Hei! Minulla on 2 vauva urosmarsua joista toinen on arempi...No ei siinä mitään mutta se arempi marsu säpsähtelee ja rapsuttelee itseään useasti (säpsähtelyä tapahtuu aika usein) ja olen lukenut että säpsähtely on merkki kivusta :( Ja jos eläinlääkärillä pitäisi käydä niin paljonko sellainen maksaisi :(( Pelkään kamalasti että nappia (arempaa marsua) sattuu johonki tai kärsii.... Ne on muutenkin 5pv sitten ostettu tänne... Kiitos paljon jos vastaisitte <33 Terveisin : Marsytyttö
marsu säpsähtelee
Marsutyttö
1
192
Vastaukset
- kaksityttömarsua
Katso että molemmat marsut syövät ja juovat. Tärkeintä on siis heinä ja vesi. Jos se ei syö tai juo, sille voi antaa pienellä lääkeruiskulla vettä suuhun. Jos se ei syö niin voi aloittaa tukiruokinnan (googleta) mutta heinää pitää silti tarjota esim. Hyvä keino on tehdä heinäpeti. Tarkista että häkkiin tulee pissaa ja papanoita. Tarkkaile marsua mutta se pitää viedä eläinlääkäriin mutta hinnoista en tiedä. Voit myös alustavasti soittaa eläinlääkäriin ja kysyä marsun "ensiavusta" alustavasti. Toivottavasti pieni marsusi seliviää😔❤
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1715217- 1974117
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1403725Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat653072Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia533010- 1461997
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta441757Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.391515Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?631444Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk261319