Missä lippis pois?

jardec

Muutaman kaverin kaa juteltiin, missä lippalakkia voi pitää päässä ja missä lippis kantsis ottaa pois. Joten tässä pieni gallup lippistä käyttäville:
Otatko lakin pois
a) kahvilla huoltiksen esim abc baarissa?
b) mäkkärissä syömässä?
c) pitsalla esim rossossa?
d) kaljalla pubissa?
e) kun menet raflaan tanssimaan tai dokaamaan?

23

2701

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lätsäjamppa

      Meikä pitää lätsän tukevasti päässään kaikissa näissä paikoissa. Tottakai!

    • dsrth

      Minä en laittais päähä koko lippistä; inhottavan kova päähine, eikä lämmitä vähääkään. Pipo tai ei mitään

    • beyourselfnowandtomorrow

      Okei, jokainen saa pukeutua miten haluaa mutta minä en itse ymmärrä tätä lippishuumaa. En katso pahalla henkilöitä, jotka tätä kyseistä päähinettä käyttää mutta että talvella ja vanhemmat miespuolisetkin ? Onko jotain muita syitä kuin ulkonäkö ? Mutta anyway asiaan ! Minun mielestäni minkäänlainen hattu ei kuulu sisälle, ellei ole joku julkinen paikka, kuten abc. Työ- ja koulupaikkaan sisälle hattu ei kuulu, eikä kenenkään kotiin mutta kaupat esim ovat okei.

    • kahvipeikko

      ite en pittäis lippistä ollenkaan pääsä

    • jartsu_

      Oikeestaan kaikissa muissa paikoissa mitä kysyttiin pidän lippiksen päässä. Parempi ruokaravintola, johon pukeudun muutenkin vähän paremmin illalliselle, on sellanen paikka, että lippiksen jätän pois. Rosso on vähän niillä rajoilla. Jos on tarkoitus syödä hienommin, niin lätsä pois. Mutta jos mennään vaan kaverien kaa kaljottelemaan ja vetämään pitsaa, niin lakki päässä tietty mennään. Raxissa ei tulis mieleenkään ottaa lätsää pois, kun mässätään pitsaa ja limuu sen kun keretään. Ja ei kai kukaan riisu lippistä lounaalla huoltiksella.

    • llurtsi

      Huoltsikalla ei kellee tulis mieleenkään ottaa lippistä pois.
      Samat sanat mäkkärillä.
      Hienomassa ruokaravintolassa voisi aatella lippistä pois, mutta tuskin rossossa.
      Kaljalla ja dokaamassa ei lippis irtoo päästä (saattais unohtuu baariin illan päätteks ja muutenkin retee ja rento tyyli paikallaan)
      Tanssipaikalla ehkä ilman lätsää. Tai no, riippuu muusta tyylistä ja asusta.

    • jardec

      Entäs jos ottaa housut pois poikakaverin edessä, onko se paha? Poikakaveri ainakin tykkää mun pilistä. Abc baarista lensin ulos kun heiluttelin meisseliäni.

    • adaf

      Lippistä ei pitäs ikinä ees laittaa päähän

    • nake96

      Pysyy päässä.

    • bemariäijä

      Jokainen päättää iha ite omasta tyylistä! Mä oon maksava asiakas, kun oon pubissa, raxissa, rossossa, huoltiksen baarissa, ... Meikän tyyliin kuuluu lippis lippa niskassa ja päässä pysyy. Ihan saletisti!

      • Kylläpä nyt on itsekeskeisyys huipussaan. Enkä viittaa tällä siihen, että olet tietoinen ja varma omasta tyylistäsi, vaan siihen, miten ehdottomasti ja joustamattomasti asiaan tunnut suhtautuvan.


      • bemariäijä

        Näin se vaan on. Kun ollaan jossain raflassa tai kahviossa, me asiakkaat pidetään sitä firmaa pystyssä. Joten tuskin kantsii karkottaa maksavia asiakkaita.


      • bemariäijä kirjoitti:

        Näin se vaan on. Kun ollaan jossain raflassa tai kahviossa, me asiakkaat pidetään sitä firmaa pystyssä. Joten tuskin kantsii karkottaa maksavia asiakkaita.

        Toisaalta tietyntyyppisten maksavien asiakkaiden karkottaminen saattaa tuoda tilalle toisenlaisia ja jopa paremmin maksavia asiakkaita.

        En puhunut tuossa pelkästä lippiksestä, koska pelkästään se on tuskin kynnyskysymys kenellekään - eikä se ole sitä minullekaan - vaan yleisestä asenteesta kanssaihmisiä kohtaan.


    • Anonyymi

      Eipä ole ongelma. Lippis pysyy päässä. Reteesti ja rennosti lippa taakse päin tietty.

    • Anonyymi

      Meikä on lätsä äijä! Lippis kuuluu tyyliin ja kulkee päässä.
      Otatko lakin pois
      a) kahvilla huoltiksen esim abc baarissa? Ei tulis mieleenkään. Kun sisään kävelee, niin lippalakki päässä.
      b) mäkkärissä syömässä? No ei tod.
      c) pitsalla esim rossossa? Pitsa maistuu lakki päässä
      d) kaljalla pubissa? Reteesti veetään kaljaa lippa niskassa
      e) kun menet raflaan tanssimaan tai dokaamaan? Jos ottaa lakin pois, vois illan päätteex unohtua

      • Anonyymi

        Mä vedän kans kaljaa ja pitsaa aina ravintolassa naamariin lippis päässä ja lippa niskassa! Samoin kahvit huoltsikalla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä vedän kans kaljaa ja pitsaa aina ravintolassa naamariin lippis päässä ja lippa niskassa! Samoin kahvit huoltsikalla!

        Kunnon meininki! Jess. Mä myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä vedän kans kaljaa ja pitsaa aina ravintolassa naamariin lippis päässä ja lippa niskassa! Samoin kahvit huoltsikalla!

        Meikä komppaa


    • Anonyymi

      mulla on aina lätsä päässä. ei oo kiinnostusta ottaa sitä päästä pois. mä käytän lippistä kesät ja talvet. mulla on sisälläki lippis päässä.

    • Anonyymi

      Ennen aikaan oli käyttäytymisohje, että missään sisätiloissa ei olla lakki päässä. Eikä varsinkaan ruokapöydässä. Nämä säännöt pitäisi palauttaa käytäntöön HETI.

      • Anonyymi

        Aiheuttaako se ainainen hatunpito kaljuuntumista.


    • Anonyymi

      Otatko lakin pois. - Vastaus: Ei tuu otettua. Meikä on lippis äijä. Lippis päässä mennään kaikkiin kysyttyihin paikkoihin ja lippa taaksepäin tietty.

      • Anonyymi

        Tuo kertoo että et ole mentaliteetiltäsi kypsä, on sivistynyttä ottaa mikä tahansa hattu/ppäähine sisätiloissa pois mutta jos haluaa kertoa kaikille että on juntti ja lapsellinen, niin siitä vaan.
        Itse myös avaan oven toisille ja päästän vanhemmat ensin esimeriksi bussiin, siksi naiset tykkäävät minusta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      421
      4689
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      249
      2334
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1740
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      162
      1477
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      325
      1460
    6. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      140
      1161
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1157
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      80
      1130
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1095
    10. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1015
    Aihe