Hei, kertokaa minkälainen on karhunpennun uloste? Olen nyt kolmena keväänä löytänyt metsäautotieltä omituisia ulosteita, joissa on voimakas haju ja osittain ulosteiden ulkopinta on kuin rikinkeltaisen/keltavalkoisen kuoren peittämää. Kooltaan ulosteet ovat olleet noin nyrkinkokoinen möykkymäinen kasa, tai useampi pienempi "pudokas". Sisältä ulosteet ovat olleet hieman vihertäviä. Voisikko olla karhunpennun jätöksiä.
Minkälainen on karhunpennun uloste
Eikakkamaisteri
3
193
Vastaukset
- näinonasia
Ei, vaan sienikasvi, muuttuu nopeasti tumman ruskeaksi aurkingossa, siis muutamassa päivässä. Se ei siis ole paska ollenkaan.
- Eikakkamaisteri
Äläs nyt naurata :))))) Kyllähän minä nyt paskan ja sienen tunnen! :)))
- Biitieteilijäpaananen
Saat parhaan käsityksen ottamalla haukun "sienestä"?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614358KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1443120Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo472428Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?462343- 981985
- 241883
- 281596
- 221584
- 1501411
- 341233