Kokkolan porukka (rek.)

Tulipa hassu ajatus mieleen, että kun täällä Kokkolapalstalla mollataan toisia ihmisiä, niin eihän tiedä vaikka tuolla palstan ulkopuolella sitä tietämättä olisi hyväkin tuttu. Täällä kun ei omilla oikeilla nimillä kirjotella. :) Olis se karmeeta ku pitäis yhtäkkiä ilmoittaa nimensä ja selviäis että on haukkunu pystyyn jonkun sellaisen ihmisen jota ei paljon kannattais mollata.:)) Ei tätä tarvi sitten tosissaan ottaa. Hupimielessä tämmösiä ajattelin itekseni. :)

92

1063

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuvottavaa

Tällaisesta haukkumisesta viestivä palstanavaus oli kyllä törkein rimanalitus mitä olet koskaan tehnyt. Tapa vaan kaikki keskustelu täällä paskat siitä kukaan välittää. Lopeta trollaus ja hanki elämä itsellesi.

• Turha aloittaa riitelyä. Mukavaa keskiviikkoiltaa sinullekki.:)

• No omalta osaltani voin sanoa että jos jotain haukun niin koen kyllä että hän on haukkuni ansainnut. Siinä mielessä en siis koe että nimien avaaminen olisi mulle kiusallista.

Toki kiusallisuus voisi tulla siinä vaiheessa ku näkisin teidät palstan ihanat tytöt ja tajuaisitte etten oo paavi enkä ees tonttu vaan pelkästään semmonen normi suomalainen mies;)

• Nii..eipä me rekatut syyttä suotta ketään moitita. Ja tonttu..paljastan sulle yhden ison salaisuuden mitä olen pitäny tiukasti omana tietonani..;) Se on että mä en ole alkuunkaan uskonu, että olet oikeasti punapukuinen tonttu tai arvostettu paavi. Mä katon tiiän ihan oikeasti kuka sä olet..:)) Oot katos nii hirmu kiltti ja aina muita puolustava joten sä oot Supermies! ;)) Enkös ollukki oikeessa? ;)

• tinttu-liina kirjoitti:

Nii..eipä me rekatut syyttä suotta ketään moitita. Ja tonttu..paljastan sulle yhden ison salaisuuden mitä olen pitäny tiukasti omana tietonani..;) Se on että mä en ole alkuunkaan uskonu, että olet oikeasti punapukuinen tonttu tai arvostettu paavi. Mä katon tiiän ihan oikeasti kuka sä olet..:)) Oot katos nii hirmu kiltti ja aina muita puolustava joten sä oot Supermies! ;)) Enkös ollukki oikeessa? ;)

Teki mieli vastata tuohon vaikka mitä mutta sitte mun mieleen tuli aina kirkkaana sanonta 'OLET JÄÄVI'...

Joten no comments, juon nyt kahvia, supermies ei oo yhtä viisas ku mä;)

• toljanter kirjoitti:

Teki mieli vastata tuohon vaikka mitä mutta sitte mun mieleen tuli aina kirkkaana sanonta 'OLET JÄÄVI'...

Joten no comments, juon nyt kahvia, supermies ei oo yhtä viisas ku mä;)

Mä luin Supermiehestä yhen jutun..:)) En kehtaa sitä tähän kirjottaa..suakyllä harmittais ku kieltäydyit olemasta Supermies.:))

Mä luin Supermiehestä yhen jutun..:)) En kehtaa sitä tähän kirjottaa..suakyllä harmittais ku kieltäydyit olemasta Supermies.:))

No kerroppa kun aloitit jo.. Meitsi kun ei tiedä muuta kuin sen Supermies rantsulla vitsin vaan ;-D

• butch-cassidy kirjoitti:

No kerroppa kun aloitit jo.. Meitsi kun ei tiedä muuta kuin sen Supermies rantsulla vitsin vaan ;-D

Mua kyllä kiinnostaisi saada nyt sekä Tintulta että Butsilta vastauksia;)

No voinhan mä kertoakki..Luin että Supermies on todella miehekäs ja erittäin seksuaalisesti aktiivinen. :))) Eiks ollu jännä juttu? ;))

• toljanter kirjoitti:

Mua kyllä kiinnostaisi saada nyt sekä Tintulta että Butsilta vastauksia;)

No sen jutun meitsi pitää saletisti omana tietonaan.. ;-D

No voinhan mä kertoakki..Luin että Supermies on todella miehekäs ja erittäin seksuaalisesti aktiivinen. :))) Eiks ollu jännä juttu? ;))

Oli sama vitsi molempien tiedossa sitten.. ;-D?

