Rikosilmoitus vuokralaisesta

opevm1969

Tein rikosilmoituksen vuokralaisestani. Vuokralaiseni soitti ja ilmoitti, että jääkaappi-pakastin on hajonnut. Ok, ilmoitin hänelle että, ostan uuden ja haen vanhan samantien pois. Ei tarvitse, sanoi vuokralainen, hän voi hävittää sen itse. Ehei, vastasin, kyllä minä sen käyn hakemassa pois. Hakemisesta ei tullut mitään, koska vuokralainen oli myynyt sen jollekin tutulleen ja oletti, että ostan noin vain uuden. Nyt en ostanut, vaan tein rikosilmoituksen.

12

1588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vuokrarahat_isännältä

      No nyt minä alan ymmärtää, miksi vuokralaiset ovat aina niin kiinnostuneita kodinkoneasioista. Vuokralla asumisen suurimpia etuja on kuulemma juuri tuo, että laitteen särkyessä riittää soitto isännälle ja uusi ilmestyy pikavauhtia ilmaiseksi. Jos vielä vanhasta saa selvää käteistä vuokranmaksuun, niin ilmankos vuokralla on edullista.

      • voi_kyynel

        Piti oikein itse itselleen vastata:))))
        Paljonko vanhasta jääkaappipakastimesta saa.....melkein 20 euroa :)))


      • opevm1969
        voi_kyynel kirjoitti:

        Piti oikein itse itselleen vastata:))))
        Paljonko vanhasta jääkaappipakastimesta saa.....melkein 20 euroa :)))

        Kuka on muka vastannut itselleen?
        Ihmetyyppejä täällä.


      • Vuokrarahat_isännältä
        voi_kyynel kirjoitti:

        Piti oikein itse itselleen vastata:))))
        Paljonko vanhasta jääkaappipakastimesta saa.....melkein 20 euroa :)))

        Kaksikymppiä on iso raha, kun tekee kaljaa mieli ja tukien maksupäivään on vielä viikko. Minä muuten en ole aloittaja, mutta en kyllä vuokralainenkaan.


      • ybjuyu
        Vuokrarahat_isännältä kirjoitti:

        Kaksikymppiä on iso raha, kun tekee kaljaa mieli ja tukien maksupäivään on vielä viikko. Minä muuten en ole aloittaja, mutta en kyllä vuokralainenkaan.

        Jollekin vuokralaiselle aihe oli selvästi arka. Kertoo kyllä minkälaista porukkaa siellä vuokralla on.


      • BobBuilder
        opevm1969 kirjoitti:

        Kuka on muka vastannut itselleen?
        Ihmetyyppejä täällä.

        Jääkaappien hinnat näkyvät esimerkiksi huutonetissä. Kauppaa ei normaalisti käydä 20 tasossa, vaan hyväkuntoinen kaappi menee noin 50 % uuden kaapin tarjoushinnasta.

        Hienommista kaapeista pyydetään noin tuhatta euroa.

        Asia kiinnostaa lähes samasta syystä kuin alkuperäinen kertoi. Jos myyt asunnon ja lupaat takuun, niin kummasti kodinkoneet alkavat kadota.


      • kymppi_on_ISO_raha
        Vuokrarahat_isännältä kirjoitti:

        Kaksikymppiä on iso raha, kun tekee kaljaa mieli ja tukien maksupäivään on vielä viikko. Minä muuten en ole aloittaja, mutta en kyllä vuokralainenkaan.

        Todella iso raha. Usein saa kaupan kassalla seurata, kun vuokraloisella olisi ostoksina paketti margariinia, 2 kaljaa ja röökiaski. Taskuja kaivellaan kovasti siinä toivossa, että jostain vielä löytyisi pari lanttia. Vaan kun ei löydy, niin margariinit ja toinen kalja jäävät hihnalle. Vähät rahat käytetään siis peruselintarpeisiin!

