Ei suoranaisesti ohjeistuksessa, mutta keltaisen ohjesivun toisella kääntöpuolella oli piilossa "mallivastaus", jossa myös kysymyspaperista oli ympyröity vastaukset. Itse huomasinkin asian vasta varttian ennen kokeen loppumista koska alotin kokeen lopusta päin.
Kokeen valvoja sanoi, että ainoastaan optisella lomakkeella merkitystä.
Mitä v***n p***aa taas, olen tehnyt yliopiston pääsykokeen 3 kertaa onnistuneesti eli aloille sisään ja tämä kauppiksen ei eväitä/ei suttupaperia kotiin/ei omaa laskinta/vastauksen sataan eri paikkaan -paska hieman keittää. Idiootit suunnitellu kokeen selvästi.
Pisteitä tulos 36,5 muus tapaukses kokeesta.
Mutta kuka vastasi kysymyslomakkeeseen?
Kuka ympyröi vastaukset myös kysymyslomakkeesta?
KauppisBSasusual
2
465
Vastaukset
- sadadsddsads
Älä nyt vittu kuumottele. Sillä ei ole mitään väliä, meille sanottiin monesti että kannattaa ympyröidä jos haluaa, mutta vastaukset luetaan optiselta lomakkeelta. Hyvää kesää ja onnittelut hyvästä tuloksesta!
T. 0.5p paremman saanut - Koepaperikirjoittelija
No eihän sillä ole väliä onko ne vastaukset ympyröinyt tai ei, koe arvostellaan pelkän optisen lomakkeen perusteella? Multa löytyi afrikan kartta ja pari muutakin sieltä kysymyslomakkeesta kokeen jälkeen koska sillä lailla tykkään käydä kokeita läpi. Eiköhän se oo tärkeintä että sait hyvän tuloksen... Nauti!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3237678Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771866
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161402- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j581196Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029