Tein rikosilmoituksen vuokralaisestani. Vuokralaiseni soitti ja ilmoitti, että jääkaappi-pakastin on hajonnut. Ok, ilmoitin hänelle että, ostan uuden ja haen vanhan samantien pois. Ei tarvitse, sanoi vuokralainen, hän voi hävittää sen itse. Ehei, vastasin, kyllä minä sen käyn hakemassa pois. Hakemisesta ei tullut mitään, koska vuokralainen oli myynyt sen jollekin tutulleen ja oletti, että ostan noin vain uuden. Nyt en ostanut, vaan tein rikosilmoituksen.
Rikosilmoitus vuokralaisesta
12
1841
Vastaukset
- Vuokrarahat_isännältä
No nyt minä alan ymmärtää, miksi vuokralaiset ovat aina niin kiinnostuneita kodinkoneasioista. Vuokralla asumisen suurimpia etuja on kuulemma juuri tuo, että laitteen särkyessä riittää soitto isännälle ja uusi ilmestyy pikavauhtia ilmaiseksi. Jos vielä vanhasta saa selvää käteistä vuokranmaksuun, niin ilmankos vuokralla on edullista.
- voi_kyynel
Piti oikein itse itselleen vastata:))))
Paljonko vanhasta jääkaappipakastimesta saa.....melkein 20 euroa :))) - opevm1969
voi_kyynel kirjoitti:
Paljonko vanhasta jääkaappipakastimesta saa.....melkein 20 euroa :)))Kuka on muka vastannut itselleen?
Ihmetyyppejä täällä. - Vuokrarahat_isännältä
voi_kyynel kirjoitti:
Paljonko vanhasta jääkaappipakastimesta saa.....melkein 20 euroa :)))Kaksikymppiä on iso raha, kun tekee kaljaa mieli ja tukien maksupäivään on vielä viikko. Minä muuten en ole aloittaja, mutta en kyllä vuokralainenkaan.
- ybjuyu
Vuokrarahat_isännältä kirjoitti:
Kaksikymppiä on iso raha, kun tekee kaljaa mieli ja tukien maksupäivään on vielä viikko. Minä muuten en ole aloittaja, mutta en kyllä vuokralainenkaan.
Jollekin vuokralaiselle aihe oli selvästi arka. Kertoo kyllä minkälaista porukkaa siellä vuokralla on.
- BobBuilder
opevm1969 kirjoitti:
Kuka on muka vastannut itselleen?
Ihmetyyppejä täällä.Jääkaappien hinnat näkyvät esimerkiksi huutonetissä. Kauppaa ei normaalisti käydä 20 tasossa, vaan hyväkuntoinen kaappi menee noin 50 % uuden kaapin tarjoushinnasta.
Hienommista kaapeista pyydetään noin tuhatta euroa.
Asia kiinnostaa lähes samasta syystä kuin alkuperäinen kertoi. Jos myyt asunnon ja lupaat takuun, niin kummasti kodinkoneet alkavat kadota. - kymppi_on_ISO_raha
Vuokrarahat_isännältä kirjoitti:
Kaksikymppiä on iso raha, kun tekee kaljaa mieli ja tukien maksupäivään on vielä viikko. Minä muuten en ole aloittaja, mutta en kyllä vuokralainenkaan.
Todella iso raha. Usein saa kaupan kassalla seurata, kun vuokraloisella olisi ostoksina paketti margariinia, 2 kaljaa ja röökiaski. Taskuja kaivellaan kovasti siinä toivossa, että jostain vielä löytyisi pari lanttia. Vaan kun ei löydy, niin margariinit ja toinen kalja jäävät hihnalle. Vähät rahat käytetään siis peruselintarpeisiin!
Ja on mulla ollut duunikavereinakin tuhnuttajia. Tilin jälkeen aina radalle, joten rahat loppu viikkoa ennen seuraavaa tilipäivää. Sen viimeisen viikon elivät muilta vippaillen ja kynsiä pureskellen. Moneen kertaan myös tenttasivat, että tietääkö kukaan sellaista pankkiautomaattia, josta saisi kympin seteleitä. Syystä että tilillänsä oli vaan 16 €...