Oli sama vitsi molempien tiedossa sitten.. ;-D?

Se mikää vitsi ollu.:)

Höh miten sä löysit tuon mun profiilikuvauksen, oot sä taitava tyttö;)

• toljanter kirjoitti:

Höh miten sä löysit tuon mun profiilikuvauksen, oot sä taitava tyttö;)

Ai..että oot sitten seks.aktiivinen miehekäs ja viisas mies..Ööh..ny iski kyllä sellanen fiilis, ettei tartte kyllä tontun käydä pissillä vähään aikaan...;))))))

• En ole luullut että olet jokin paavi tai tonttu vaan mukava ihminen täällä palstalla...

• Mutta tiedätkö mitä höpsöläinen?!! Olet AINA ja IKUISESTI mun rakas paavi ja se on ihan mun omaa ansiota... ♡* ♥(ˆ⌣ˆԅ)♥*♡♡ Mmmm... Ehkä voisin mainita siitä jopa mun CV:ssä, hahaha ;))

• a--r--i--e--l kirjoitti:

Mutta tiedätkö mitä höpsöläinen?!! Olet AINA ja IKUISESTI mun rakas paavi ja se on ihan mun omaa ansiota... ♡* ♥(ˆ⌣ˆԅ)♥*♡♡ Mmmm... Ehkä voisin mainita siitä jopa mun CV:ssä, hahaha ;))

Nyt ku tontulta tuli tunnustus ettei ole oikeesti paavi, nii mä olen helpottunu..:))Paavit on semmosia kuivia käppyröitä. Supermies on paaaaaajooon parempi ;)))

Nyt ku tontulta tuli tunnustus ettei ole oikeesti paavi, nii mä olen helpottunu..:))Paavit on semmosia kuivia käppyröitä. Supermies on paaaaaajooon parempi ;)))

Not true ;)) Toljanter on Borgia-tyyppinen paavi... Mmmm... Siis TOOOOOODELLA superjännittävä ja IHAN KAAMEAN paheellinen ;)) Usko mua, jooko ;))

Not true ;)) Toljanter on Borgia-tyyppinen paavi... Mmmm... Siis TOOOOOODELLA superjännittävä ja IHAN KAAMEAN paheellinen ;)) Usko mua, jooko ;))

No en usko..:)) Paavi sananakin tuo mieleen jonkun kuivan ja ikävän ihmisen.:)) Supermies on kuuma ja sexy oikea namupalamies. :)) Mä taidan jo olla väsy..:P :)))

No en usko..:)) Paavi sananakin tuo mieleen jonkun kuivan ja ikävän ihmisen.:)) Supermies on kuuma ja sexy oikea namupalamies. :)) Mä taidan jo olla väsy..:P :)))

Sun ei kandee ny kyl yhtään yllyttää ku mä oon jo sillai kahden vaiheil et laitanko mä tohon harmaaseen täplään selfien mun sikspäkistäin... ;)

• artagnan kirjoitti:

Sun ei kandee ny kyl yhtään yllyttää ku mä oon jo sillai kahden vaiheil et laitanko mä tohon harmaaseen täplään selfien mun sikspäkistäin... ;)

Mulle tuli heti mieleen Rambo.. ;))

No sovittasko sitte silleen että sulle Ariel mä oon semmonen pikkasen tuhma paavi ja Tintulle oon semmonen jossain mielessä aktiivinen supermies... Ilmannimelle voin olla sitten muuten vaan mukava:)

Saapas nähdä meneekö mulla roolit jossain vaiheessa sekaisin, koitan kyllä olla skarppina;)

Mutta tiedätkö mitä höpsöläinen?!! Olet AINA ja IKUISESTI mun rakas paavi ja se on ihan mun omaa ansiota... ♡* ♥(ˆ⌣ˆԅ)♥*♡♡ Mmmm... Ehkä voisin mainita siitä jopa mun CV:ssä, hahaha ;))

Juu jokainen saa ansionsa mukaan;)

Tuota CV:ssä mainintaa kyllä harkitsisin sinuna vähä tarkemmin, ehkä paavin esille tuonti siellä ei oo välttämättä kamalan hyvä asia:)

• toljanter kirjoitti:

No sovittasko sitte silleen että sulle Ariel mä oon semmonen pikkasen tuhma paavi ja Tintulle oon semmonen jossain mielessä aktiivinen supermies... Ilmannimelle voin olla sitten muuten vaan mukava:)

