Jäikö kristityille todistus?

äänitakapenkistä

Aikoinaan hulttio maailman mies, alkoholinkin ystävä, oli seuroissa sanan kuulossa? Nousi saarnan aikana lähteäkseen parannuksen tekoon saarnaspönttöön, mutta kuoli äkisti ennen sinne pääsyä.
Jäikö tästä todistus kristityille, että tämä mies tuli autuaaksi?
Hän ei ehtinyt saada henkilökohtaista synnin päästöä saarnaajalta eikä muiltakaan, puhumattakaan kahdenkeskisestä salaisesta ripistä. Lapsena oli ilmeisesti kastettu.
Tarina on tosi, kuultu luotettavalta kristityltä rukoushuoneella.
Tuliko autuaaksi?

37

733

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiIhmistenTodistuksilla

      Ihmisten todistuksilla ei kukaan pelastu. TUON TODISTUKSEN ANTAA PYHÄ HENKI. JUMALAN SANAN JA SAKRAMANTTIEN KAUTTA.

      Usko on käsivarsi, jolla tuo Evankeliumissa luvattu pelastuksen lahja otetaan vastaan.

      • Tule_Jeesuksen_luo

        Joh. 5:39 Te tutkitte kirjoituksia, sillä teillä on mielestänne niissä iankaikkinen elämä, ja ne juuri todistavat minusta;

        Joh. 5:40 ja te ette tahdo tulla minun tyköni, että saisitte elämän.
        ___________

        Gal. 1:11 Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmisten mukaista;

        Gal. 1:12 enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut,

        eikä sitä ole minulle opetettu,

        vaan Jeesus Kristus on sen minulle ilmoittanut.


      • totuus_on_tämä

        Mistä EiIhmistenTodistuksilla olet saanut oppisi. Raamatusta löytyy toisenlainen oppi:

        10. Ja minä kuulin suuren äänen taivaassa sanovan: nyt on autuus, ja voima, ja valtakunta, ja väki meidän Jumalamme, ja valta hänen Kristuksensa: että meidän veljiemme päällekantaja on heitetty ulos, joka heidän päällensä yötä ja päivää Jumalan edessä kantoi.
        11. Ja he ovat hänen voittaneet Karitsan veren kautta, ja heidän todistuksensa sanan kautta; ja ei he henkeänsä kuolemaan asti rakastaneet.

        22. Ja kuin hän nämät sanonut oli, puhalsi hän heidän päällensä ja sanoi heille: ottakaat Pyhä Henki:
        23. Joille te synnit anteeksi annatte, niille ne anteeksi annetaan, ja joille te ne pidätte, niille ne ovat pidetyt.

        Ihmisellä pitää olla Pyhä Henki, että syntien anteeksi antaminen on sellainen, että synnit ovat annettu anteeksi myös taivaassa.

        Autuus on sillä, jolla on synnit anteeksi annettu.


      • kysyn_minäkin

        Entä tuliko autuaaksi kirkkoherra, joka joka oli menossa pidättämään Liuksialan Pekan isää, jolta oli kieltänyt seurojen järjestämisen?

        Tai sotilas, joka sodan aikana Lahden rukoushuoneella myi saarnastuolista syntejä anteeksi markalla ja meni sitten puukon kanssa etsimään talkkaria, kaatui puukkonsa ja kuoli?


    • iki.piti

      Olipa kaveri vähällä päästä taivaaseen, muutaman askeleen päässä!

      • pieniminäsuuriHän

        Ettäs kehtaat sanoa tuollaista! Se on kaikkivaltiaan Jumalan halveeraamista, iki.piti


      • teuta01
        pieniminäsuuriHän kirjoitti:

        Ettäs kehtaat sanoa tuollaista! Se on kaikkivaltiaan Jumalan halveeraamista, iki.piti

        KYLLÄ: Hän pääsi Paratiisiin , sillä ei Taivaassa vielä ole kuin
        tarvittavat n. 50 Ihmistä , Vasta viimeisen tuomion aikana ,
        Vuohet erotetaan ja silloin kaikki saa ansionsa mukaan ..
        .
        Ja jos sitten oli se päätös rehellinen ja oli menossa anteeksi
        pyytämään , hän sai Armon oikeudesta ,JUMALA ei tee sirppi
        hallaa , vaan ottaa silloin kun on aika otollinen.. Pääsi varmasti.
        .
        Ota vielä toisen esimerkin Katuva ryöväri joka sai ARMON .
        Jeesukselta ja ja ISÄLTÄ; USKON. ,oli naulattu puuhun , ei voinut
        mennä saarnaajan luo ,ei minnekkään mutta pyysi Jeesukselta ,
        Muista minua kun tulet Valtakuntaasi.
        .
        Jeesus vastaa : "Totisesti ,totisesti sinä olet tänä päivänä minun
        kanssa Paratiisissa ". Olen kertonut tästä monesti miksette ole
        jo uskonut ,?.