        Ja on mulla ollut duunikavereinakin tuhnuttajia. Tilin jälkeen aina radalle, joten rahat loppu viikkoa ennen seuraavaa tilipäivää. Sen viimeisen viikon elivät muilta vippaillen ja kynsiä pureskellen. Moneen kertaan myös tenttasivat, että tietääkö kukaan sellaista pankkiautomaattia, josta saisi kympin seteleitä. Syystä että tilillänsä oli vaan 16 €...

        Eli köyhää menoa se on työssäkäyvilläkin vuokraloisilla. Joo, auto kyllä vaihtui kerran vuoteen ja ravintoloissa ravasivat, mutta noilla keinon sitten tyhjensivät tilinsä pikavauhtia ja aina sen vikan viikon joka kuussa elintaso sama kuin sossuneläteillä.

        Yksi näistä ryhdistäytyi päälle kolmekymppisenä, kun löysi vaimokkeen. Sitten pitikin asuntoa ruveta hankkimaan... vailla säätöjä. Autonvaihtelut jäi ja hän painoi useamman vuoden kahta duunia, kerätäkseen omarahoitusosuuden. Että sillälailla lankeaa vuoraloisille laskut maksettavaksi. Tosin jos ei mene naimisiin, homman voi pitkittää eläkepäiville. Sitten pääseekin nauttimaan jotain tonni/kk eläkettä ja maksamaan 700 €/kk vuokraa...


      • ah8934
        kymppi_on_ISO_raha kirjoitti:

        Todella iso raha. Usein saa kaupan kassalla seurata, kun vuokraloisella olisi ostoksina paketti margariinia, 2 kaljaa ja röökiaski. Taskuja kaivellaan kovasti siinä toivossa, että jostain vielä löytyisi pari lanttia. Vaan kun ei löydy, niin margariinit ja toinen kalja jäävät hihnalle. Vähät rahat käytetään siis peruselintarpeisiin!

        Ja on mulla ollut duunikavereinakin tuhnuttajia. Tilin jälkeen aina radalle, joten rahat loppu viikkoa ennen seuraavaa tilipäivää. Sen viimeisen viikon elivät muilta vippaillen ja kynsiä pureskellen. Moneen kertaan myös tenttasivat, että tietääkö kukaan sellaista pankkiautomaattia, josta saisi kympin seteleitä. Syystä että tilillänsä oli vaan 16 €...

        Eli köyhää menoa se on työssäkäyvilläkin vuokraloisilla. Joo, auto kyllä vaihtui kerran vuoteen ja ravintoloissa ravasivat, mutta noilla keinon sitten tyhjensivät tilinsä pikavauhtia ja aina sen vikan viikon joka kuussa elintaso sama kuin sossuneläteillä.

        Yksi näistä ryhdistäytyi päälle kolmekymppisenä, kun löysi vaimokkeen. Sitten pitikin asuntoa ruveta hankkimaan... vailla säätöjä. Autonvaihtelut jäi ja hän painoi useamman vuoden kahta duunia, kerätäkseen omarahoitusosuuden. Että sillälailla lankeaa vuoraloisille laskut maksettavaksi. Tosin jos ei mene naimisiin, homman voi pitkittää eläkepäiville. Sitten pääseekin nauttimaan jotain tonni/kk eläkettä ja maksamaan 700 €/kk vuokraa...

        Aina on käynyt sääliksi nämä 10 euron seteliautomaatteja etsivät. En pysty edes kuvittelemaan, mitä olisi elää tuolaisella sitkuttamisella.


    • uskomatonta7

      Älä vain anna periksi. Vaadi uuden jääkaappipakastimen hinta tuolta torvelolta. Selvitä mikä mahdollisuus olisi heittää pellolle koko tyyppi.

      • takuuvoimassahella

        minä kyllä vaihtaisin vuokralaisenkin. vie kaappi ja kanna pelle pihalle


      • opevm1969

        Tuttu lakimies neuvoi odottamaan tuota oikeuden tuomiota, jos vuokralainen ei sitä ennen vapaaehtoisesti lähde.


    • 43894587478

      Onko tapauksesta kuulunut mitään? Vieläkö sulla on tää sama vuokralainen.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2563
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2368
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2061
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1727
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      14
      1460
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      16
      1413
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe