Kun yritän soittaa skypella aina tulee virheilmoitus ongelmasta toistolaitteessa. Olen jo tehnyt kaikki mahdolliset muutokset ääniasetuksiin mitä googlettamalla löytyy, mutta kriittistä virhettä ja ongelmaa toistolaitteessa pukkaa. Auttakaa nyt, että pääsis soittelemaan!
Skype ei toimi
8
1780
Vastaukset
- skype wikaa
minulla se kyllä yhdistää mutta yleensä kuulen jälkeenpäin mitä olen sanonut! Joskus en kuule mitään mitä henkilö langan toisessa päässä sanoo!
Kun sanot jotain ja hetken päästä kuulet sen mitä sanoit... Niin ääni kiertää. Kaverillasi on mikki päällä sillä hetkellä kun äänesi kuuluu hänen kaiuttimista ja se tulee hänen mikin kautta takaisin sulle.
- Lissu
lammas-jr kirjoitti:
Kun sanot jotain ja hetken päästä kuulet sen mitä sanoit... Niin ääni kiertää. Kaverillasi on mikki päällä sillä hetkellä kun äänesi kuuluu hänen kaiuttimista ja se tulee hänen mikin kautta takaisin sulle.
Miten voin estää äänen kierämisen.
- Lissu
lammas-jr kirjoitti:
Lissu kirjoitti:
Kaveri pitää sitä mikkiään kiinni sillon kun ei puhu. Sama koskee myös sitä toista. Sieltä skypen asetuksista sai päälle jonkun näppäin jutun jos mikrofonissa ei ole katkasijaa.
Eli näppäintä painamalla, skype lähettää ääntä kaverille. Vaikea selittää.- kuulokemikrofonit
Lissu kirjoitti:
Osta kuulokemikrofonit, itselläni on logitech:n kuulokemikrofonit, äänen laatu parani huomattavasti ja ei varmasti rupea kiertämään...
p.s. kannattaa ostaa USB porttiin kiinnitettävä kuulokemikrofoni, toimii parhaiten
- 1stMacFinn
P2P palstalta että sinne niin niiku ois jo!
Pysy siellä p2p palstalla äläkä tuu tänne piipittämään. "Takas kun karva kasvaa" oon kuullu sanottavan.
Ja palstan otsikonkin alla lukee "Keskustele ip-puheluista, siihen liittyvistä laitteista ja Skype-ohjelmasta."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla5211640- 641186
- 62881
- 62874
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,18857- 79785
Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101776- 30707
- 63705
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai49701