      • teuta01
        teuta01 kirjoitti:

        KYLLÄ: Hän pääsi Paratiisiin , sillä ei Taivaassa vielä ole kuin
        tarvittavat n. 50 Ihmistä , Vasta viimeisen tuomion aikana ,
        Vuohet erotetaan ja silloin kaikki saa ansionsa mukaan ..
        .
        Ja jos sitten oli se päätös rehellinen ja oli menossa anteeksi
        pyytämään , hän sai Armon oikeudesta ,JUMALA ei tee sirppi
        hallaa , vaan ottaa silloin kun on aika otollinen.. Pääsi varmasti.
        .
        Ota vielä toisen esimerkin Katuva ryöväri joka sai ARMON .
        Jeesukselta ja ja ISÄLTÄ; USKON. ,oli naulattu puuhun , ei voinut
        mennä saarnaajan luo ,ei minnekkään mutta pyysi Jeesukselta ,
        Muista minua kun tulet Valtakuntaasi.
        .
        Jeesus vastaa : "Totisesti ,totisesti sinä olet tänä päivänä minun
        kanssa Paratiisissa ". Olen kertonut tästä monesti miksette ole
        jo uskonut ,?.

        Toinen juttu on se , että Jumala katsoi tämän hetken siksi ,
        jolloin oli otollisen ajan vastaan otto aika ,sekä että Hän
        Isä taivaan teki päätöksen näin on hyvä, se riittää.


      • kaikkeaviitsiikinkysellä
        pieniminäsuuriHän kirjoitti:

        Ettäs kehtaat sanoa tuollaista! Se on kaikkivaltiaan Jumalan halveeraamista, iki.piti

        Siksihän aloittelija otsikon laittoi ,jotta näin vastattais. Miksikö muuten moista kyselemään??


      • Odotamme
        teuta01 kirjoitti:

        KYLLÄ: Hän pääsi Paratiisiin , sillä ei Taivaassa vielä ole kuin
        tarvittavat n. 50 Ihmistä , Vasta viimeisen tuomion aikana ,
        Vuohet erotetaan ja silloin kaikki saa ansionsa mukaan ..
        .
        Ja jos sitten oli se päätös rehellinen ja oli menossa anteeksi
        pyytämään , hän sai Armon oikeudesta ,JUMALA ei tee sirppi
        hallaa , vaan ottaa silloin kun on aika otollinen.. Pääsi varmasti.
        .
        Ota vielä toisen esimerkin Katuva ryöväri joka sai ARMON .
        Jeesukselta ja ja ISÄLTÄ; USKON. ,oli naulattu puuhun , ei voinut
        mennä saarnaajan luo ,ei minnekkään mutta pyysi Jeesukselta ,
        Muista minua kun tulet Valtakuntaasi.
        .
        Jeesus vastaa : "Totisesti ,totisesti sinä olet tänä päivänä minun
        kanssa Paratiisissa ". Olen kertonut tästä monesti miksette ole
        jo uskonut ,?.

        Olen kertonut tästä monesti miksette ole jo uskonut ,?.

        Odotamme että Teu itse uskoisi ja että' uskon puhtaat hedelmät näkyisi myöskin, pois pilkka ja pahat puheet, mutta ei sitten millään.


      • teuta01
        Odotamme kirjoitti:

        Olen kertonut tästä monesti miksette ole jo uskonut ,?.

        Odotamme että Teu itse uskoisi ja että' uskon puhtaat hedelmät näkyisi myöskin, pois pilkka ja pahat puheet, mutta ei sitten millään.

