Onko kenelläkään ajatusta. Mulla on Canonin FS306 videokamera ja nyt ikäväkseni huomasin, että se ei olekaan yhteensopiva Windows 10:n kanssa, kun kone on päivitetty. Kamerassa ja sen muistikortilla on vanhoja videoita, jotka pitäisi saada ulos. Lisäksi kamera ihan kunnossa ja muutenkin tulee videoita melko vähän otettua, lähinnä lomamatkoilla (joka juuri edessä), ettei uudelle kameralle oikein olisi tarvetta, jos tämän ongelman saisi vain selvitettyä.
Canon ei siis ole tälle mallille tehnyt päivityksiä ja itsellä taas Windows10 on ainoa, mitä enää löytyy. Muistaakseni Canon taitaa jotenkin salata videot, eli pelkästään muistikortilta imutus ei taida onnistua, vai??
Jeesatkaa joku, itsellä ei ole mitään ajatusta. Yritin googlettaa mutta en löytänyt mitään sopivaa..
Canonin videokamera ei yhteensopiva Windows10:ssä
6
181
Vastaukset
kyllä ne mielestäni saa muistikortinlukijalla siirrettyä jos canonin oma siirtosofta ei pelitä kympissä. ulkoinen muistikortinlukija maksaa jotain kympin tai kaksi jos koneessa ei ole vakiona.
eli kopioi/liitä.Muistikortilla olevat kuvat eivät ole mikään ongelma. Kortti vaan lukijaan. Kamerassa olevat voi kopioida kortille. Koska tuo on SD kamera, ei sillä välttämättä kannata enää kuvata.
- hmhmhmhm
No miksei kannata?
Miten se sen kameran käyttöarvoa vähentää? :) hmhmhmhm kirjoitti:
No miksei kannata?
Miten se sen kameran käyttöarvoa vähentää? :)HD kameroita saa halvalla ja niitä on myös useimmilla kännyköissä. EI välttämättä kannata enää kuvata SD:llä.
- kjkfhjhjewjf
Riippuu kamerasta, mutta itse siirrä videot tiedostona kortilta ilman kameroita.
- Ancc
Hei kiitos vinkistä kaikille. Lähdetään sitten koittamaan tuollaisella, käyn kaupasta hakemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun503364Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5522078Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si841976Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171960- 201588
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431528- 281386
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901349Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1281307KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar481230