin kaupunkia tämä yöllä moottorisahalla kauppaan yrittänyt asiakas askaroi? https://poliisi.fi/-/mies-yritti-s
      Kajaani
      10
      837
    9. Jos olisit kaivattusi

Kanssa kahdestaan samassa tilassa niin miten kävisi
      Ikävä
      50
      814
    10. Rillimiljonäärin eroriidassa suuri käänne.

Vaimo haluaa kokonaan yksinhuoltajuuden ja pitää entisen elintasonsa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      142
      788
    Aihe