        Ymmäränkö ,oikein että te haluatte minut pois , se onnistuu kyllä ,kun
        teette jossakin asiassa oikein , ei mene teilläkään niin hyvin , että voisitte
        vain vaatimuksia tehdä , eikö olekin sanottu että me saamme ansion mukaan
        ja se tarkoittaa yhtä hyvin minua kuin teitäkin , kukahan alkoi sättimisen se
        nostakoon käätensä . Minä oli kevät kiireitä auttamassa ,vävypojallani , Ja
        te aloitte ilkkumaan sinä aikana kun ei ollut puolustajaa . Tai oli sehän on
        Pyhä Henki . mutta en nyt ajatellut niin korkaa vierasta , .
        .
        HÄN on muutenkin niin ylikuormitettu , kun ruotasalaiset yrittää lypsää ,kun suomen reissu on kohta alkamassa , eikä heillä ole kaikki enää hyvin.
        Kun siellä kin on kolme pois pelistä ,ja neljäs pitäisi saada ,heille kaveriksi
        Sairaita on BE: ,GP. , ja LL. oikeastaan kaksi vielä pois niin olisi kaikki uudet .
        jotka taidatte tietää, Sehän tiedetään että Kaikki on HERRAN käsissä .Ei teutan.
        ja siksi olen aika varovainen etten suututa ketään. Vaikka Jeesus sanoi, että
        kaikkien tulee tehdä voitavansa , Parannuksen tiellä. Katsotaan..
        .
        Tai kyllä minulla oli ,mutta ette arvanneet ,että mulla oli Kurssikin samaan aikaan
        kastesta , ja yritin lukea hyvin läksyni . Onnistuinko ,sen saatte päättää, itse,
        kuitenkin olen pohjimmiltani säyseä , ja sen havainnossa ei pitänyt olla vaikeaa.
        kun tulin ilkkuminen alkoi ja jatkui kun vielä olin työssä. ei minulla ole kannettavaa
        Enää kun meillä oli sanoi Tyttömme tytön kannettava itsensä irti , ja annoimme oman hänelle , Siksi Meilllä on kaksi konetta käytössä koska vaari ja mummo ovat
        molemmat kovia seikkailemaan. omalla koneella erihuonessa , ja voimme kutsua
        toisemme kahveelle ,kun on valmista ,tai perunat on Flöijaantunut.
        .


      • Bertelus
        teuta01 kirjoitti:

        Toinen juttu on se , että Jumala katsoi tämän hetken siksi ,
        jolloin oli otollisen ajan vastaan otto aika ,sekä että Hän
        Isä taivaan teki päätöksen näin on hyvä, se riittää.

        Mitenkä on niiden laita vastaavassa tilanteessa, jotka roskittavat kritillisyyttä kaikella tapaa lehtiä myöten. Antavat pahassa tarkoituksessa vääriä todistuksia kristillisyytemme vanhimmista, saarnaajista ja joistakin sanan kuulijoista.
        Vievät kaikenlaista heidän omaa totuuttansa kirkon työntekijöille mustamaalaamis tarkoituksessa. Näyttävät oikean kristillisyyden vastaheränneille vääräksi ja väärän jumalisuuden oikeaksi. Miten on kantaako nyt oikeata mieltä josta jotkut käyttävät sanon "mieli se mieli". Onko hänellä hyvä todistus kanssa veljiltään.


      • saarielma

        Bertelus, ymmärrätkö mitään totuudesta? Oikean tiedon antamisesta? Ei todellakaan ole roskittamista, kun oikaisee valheet, julkisesti on toimittu valheellisesti, salaamalla seurakunnalta tehty päätöksiä, rikkomalla lakeja jne.

        Etkö tiedä, että salaiset sopimukset, puheet ja valheet tulee paljastaa, Ensin 10 vuotta yritettiin oikoa seprojen vääriä, Raamatun vastaisia käsityksiä vetoamalla Raamattuun ja Lutheriin, mutta eivät edes vastanneet. Kieltäytyivät keskusteluista, joten ainoaksi vaihtoehdoksi jäi sanomalehdet. Oikeaa, vääristelemätöntä tietoa oli pakko antaa ja oikeus saada.

        Totuus ei pala tulessakaan.


      • teuta01
        Odotamme kirjoitti:

        Olen kertonut tästä monesti miksette ole jo uskonut ,?.

        Odotamme että Teu itse uskoisi ja että' uskon puhtaat hedelmät näkyisi myöskin, pois pilkka ja pahat puheet, mutta ei sitten millään.

        Ethän sinäkään kyennyt ,vaan pilkkaat sen kun kerkeät , en siitä kyllä ota nokkiini sinähän jo sanoit. Että kaikki pahat kuten sinä , saa ansion mukaan , mitä tulee
        hedelmiisi ,ei niitä tainnut jäädä enää mulle kun olet rohmuanut niitä niin paljon.
        Katso myös peiliin.


    • agri-cola

      Hän on sen tuomarin edessä joka ei virheitä tee.

      • teuta01

        Mutta tuomitsee vain kerran , eli Hän on Karitsa ,
        joka otti pois Maailman synnin , 30 jKr. SE vain
        tulee uskoa , ja sillä sipuli.