Saapas nähdä meneekö mulla roolit jossain vaiheessa sekaisin, koitan kyllä olla skarppina;)

EIKÄ MEE SEKASIN!! Minä mitää kuivaa korppua huoli..ei vaikka sitten olis tuhma korppu!! Supermies se olla pitää. ;))

EIKÄ MEE SEKASIN!! Minä mitää kuivaa korppua huoli..ei vaikka sitten olis tuhma korppu!! Supermies se olla pitää. ;))

No kyllä mulle jo paavinkoulun alkeiskurssilla painotettiin tarkkaavaisuuden tärkeyttä kaikessa kirjoitetussa sanassa Ariel eiku Tinttu... Ups:)

• toljanter kirjoitti:

No kyllä mulle jo paavinkoulun alkeiskurssilla painotettiin tarkkaavaisuuden tärkeyttä kaikessa kirjoitetussa sanassa Ariel eiku Tinttu... Ups:)

Eläs kuule leiki mun kanssa...tulee muutes supermiehelle kuumat paikat..;))

• artagnan kirjoitti:

Mihkäs se selfie jäi..Oon täs jo tihrustanu simmut kipeenä..;))

Mihkäs se selfie jäi..Oon täs jo tihrustanu simmut kipeenä..;))

Uskoakseni pojilla ovat muut asiat mielessä, sillä Ariel on jälleen sikäläisissä maisemissa. ;)

Saatan toki ottaa aikani kuluksi kuvan omastani, jos loppukin jengi suostuu tekemään saman perässä. ;)

• spee_do kirjoitti:

Uskoakseni pojilla ovat muut asiat mielessä, sillä Ariel on jälleen sikäläisissä maisemissa. ;)

Saatan toki ottaa aikani kuluksi kuvan omastani, jos loppukin jengi suostuu tekemään saman perässä. ;)

JOOOOOOOOO..:))) Te miehet laitatte sikspäkkikuvanne tänne, nii me naiset annetaan sit numeron asteikolla 1-10. Jes..ja voittaja saa palkinnoks jättää sen kuvansa näkyviin! ;)) Ja juu...sanon heti perään että tää kisa on vaan miehille..ja perusteluna on, että täällä naiset on muulla tavalla nii esillä, että se riittää. :)) No nii..huomenna pitää olla jokaisen selfie näytillä tai ei hyvä heilu! Mä osaan olla karrrmea ku suutun. :/ :))

JOOOOOOOOO..:))) Te miehet laitatte sikspäkkikuvanne tänne, nii me naiset annetaan sit numeron asteikolla 1-10. Jes..ja voittaja saa palkinnoks jättää sen kuvansa näkyviin! ;)) Ja juu...sanon heti perään että tää kisa on vaan miehille..ja perusteluna on, että täällä naiset on muulla tavalla nii esillä, että se riittää. :)) No nii..huomenna pitää olla jokaisen selfie näytillä tai ei hyvä heilu! Mä osaan olla karrrmea ku suutun. :/ :))

Kuinka karmea? ;)

• jaahas vai tämmöstä täällä suunnitellaan. jäbä on kyllä sen verran ujon sorttinen kaveri et ei kehtaa ruveta ihteään kaikelle kansalle paljastelemaan. typykälle sitte kahen kesken.. ;)

• Tota noin... Mites me ny sit tehdään? Jos toi Tinttis laittaa sit ekaks itestään selfien ku me lampaat kerätään viel rohkeutta ;)

H-a-u-k-o-t-u-s... Mua taas ei Supermies yhtään sytytä, not even a single bit :))

• toljanter kirjoitti:

Juu jokainen saa ansionsa mukaan;)

Tuota CV:ssä mainintaa kyllä harkitsisin sinuna vähä tarkemmin, ehkä paavin esille tuonti siellä ei oo välttämättä kamalan hyvä asia:)

Siis miten niin muka mun pitäisi harkita?!! Siis mieti, miten kakkamaisen tyhmältä mun CV sen jälkeen näyttää, kun sinne jää vain pelkkä Joulupukki... Eikä paavia lainkaan (⋋_⋌) Joskus olet mua kohtaan oikeasti TODELLA kohtuuton :((

Siis miten niin muka mun pitäisi harkita?!! Siis mieti, miten kakkamaisen tyhmältä mun CV sen jälkeen näyttää, kun sinne jää vain pelkkä Joulupukki... Eikä paavia lainkaan (⋋_⋌) Joskus olet mua kohtaan oikeasti TODELLA kohtuuton :((