Eli köyhää menoa se on työssäkäyvilläkin vuokraloisilla. Joo, auto kyllä vaihtui kerran vuoteen ja ravintoloissa ravasivat, mutta noilla keinon sitten tyhjensivät tilinsä pikavauhtia ja aina sen vikan viikon joka kuussa elintaso sama kuin sossuneläteillä.
Yksi näistä ryhdistäytyi päälle kolmekymppisenä, kun löysi vaimokkeen. Sitten pitikin asuntoa ruveta hankkimaan... vailla säätöjä. Autonvaihtelut jäi ja hän painoi useamman vuoden kahta duunia, kerätäkseen omarahoitusosuuden. Että sillälailla lankeaa vuoraloisille laskut maksettavaksi. Tosin jos ei mene naimisiin, homman voi pitkittää eläkepäiville. Sitten pääseekin nauttimaan jotain tonni/kk eläkettä ja maksamaan 700 €/kk vuokraa... - ah8934
kymppi_on_ISO_raha kirjoitti:
Todella iso raha. Usein saa kaupan kassalla seurata, kun vuokraloisella olisi ostoksina paketti margariinia, 2 kaljaa ja röökiaski. Taskuja kaivellaan kovasti siinä toivossa, että jostain vielä löytyisi pari lanttia. Vaan kun ei löydy, niin margariinit ja toinen kalja jäävät hihnalle. Vähät rahat käytetään siis peruselintarpeisiin!
Ja on mulla ollut duunikavereinakin tuhnuttajia. Tilin jälkeen aina radalle, joten rahat loppu viikkoa ennen seuraavaa tilipäivää. Sen viimeisen viikon elivät muilta vippaillen ja kynsiä pureskellen. Moneen kertaan myös tenttasivat, että tietääkö kukaan sellaista pankkiautomaattia, josta saisi kympin seteleitä. Syystä että tilillänsä oli vaan 16 €...
Eli köyhää menoa se on työssäkäyvilläkin vuokraloisilla. Joo, auto kyllä vaihtui kerran vuoteen ja ravintoloissa ravasivat, mutta noilla keinon sitten tyhjensivät tilinsä pikavauhtia ja aina sen vikan viikon joka kuussa elintaso sama kuin sossuneläteillä.
Yksi näistä ryhdistäytyi päälle kolmekymppisenä, kun löysi vaimokkeen. Sitten pitikin asuntoa ruveta hankkimaan... vailla säätöjä. Autonvaihtelut jäi ja hän painoi useamman vuoden kahta duunia, kerätäkseen omarahoitusosuuden. Että sillälailla lankeaa vuoraloisille laskut maksettavaksi. Tosin jos ei mene naimisiin, homman voi pitkittää eläkepäiville. Sitten pääseekin nauttimaan jotain tonni/kk eläkettä ja maksamaan 700 €/kk vuokraa...Aina on käynyt sääliksi nämä 10 euron seteliautomaatteja etsivät. En pysty edes kuvittelemaan, mitä olisi elää tuolaisella sitkuttamisella.
- uskomatonta7
Älä vain anna periksi. Vaadi uuden jääkaappipakastimen hinta tuolta torvelolta. Selvitä mikä mahdollisuus olisi heittää pellolle koko tyyppi.
- takuuvoimassahella
minä kyllä vaihtaisin vuokralaisenkin. vie kaappi ja kanna pelle pihalle
- opevm1969
Tuttu lakimies neuvoi odottamaan tuota oikeuden tuomiota, jos vuokralainen ei sitä ennen vapaaehtoisesti lähde.
- 43894587478
Onko tapauksesta kuulunut mitään? Vieläkö sulla on tää sama vuokralainen.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123620MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar701915Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja641027Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60843- 171834
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768