    • 87536

      Jumalaton nauttii ehtoollisen omaksi turmiokseen

      • teuta01

        Se onkin Ehtoollisen asia , olet oikeassa sillä .
        kukaan ei voi sitä tavallaan ohittaa.
        .
        Tai voi kun on menossa Alttarin Ehtoolliselle .
        Sinä uskot ne sanat jotka on Asetussanat joka
        ne uskoo on paras Ehtoollis vieras .
        .
        HERRAMME edessä , ja aina on tervetullut niin
        Ehtoolliselle kuin kaikikkeen sakramentiin.
        Vaikka niitä onkin vain kaksi EVL:LUTkirkossa.


    • matkaloppu

      Vaikee sanoo jos ei päässy edes takapenkkin asti!

      • teuta01

        Kuinka niin ei hän ollut pois lähdössä vaan anteeksi anomaan.


      • uskossajo
        teuta01 kirjoitti:

        Kuinka niin ei hän ollut pois lähdössä vaan anteeksi anomaan.

        Ihminen uskoo ekaksi, sitten uskossa korjaa eli anoo anteeksi. Usko pelasti, se mieli, se mieli jälleen kerran


      • Syntisi_on_jo_sovitettu
        uskossajo kirjoitti:

        Ihminen uskoo ekaksi, sitten uskossa korjaa eli anoo anteeksi. Usko pelasti, se mieli, se mieli jälleen kerran

        On saiinä mestari harhaopettaja. Kristuksen valmiiksi valmistamaa työtä lähtee itse korjailemaan. Ei ole ihme että vanki olet. Ja oman vanhurskautesi vankina pysytkin, ennen kun tuo usko kokeen täydellisen konkurssin. Toivon mukaan näin tapahtuukin ja usko Kristukseen saa valloittaa sydämesi ja sinä tulet Kristuksen yhdellä ainoalla uhrilla sovitetuksi Jumalan kanssa. Herra sinulle armonsa kirkastakoon.

        ***) Hepr. 10:14 Sillä hän on yhdellä ainoalla uhrilla ainiaaksi tehnyt täydellisiksi ne, jotka pyhitetään.


        Hepr. 10:15 Todistaahan sen meille myös Pyhä Henki; sillä sanottuaan:
        Hepr. 10:16 "Tämä on se liitto, jonka minä näiden päivien jälkeen teen heidän kanssaan", sanoo Herra: "Minä panen lakini heidän sydämiinsä ja kirjoitan ne heidän mieleensä";

        ***) Hepr. 10:17 ja: "heidän syntejänsä ja laittomuuksiansa en minä enää muista."
        Hepr. 10:18 Mutta missä nämä ovat anteeksi annetut, siinä ei uhria synnin edestä enää tarvita.

        Hepr. 10:19 Koska meillä siis, veljet, on luja luottamus siihen, että meillä Jeesuksen veren kautta on pääsy kaikkeinpyhimpään,
        Hepr. 10:20 jonka pääsyn hän on vihkinyt meille uudeksi ja eläväksi tieksi,

        joka käy esiripun, se on hänen lihansa, kautta,

        Hepr. 10:21 ja koska meillä on "suuri pappi, Jumalan huoneen haltija",
        Hepr. 10:22 niin käykäämme esiin totisella sydämellä, täydessä uskon varmuudessa, sydän vihmottuna puhtaaksi pahasta omastatunnosta ja ruumis puhtaalla vedellä pestynä;

        Hepr. 10:23 pysykäämme järkähtämättä toivon tunnustuksessa, sillä hän, joka antoi lupauksen, on uskollinen;
        Hepr. 10:24 ja valvokaamme toinen toistamme ...

        ***) ... rohkaisuksi toisillemme rakkauteen ja hyviin tekoihin;

        Hyvä kirjoiottaja ja muut arvoisat lukijani yhtä kysyn teiltä jokaiselta erikseen miksi sinä et usko evankeliumia todeksi?


      • teuta01
        Syntisi_on_jo_sovitettu kirjoitti:

        On saiinä mestari harhaopettaja. Kristuksen valmiiksi valmistamaa työtä lähtee itse korjailemaan. Ei ole ihme että vanki olet. Ja oman vanhurskautesi vankina pysytkin, ennen kun tuo usko kokeen täydellisen konkurssin. Toivon mukaan näin tapahtuukin ja usko Kristukseen saa valloittaa sydämesi ja sinä tulet Kristuksen yhdellä ainoalla uhrilla sovitetuksi Jumalan kanssa. Herra sinulle armonsa kirkastakoon.

        ***) Hepr. 10:14 Sillä hän on yhdellä ainoalla uhrilla ainiaaksi tehnyt täydellisiksi ne, jotka pyhitetään.


        Hepr. 10:15 Todistaahan sen meille myös Pyhä Henki; sillä sanottuaan:
        Hepr. 10:16 "Tämä on se liitto, jonka minä näiden päivien jälkeen teen heidän kanssaan", sanoo Herra: "Minä panen lakini heidän sydämiinsä ja kirjoitan ne heidän mieleensä";

        ***) Hepr. 10:17 ja: "heidän syntejänsä ja laittomuuksiansa en minä enää muista."
        Hepr. 10:18 Mutta missä nämä ovat anteeksi annetut, siinä ei uhria synnin edestä enää tarvita.

        Hepr. 10:19 Koska meillä siis, veljet, on luja luottamus siihen, että meillä Jeesuksen veren kautta on pääsy kaikkeinpyhimpään,
        Hepr. 10:20 jonka pääsyn hän on vihkinyt meille uudeksi ja eläväksi tieksi,

        joka käy esiripun, se on hänen lihansa, kautta,

        Hepr. 10:21 ja koska meillä on "suuri pappi, Jumalan huoneen haltija",
        Hepr. 10:22 niin käykäämme esiin totisella sydämellä, täydessä uskon varmuudessa, sydän vihmottuna puhtaaksi pahasta omastatunnosta ja ruumis puhtaalla vedellä pestynä;

        Hepr. 10:23 pysykäämme järkähtämättä toivon tunnustuksessa, sillä hän, joka antoi lupauksen, on uskollinen;
        Hepr. 10:24 ja valvokaamme toinen toistamme ...

        ***) ... rohkaisuksi toisillemme rakkauteen ja hyviin tekoihin;

        Hyvä kirjoiottaja ja muut arvoisat lukijani yhtä kysyn teiltä jokaiselta erikseen miksi sinä et usko evankeliumia todeksi?

        Hyvä sepe . sinä aina muistat meitä. Raadollisia kappaleita . Siksi
        minä uskon evankeliumin todeksi , vaikka olen huono ulosantinen
        välillä ,tai melkein aina.
        .
        Kirjoitan kopion Saarnivaaraa, Hebr. 10: 14-18. selityksiä. Minä' panen lakini
        heidän sydämiinsä ja kirjoitan ne heidän mieliinsä. ks. Jer. 31:33-34. ja
        Room. 11:27. ; ja Hebr.8:10. KERTAKAIKKINEN PYHITYS Kristuksen Ruumiin uhrilla tapahtuu Uskoon tullessa tämän uhrin hyväksi lukemisen kautta . Se on lähinnä sama kuin vanhurskauden hyväksilukeminen , . ks. Room. 4:5-8.
        Tämä Hebr.10: 14 tarkoittaa samaa : JUMALA "lukee " Uskovan /turvaavan Häneen kuuliaisuutensa ja ja uhrinsa tähden "täydelliseksi ", se on puhtaaksi synnistä ,ja Jumalan lapseksi kelpaavaksi. .
        .
        10: 19-20. . Temmpelin Esiripun Repeämisen merkitys , ks. Matt. 27: 51. --Tämä
        pelastus tie on pääsy Armoon on "vihitty" /avattu/ tehty käytettäväksi Kris-
        tuksen Lihan/ Ruumiin uhrin kautta, .
        .
        Hebr. 10:21-24. PYSYÄKSEEN ARMOSSA; uskova tarvitsee, kilvoitusta syntiä vastaan
        , UUdistuvaa parannusta synneistä ja vioista sekä evankeliumin kautta tapahtuvaa
        Jeesuksen VEREN vihmontaa sydämmeensäpuhdistamiseksi pahasta omasta tunnosta. . ks. 13:4-15. Apt. 24:14-16. Hänen on myös pystyttävä "toivon Tunnustuksessa ,Kristuksen ja Armon totuuden tunnustamisessa . Ihmisten
        edessä sekä Hänen omakseen tunnustautumisessa.
        .
        Siihen liittyy SÄÄNNÖLLINEN SEURAKUNNAN KOKOUKSSA käyminen .Ps. 84.
        Luuk. 4:16 ; 1Joh. 3:14. sekä HEDELMÄN KANTAMINEN RAKKAUDESSA JA HYVUISSÄ TÖISSÄ ks. Matt. 25:31-46. Uskovien on kehotettava ja Rohkaistava toinen toisiaan kaikkeen tähän,. Nähdessään "tuon päivän" Kristuksen toisen tulemisen. ( ja myös oman kuolemansa ) päivän lähestyvän. . Sillä sen jälkeen ewi asioita voida enää korjata.
        .


