Hei,
Omasta playstation 3 super slim CECH-4204C mallisesta konsolista lukupää sano sopimuksen irti. Haluaisin itse vaihtaa lukupään, mutta ongelmana on, että en ole varma mikä siihen sopii. Entinen on mallia:
KEM-850
PHA
0673
4301B
Riitäkö, että tilaan ulkomailta KEM-580PHA lukupään vai täytyykö olla kaikki numerot samoja?
Playstation 3 lukuppän vaihtaminen
Epätietoinen91
2
301
Vastaukset
- Säätäjie
Kyllähän niissä yleensä lukee yhteensopivuudet, en tiedä sitten passaako tuo suoraan.
Eikö se kannattaisi kuitenki jopa kokeilla säätää vanhakin lukupää ja puhdistaa? - lkfsdjklsdjfkdslfjs
kuha en oes nähnä 80-luvulla liikenteessä jossaen aatossa KEM-850 rekisterjkiliven. Kuopion liänin kilipi.
En kyllä ymmärrä lukupäestä hevonpersettäkkään, hyvä ku ossoon lukkee suomee savvoo hiljoo ja kovvoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1142808EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje291351- 1031207
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621007Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta366997Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi133968- 56865
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22693- 40688
Tunnettujen vanhempien lapset, tv-sarja
Tunnettujen vanhempien lapset saa tv-sarjan. Juurihan yksi heistä oli MTV:ssä 6.5.26 kertomassa ettei halua julkisuutta110632