Tässä kirjoittaa n. 40 vuotias nainen, joka kokeili henkien esiin saamista joulukuussa 2015 ekan kerran, 7 ihmisen voimin. Kummallista kyllä, tämä oli toimiva vaikka en itse uskonut ensin ja seurasin sivusta tuota rituaalia hetken. Lasi jonka laitoimme tuon paperisen laudan päälle, jonka itse teimme ohjeen mukaan, lasi todella liikkui ja ensin luulinkin, että joku sitä muista läsnäolijoista liikuttaa itse.
Ei, kun menin itse kokeilemaan ja osa lopetti tuon, lasi jatkoi liikkumista kysymysten esittämisen jälkeen ja antoi vastauksia, joista on tehty paperille todistusaineistoa vastauksista. Kun tätä istuntoa taas pidimme toisenaki iltana, henget olivat suorastaan vauhdissa ja asiat ovat edenneet juuri niin kuin paperille on kirjoitettu.
Tämä on hieman pelottava, eikä tätä istuntoa pidä aloittaa mikäli paikalla on huonot henget. Tai mikäli olo tuntuu kovin epämieluisalle!
Hyvät henget täytyy pyytää paikalle ja istunto on lopettava mikäli merkkejä huonosta hengestä ilmestyy, mitään kuolemaan tms. ei kannata esittää. vain hyviä asioita voi kysyä. Meille vastattiin numeroin ja kirjaimin, joista saimme kokonaisia sanoja vastaukseksi kysymyksiin.
ei ole peli
Kokeillataiei
2
158
Vastaukset
- Hggrgftfg
HEH PÄIVÄN PARAS :D
- hääglööffi
voi olla, mutta täälläpä on sama mitä kirjoittaa, uskoo ken tahtoo ja miksi kummassa kirjoittaisin nimimerkillä ns jonninjoutavia asioita, ei ihan jaksas nähä vaivaa asioiden keksimiseen. Paperi on tuossa käsilaukussani, joissa vastauksia on mitä saimme istunnon aikana, ja itse en tähän uskonut ennekuin kokeilimme. Ihmeellistä oli, joskin jonkun mielestä taikauskoa, erikoista vain että mm. irtisanomiset töissä olivat juuri määrällisesti sitä mitä vastauksessa saimme. : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/1822707- 1642529
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1182217Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee612073Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."31739"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!591444Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen
Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu2051440Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2261173Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."
Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää931138Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.
Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.3701073