    • Mitä me tekisimme sillä vastauksella? Eikö meidän jokaisen pelastus ole Jumalan armoa? Onko Hänen armonsa mutaman askeleen liian lyhyt? Minkälainen käsitys meillä on Jumalasta?

      • konkurssikoettu

        Näinpä. Onneksi silti saan pyytää lähimmäisiltäni anteeksi ,jos siltä tuntuu. Katuvalle kuuluu armo.ei auta minun päästäminen ,jos joku ei ole taivaaseen menossakaan.eli ei pyydä armahdusta.


      • teuta01

        Hyvin on pulla uunissa , KYLLÄ JUMALAN / JEESUKSEN Armo riitää.
        Se Riittää ei minulla ole tässä näpeiss ,Sanovain vaimollesi terveisiä.
        Ole hyvässä turvassa vain , Syntisi annettiin 30 Pitkäperjantaina anteeksi
        sinun tulee se vain uskoa ja minun. ja hentun liisan ,jurtaneen paavon ja
        ... ja kaikkien muitten , jotka on Armoa vaille.
        .
        Minä olen kans kokenut sellaiset ikävät asiat ,kuin konkkurssit rahat aina loppu
        se oli ikävää aikaa ,kun yritti pelastaa jotain , väärää kunniaa ja se ei maksa paljon
        siinä vaiheessa , kun on nälkä , tämä on kauhu Genariota , mutta niin voi olla vielä
        jollakin . Tili Numro vain tänne ja laitamme minkä voimme . / lurjus.


    • alavillamailla

      Jumala ei tee sirppihallaa.

    • vain.parasiitti

      Oon luullu, että mahmutit menee paratiisiin, kristityt taivaaseen. Eikä ihminen karkoitettu paratiisista? Onko teuta pelkkä aikomus pyytää syntejä anteeksi otollinen ja riittävä jumalalle? Jos tuo esimerkkimies pääsi paratiisiin, odottaako hän siellä lopullista ratkaisua taivaaseen pääsystä? Miten olo paratiisissa eroa olosta taivaassa? Kyselen Sinulta paljon siksi, että Sinua on viime päivinä kritisoitu ja olet käsittääkseni selättänyt kriitikot. Arvostan vastauksiasi enkä missään nimessä tee pilkkaa, vaikka kysymykseni saattavat vaikuttaa provosoivilta. Olen varma, että ymmärrät asiani ytimen.