Ja mua se ei TAASKAAN huomioinut lainkaan, vaikka olen myös TYTTÖ (◕︿◕✿)

Nii-in... Mutta Toljanter ei ikinä, koskaan, eikä milloinkaan suostuisi laittamaan tänne kuvaa omasta sikspäkistään tai iskämasustaan tai jostain muusta siltä väliltä... Siis edes mun mieliksi :(( Joten mulla ei olisi mitään mielenkiintoista katsottavaa (ಥ︿ಥ)

Nii-in... Mutta Toljanter ei ikinä, koskaan, eikä milloinkaan suostuisi laittamaan tänne kuvaa omasta sikspäkistään tai iskämasustaan tai jostain muusta siltä väliltä... Siis edes mun mieliksi :(( Joten mulla ei olisi mitään mielenkiintoista katsottavaa (ಥ︿ಥ)

Juu oot oikeassa.

Oon mä sen verran häveliäs että tommosia kuvia en laita kyllä kaiken kansan ihmeteltäväksi. Ja siinä on myös iso riski että mut tunnistettaisiin, on tuo mun napakoru niin erkoinen ja upea;)

• p--u--k--l--u kirjoitti:

Voi anteeksi hupsu puklu:(

Jos mä sitte käyttäytyisin sun suuntaan samoin ku Arielin, ootte jotenki niin kamalan saman oloisia...?

No tottakait sä toimit just niinkuin ite haluat, mä koitin vaan varovasti esittää oman näkökantani asiaan:) Jos siellä tosiaan on joulupukki niin kuuluuhan se paavikin sitte sinne, ilman muuta;)

No meitsi ei ala ribsejään esittelemään myöskään elikkä sori vaan Lumikolaseni.. ;-) Muutenki on sen kyssärin tähden hiukkasen hampaankolossa ;-D

• p--u--k--l--u kirjoitti:

Mä kyl sut huomioin ku oot tollai nätiks laittautunu et on kukkii ja kaikkee... <3

• artagnan

Kai se olis sit vaan mun Speedon välinen skaba... Arvoisa tuomaristoki on teillä tietymättömil et siirretääs tää juttu suosiol myöhempään ajankohtaan ;)

Tästä lähtien uskallat vastata minullekin, kukaan ei enää trollaa nimimerkilläni:)

• Ootko hoksannu jotakin Lanaseni vai juolahtiko mieleen muuten vaan? Sellaistaki ihmettä kun on tainnut sattua viime aikoina että jonkun vakkarin oikean elämän puolituttu on löytänyt purkautumiskanavan tätä kautta että että.. :-/

• Muuten vaan aloin tätä miettiä ja mua kyllä vähän huvitti toi ajatus.:) Eli en mä mitään täällä ole hoksannu. Ikävää jos on noin käyny.:(

Muuten vaan aloin tätä miettiä ja mua kyllä vähän huvitti toi ajatus.:) Eli en mä mitään täällä ole hoksannu. Ikävää jos on noin käyny.:(

No meitsi kun oli satavarmana jo että kautta rantain viittasit tuohon.. :-O

No ei, ku enhän mä ole tollasta ees tienny..siis että joku mollaaja on jonkun tuttu..

No ei, ku enhän mä ole tollasta ees tienny..siis että joku mollaaja on jonkun tuttu..

No kun meikä on päänsä puhki miettiny kohta että mikä se toissailtainen kyssäri olis ollu elikkä sen perusteella ajattelin vaan..

No kun meikä on päänsä puhki miettiny kohta että mikä se toissailtainen kyssäri olis ollu elikkä sen perusteella ajattelin vaan..

Se mun kysymys? Ei se koskenu mitää tollasia juttuja..

Sanoppa Butsi sen verran vaan, että onko mies vai nainen..se mollaaja.

Sanoppa Butsi sen verran vaan, että onko mies vai nainen..se mollaaja.

Tiedät kysymättäkin.. Sulla on tarkka silmä sanotaanko näin vaan.

Tiedät kysymättäkin.. Sulla on tarkka silmä sanotaanko näin vaan.

No ku mä väitin naiseks ja te mieheks..Ainaski kirjotti nii naismaisesti...muutoin jos oiski mies, nii täytyis kyllä olla transu...

• Joo mielenkiintoinen kysymys jos minun pitäisi oikeassa elämässä nähdä ton yhden mollaajaan ni ehkä silloin sanoisin suoraan että pää kii..

