Olen nyt ollut 2 päivääSamuilla vielä en ole ihastunut. Liikennettä todella paljon ja rannat rakennettu täyteen . Rannan vedet likaisia. Autolla kierrettiin saarta... no 3 päivää vielä aikaa..
Mitä hyvää Aamulla
SamFreeze
6
951
Vastaukset
- AsianLover69
Ennakoiva txt on niin hieno. Aamulla - Samuilla .
- XR72
Rommi tehdas ja siellä samalla suunnalla pari vesiputousta muuta ei tule mieleen. Itse en kanssa kauheasti välitä koko saaresta
- SamFreeze
Saari kierretty ja Lamain alue tuntui mukavimmalta . Vähemmän sitä liikennettä,mutta kaikkea tarpeeksi...
- halpaaniinhalpaa
Kokeilitko jo paikallista revaa ? Käytä kumia, horot on tautista kamaa.
- samuisirkka
vanha Thaimaalainen sananlasku 1700 luvulta.
Samui kuin saunan lamppu. - Paattaayaa
Oma vika, mitäs menit moiseen loukkoon. Kyllä Pattaya on paras.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018444- 565342
- 244967
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni284874Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv364700Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h764595- 624173
- 433817
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on403094- 452809