      • teuta01

        ""vain paratiisi"".
        .
        Olet monessa asiassa ,varsin oikeassa , vaikka minä en pidä Islamoilaista
        uskovana , heillä on yksi asia oikein , kaikki pääsee Paratiisiin ,siellä on ,
        eevakin ensin oli Tuonelassa ,noin 5642-910 = 4732. vuotta, sitten Jeesuksen
        sielu kävi , tuonelassa ,piti siellä evankeelisen saarnan ,niin on Raamattussa
        kirjoitettu ja toi sieltä kaikki sielut pois .
        .
        Sillä se oli käynyt vaaralliseksi ,lukuisten maan järistysten kautta ,ja siksi ISÄ
        oli Luonut Uuden paratiisin sitä pääsiäistä vähän ennen , kun hän tulee noin
        3 Mrd. sielun kanssa , on ryövärillä ystäviä. ja kiirehtii itse Siihen haudalle jonne
        Arimatialainen ,ja Nikodeemus oli Hänen ruumiinsa haudannut , salaman muo-
        toinen enkeli oli tuonut Taivaassa tehdyn Uuden Ruumiin.
        .
        Niin mahmut , he illä on väärä usko , Muhammad teki vain pahaa , Ei uskoa noin
        voi tehdä , Kirjoittaa korania ,jossa on muutama seikka totta , ne Kolme Ilmestyskirjan lukua , jotka ei ollut siinä vielä kun Muhammad kuoli 632,
        Vasta n.1000 vuotta myhemmin he sai painetun Koraanin siihen asti sitä ,
        saattoi muuttaa. kuinka vaan , se oli yksi teko peli heidän paratiisi ei sitä
        eikä niitä 15 neitsyttäkkään siellä ole .
        .
        Kun hänen , se vaimo kuoli ( Muhammad.) Hän nai 10 vuotiaan tytön ja oli
        n.27 naisen mies kaikki vihittyjä , vaikka korani sanoo :
        .
        Miehellä saa olla 4 vaimoa
        .lukematon määrä Jalkavaimoja
        paras käännyttäjä on miekalla käännyttäjä.
        Anna tarvitsevalle almuja.
        tee pyhiin vaellus ainakin kerran elämässä .
        jokaisen tulee oppia Uskon tunnustus ,ja se on että Allah on ainoa jumala
        ja Muhammed on hänen prohfeetta.
        .
        eipä tainnut olla muita sanoja .
        nyt kun tiedätkoraanin salat voit miettiä onko tarvis ihmetellä, että mies
        menee halpaan. ..sehän on huoraliikkeen tarua.
        .
        Tämä olisi oikeestaan unhotettava, että hän oli muka joku uskon mies.
        ei ollut : eikä hän varmaankaan päässyt edes paratiisiin. Olihan se niille
        jotka oli tehneet jotakin hyvää, uskonsa vuoksi , joka oli mitä sattu.
        .
        Niin alkuperäinen paratiisi oli EEDENIN PARATIISI , jossa tapahtui syntiin
        Langeemus , ja karkoitus ,silloin Jumala myös karkoitti Aadamin ja Eevan
        koska he oli Joutuneet Kapinan syntiin Häntä vastaan , ja Rangaistukset tuli
        siitä , eli saa ta na oli koettanut samaa vanhaa konstia kuin Taivaassa kun
        hän teki sillä Kapinan.
        .
        Miikkael , tuli 12 Lekioonan kanssa apuun, (vanha lekioona oli 6000 miestä.
        Enkeliruhtinas oli Gaapriel tai Raaffael. Tälläisia oli yli 27.000 ruhtinasta ja
        jokaisella oli 72.000 sotilasta komennossa , ja kaikilla oli joku nimi mutta
        jokaisella oli "( el )"pääte joka on jotakin Jumalaan viittaavaa . EL.
        .
        Kuitenkin Sen voiton jälkeen Lensi se vanha lohikäärme maahan .
        .
        Kun olen paljon kirjoittanut ,sinullekin kirjoitan vielä vähän . Kun HERRA Jumala loi Tämän paratiisin , hän ilmoitti siitä POJALLEEN ,ja kertoi sijainnin ja samalla hän kertoi missä Tuonela on , sinne ei päässyt kuin SIELULLISESSA Olemuksessa siksi
        siksi jokainen oli ojelmoitu jo taivaassa että he löysi silloin tuonelan ..
        .
        ja nyt kun oli Uusipaikka Ohjelmointi oli Partiisiin kaikki sielut jotka kuoli Jeesuksen jälkeen oli ohjelmoitu sille polulle jonka Jeesuksen ja ryövärin sielu
        kulki . kun he oli Paratiisissä Sanoi Jeesus :sinä olet tämän paikan ensimmäinen asukas , mutta ei mene kauan kun haen sinulle seuraa ..
        .
        Tämä on nyt tämmöistä , kun hyppään asiasta toiseen , koeta saada selvyys
        ja Kysy mikä jäi epäselväksi , vastaan jos osaan. Älä sinäkään ajattele että
        minä kirjoitan vain Löpinää , näistä on kirjoittettu joskus jossakin siksi pitää
        useamman kerran kirjoittaa, että kaikki tarvittava tulee esiin. Ymmärtänet.
        ,


    • Lörpönhörpön

      Mielestäni aiheuttaa tarpeetonta riitaa miettiä ja keskustella jälkikäteen pääsikö joku taivaaseen tai ei. Turha jos naapurin mummo kuolee, mennä naapurille sanomaan: "helvettiin meni että suhaus kävi" mielummin tulee kuoleman johdosta muistuttaa myös naapuria elämän katoavaisuudesta.

      • teuta01

        "lörpön hörpäön "
        .
        Ei me voida määrittää ketään h:iin.eikä muuallekan ,
        Ei meillä ole tuomari oikeuksia eikä saadakkaan ,,
        Meille hän sanottiin jo 30 jKr. että ei ihminen solellu
        siihen , Minä otan Enkelini ,ja me teemme sen kaiken
        Sanoi Jeesus. Pietarille.


    • äänitakapenkistä

      Kysymyksen aikoinaan asetti KL saarnassaan ja vastasi itse, että mies tuli autuaaksi, sillä hän uskoi.

      • teuta01

        No, niin enkö sanonut sen ,siinä vastauksessa olenhan Luoman opetus lapsi.
        ollut jo 1950 lähtien. vaikka ensin omasin vähän ,sitten enemmän , ja hän
        oli saarnaaja ,, minusta ei olisi tullutkaan koskaan, .
        .
        koska olin paha ,juuri soiloin kun olisi pitänyt olla puhdas.
        eikä minusta olisi muutenkaan ,tullut mitään saarnaajaa. . .
        tiedän sen itse , olen siitä monta kertaa kirjoittanut. TEILLE.
        .
        Juuri siksi :että hän uskoi se on se sana joka pitää mainittaman
        JUMALAN Lasten aikana " USKO ".