• Ole iloinen ettei ole pakko tavata..:)

• Niin olen iloinen. Kauhea keli

• Ilmannimi2 kirjoitti:

Niin olen iloinen. Kauhea keli

Juu..tulee ihan hirmusia tuulenpuuskia. Hirvittää aina tämmösellä tuulella ettei puita kaadu.

Juu..tulee ihan hirmusia tuulenpuuskia. Hirvittää aina tämmösellä tuulella ettei puita kaadu.

Mun luumupuu irtoaa maasta taas niin varmasti... :((

Mun luumupuu irtoaa maasta taas niin varmasti... :((

No höh..:( Mites se nii herkkä on irtoilemaa..Käy laittamassa siihen käsipainot kii, nii takuulla pysyy maassa.:))

Ja varmasti kaatuu puita

No höh..:( Mites se nii herkkä on irtoilemaa..Käy laittamassa siihen käsipainot kii, nii takuulla pysyy maassa.:))

Siis ihan vain sen takia, koska siirsin sen viime kesänä kasvamaan eri paikalle. Sitten tuli Valio-myrsky ja se irtosi juuriltaan... Pääsen lähtemään kotiin vasta huomenna, joten toivottavasti mun puutarha ei ole aivan täysin pilalla siihen mennessä :((

• Hahaha ;)) Mulla tuli mieleen, että Butch tai Artagnan voisivat mennä yöksi pitelemään sitä rungosta kiinni...

Siis ihan vain sen takia, koska siirsin sen viime kesänä kasvamaan eri paikalle. Sitten tuli Valio-myrsky ja se irtosi juuriltaan... Pääsen lähtemään kotiin vasta huomenna, joten toivottavasti mun puutarha ei ole aivan täysin pilalla siihen mennessä :((

No toivotaan että puu on paikoillaan. Täällä on kyllä aikamoinen tuuli. Mä pelkään että tuuli hutaisee sireeninkukat mennessään..ne on nii ihania kukkia ja se tuoksu on taivaallinen.

Hahaha ;)) Mulla tuli mieleen, että Butch tai Artagnan voisivat mennä yöksi pitelemään sitä rungosta kiinni...

:)) Voi kuule pian olla, että pojat roikkuu ny koko yön sun puussas kiinni. :))

• Toivon ettei sireenikukkia tuuli vie mennessään.

• semmosta pahan näköstä jälkiä on kyllä tehny. luojan lykky et sähköt ei katkennu et aggregaattia ei tarvinnu lypsyn aikana..

:)) Voi kuule pian olla, että pojat roikkuu ny koko yön sun puussas kiinni. :))

Tota noin... Mä kyl parantelen edelleen henkisii haavoi sen karkauspäivän kosioreissun takii ;) Me ku tehtiin Butchin kaa tornaadooki pahempaa jälkee siel murun kukkapenkis...

No eipä toi mitään vielä kun meikän kämpän ikkunan raoista puhalsi koko viime yön sellaisella voimalla että meitsin ryijyki meni saletisti juuria myöten ikijakaukselle.. :-O

• artagnan kirjoitti:

Tota noin... Mä kyl parantelen edelleen henkisii haavoi sen karkauspäivän kosioreissun takii ;) Me ku tehtiin Butchin kaa tornaadooki pahempaa jälkee siel murun kukkapenkis...

Varmaan jo leppyny, ku olis halunnu teidät puun pelastajaks..:))

No eipä toi mitään vielä kun meikän kämpän ikkunan raoista puhalsi koko viime yön sellaisella voimalla että meitsin ryijyki meni saletisti juuria myöten ikijakaukselle.. :-O

No mikset hyvä mies laittanu peittoa päälle.. ;)) Vai esittelikkö sää sitä ryijyys ehkä jollekulle? ;))

• Olipas tuuli sotkenut paikkoja, kun oli lehtiroskaa ja kaikensorttista oksaa pitkin poikin. Onneks ei kuiteskaa täs lähellä puita kaatunu..sitä mä pelkään aina eniten. :( Sireenin kukatki oli tallella. :)

• No kyllä mä oisin sulle uudet sireenit hommannu jos huonosti ois käyny, kätsänä puutarhan hoitajana se ois käyny käden käänteessä:)

• toljanter kirjoitti:

No kyllä mä oisin sulle uudet sireenit hommannu jos huonosti ois käyny, kätsänä puutarhan hoitajana se ois käyny käden käänteessä:)

Mä oon jo ihan muksusta asti rakastanu sireeniä. :) En luopuis mistää hinnasta niistä. Kiva tietää et jos joku kupsahtaa, nii voi kääntyä tontun puoleen.;))

• KokkolanTOSIrealisti

Voi saa..na. Mikä ihmeen sireeni, kas kun ei seireeni. Kasvi on nimeltään sYreeni.
      Voi voi lapsellisia pissiäisiä. Säälisin kakkiaisia, mutta kun sääli on sairautta, hah!...