    • vain.parasiittiö

      Teuta, kiitos Sinulle vastauksestasi, se selventi paljon, kysyttävääkin toki vielä jäi, mutta siitä toiste. Olen samaa mieltä myös tuosta muhameetista.

      • teuta01

        No ,joo; jos olet sitä mieltä että jokin meni kohdilleen ,Kiitos HERRALLE.
        .
        Olen sanonut ennenkin Muhammedista , että hän oli suuri ROSVO. ja
        syntinen , Miksi ? Siksi kun hän ei osannut anoa anteeksi syntejään. Sekä
        käyttäytyi kuin ylimys , koska oli saanut setänsä Rikkaudet ,kun tämä kuoli.
        .
        Naimalla lesken n.596.v.he saivat 1 tytön ,ja tekivät hänestä , kantaäidin
        Siíittien ( setä oli Abu Talibin varakas kauppias jo 570- ja rikastui lisää.
        kuoli noin 595 jKr. Kosi leskeä mutta oli vielä suruaika , kun se oli loppu
        lupautui vaimoksi . Abulla oli ainakin 25 kauppaa Arabiassa ja yksi Syyriassa .
        .
        Abu Talipin oli lapseton , ja he oli ottaneet Muhammadin otto pojaksi jo 578.
        ja hän olisi kuitenkin perinnyt setänsä joskus . Hadidzan kuoltua .
        Hän kuoli n.618. Jolloin Muhammad riehaantui moniin asioihin ,kuten 10v,
        vanhaan vaimoon (oli Apu Beksin nuori tyttö .).
        .
        Täältäkö VL:t on ottaneet esimerkkejä omiin juhliinsa. en paremmin sano.
        .
        Muhammedilaiset oli ottaneet määrityksen 4.vaimoa , Jaakobista joka oli
        Rakastunut Raamatun mukaan LAABANIN nuorimpaan tyttöön Raakkeliin.
        Mutta Laaban teki jäynää. Ja naitti ensin Leean ,joka ei ollut niin nätti mutta
        oli sikiäväisempi kuin muut vaimot ,, Lealla oli 6 poikaa , Kaksi kaikilla muilla .
        mutta lasten todelista määrä ei tiedetä , koska tyttöjä ei noterattu lapsina.


      • teuta01

        Muhammadilaisen (Islamilaisen (pyhiinvaellus on mekkan ) ei sitäkään sanota Raamatussa, missään kohtaa . Eli sekin on muhammadin omaa löpinää ja kan-
        natta miettiä oliko hän edes saarnaaja ,vaikka kirjoissa lukee että hän sanoi
        olevansa kunigas profeetta,. Voi, voi, voi... hakiko vain maailman kunniaa...
        no ilman muuta , ja saikin sitä ,mutta sillä ei HERRAN tiellä pitkälle pötkitä,.
        .
        Tälläista tällä kertaa . joku kysyi koulun näytelmässä 1959. kuinka vanha Joulupukki
        on ,Hän sanoi silmää räpäyttämätä 868 vuotta , hänen pitää olla jo 915. tänä vuonna.
        kirjoittajan huomautus.. . tai muuten se on satua..


      • teuta01

        Muhammadilaisen (Islamilaisen (pyhiinvaellus on mekkan ) ei sitäkään sanota Raamatussa, missään kohtaa . Eli sekin on muhammadin omaa löpinää ja kan-
        natta miettiä oliko hän edes saarnaaja ,vaikka kirjoissa lukee että hän sanoi
        olevansa kunigas profeetta,. Voi, voi, voi... hakiko vain maailman kunniaa...
        no ilman muuta , ja saikin sitä ,mutta sillä ei HERRAN tiellä pitkälle pötkitä,.
        .
        Tälläista tällä kertaa . joku kysyi koulun näytelmässä 1959. kuinka vanha Joulupukki
        on ,Hän sanoi silmää räpäyttämätä 868 vuotta , hänen pitää olla jo 915. tänä vuonna.
        kirjoittajan huomautus.. . tai muuten se on satua..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      97
      1817
    2. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      232
      1464
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      254
      1018
    4. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      78
      915
    5. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      7
      795
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      10
      745
    7. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      62
      731
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      27
      707
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      38
      699
    10. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      55
      694
    Aihe