• Minulle se on aina ollut sireeni ja sireeninä se pysyy. Käys kattomassa sitä sun Kokkojokijuttua että oletko käyny kirjottamassa itelles..voit vastata siihen.;)

• TOSIrealistinKokkola

Voi saa..na. Ei ole mitään vaihtoehtoja. Syreeni on syreeni, on ollut, on ja pysyy. Voisihan äitikin olla öiti, jos joku hullu sitä vaatisi. On muitakin typeryyksiä kuten "niinku ko et tota niinku ko niinku". Voi saatana mitä hulluutta. "Alan laulamaan". Voi saa..na kun pitäisi alkaa laulaa, tai ruveta (ryhtyä) laulamaan.
      Hullua on myös: "Rupee tekee, alkaa tekee, sanotaan ny vaikk niin ett tota niinku, sanoisinko ett tota soon niinku sillai ett tota niinku"... Voi saa..na.
      Suomen kansalaiset ovat "keskimäärin" hellvetin tyhmiä...

• Suomen kansalainenhan sinäki varmaan olet..tai luulin ainakin. Vähän kyllä nyt viittaa siihen, että ressuhan onkin sydämeltää ihan ruotsalainen..:))

• Osui ja upposi näköjään. Selkeä todiste siitä on se että tuon sekavan älämölön seassa on tuplamäärä kirosanoja verrattuna normaaliin ulosantiin:)

• Olen tähän saakka luullut, että helvetti kirjoitetaan yhdellä ällällä. Ilmeisesti olen ollut väärässä. ;)

• spee_do kirjoitti:

Olen tähän saakka luullut, että helvetti kirjoitetaan yhdellä ällällä. Ilmeisesti olen ollut väärässä. ;)

Kiitti Speedo erittäin makeista nauruista!:D

• Voi voi kielipoliisia harmittaa
        kun ei voi meitä opettaa.
        Ei hänen jutut kokkolan palstaa muuta
        vaikkei meillä noidilla ole luuta.
        Voi voi ei tässä muuta voi sanoa
        että katsoa
        katsoa saa myrskyn jälkiä siellä täällä.

• Ilmannimi2 kirjoitti:

Voi voi kielipoliisia harmittaa
        että katsoa

olipas sitte kivasti riimitelty.. :)

• Ilmannimi2 kirjoitti:

Voi voi kielipoliisia harmittaa
        että katsoa

Jepulis :-) Meikäki tykkäsi..

• Haukubauku

Haukun tääl yleensä ukkoani jotta kotona ei tartte. Molemmat esitystään nimettömänä. Helpottaa niin, että kotona voi jättää väliin ja suoraan mennä sovintos:ään.

• TOSIrealistinKokkola

Tintti-Lintti vetäköön käteen. On se saa..nallista, ettei tuosta turkoosista turhuudesta päästä eroon. Akka suoltaa sontaa kymmenellä nimimerkillä yötä päivää. Voi saa..na että on sairas ja höynähtänyt ämmänretale - HÄIVY!...

• Mitenvoi

Miten nainen voi vetää käteen?

• Helskutarallaa vaan.. Meitsi luki eilisestä Keparista että Tuntemattomaan sotilaaseen etsitään riutuneen oloisia avustajia elikkä jos ette meikästä tään koommin kuule niin tää sälli luo uraa leffastarana sitten.. ;-D

• KokkolanTOSIrealisti

HÄIVY HELVETTIIN TÄLTÄ SIVUSTOLTA. USKO JO!!!...

• Hankkiudu_hoitoon

Sääli jumalauta akkaasi että tukit sen turpasi. Olisitpa näkemässä miten takanapäin nauretaan ja irvaillaan.

• huutaakuin-lahtipenkissä

Sikana tuo ei toimittaisi edes joulukinkun virkaa.

• amalia16121959

Jep. I know. It's my boss. Never better! ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      140
      7895
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      41
      2039
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1980
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1663
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1595
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1050
    7. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      989
    8. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      50
      955
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      840
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      822
    Aihe