Mulla alkoi pieni lämpöily pari kuukautta sitten ja viikko sitten tulivat virtsatietulehduksen oireet. Kävin kokeessa ja tulehdushan siellä oli. Sain 5 pv antibioottikuurin ja olin varma että väsyttävä lämpöily vihdoin loppuu ja voin taas harrastaa liikuntaa yms.
Ei. Lämpöä oli ajoittain koko kuurin ajan ja nytkin lämpöä 37,5.
Joka paikkaa särkee, mutta virtsaaminen ei satu, putken suu ehkä vähän arka.
Huomenna se on taas mentävä lääkäriin,mutta onko kellään samankaltaisia kokemuksia?
Epätietoisuus kalvaa..
Virtsatietulehdus ja lämpöily
3
924
Vastaukset
- Mira
Ihan kuin olisin omaa tekstiä lukenut. Minulla vain on kuumetta ollut vähemmän (37,2), mutta jo yli kolme kuukautta (14 viikkoa) melkein joka päivä. Virtsatietulehduskin ehti tässä välillä olla ja samoin kuin sinä ehdin jo innostua antibioottikuurista, että nyt parantuu kuumekin mutta... Nyt olen ollut kolme viikkoa syömättä e-pillereitä, kun lääkäri epäili niitä yhdeksi vaihtoehdoksi, mutta kuume jatkuu edelleen. Tosin nyt se on ollut lievempää, mutta nousee kuitenkin aina muutaman päivän välein.
Jos kellään vaan on mitään ehdotuksia mitä tämä voisi olla, niin kiitollisena ottaisin vastaan! Olo on muuten ihan terve, valkovuoto normaalia, kilpirauhasessa lievää vajaatoimintaa mutta ei tulehdusta, tulehdusarvot kuitenkin ovat koko ajan olleet vähän koholla joten jossain sitä tulehdusta kuitenkin tuntuu olevan.- mie
mistä tietää että on kilpirauhasen vajaatoimintaa?
- Mira
mie kirjoitti:
mistä tietää että on kilpirauhasen vajaatoimintaa?
Kilpirauhasen vajaatoiminta todetaan verikokeilla. Lue oireista lisää vaikka Kilpirauhasfoorumilta:
http://koti.mbnet.fi/thyroid/kilppari/post.php?cat=3&fid=1&pid=a&page=1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603178- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 381760
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371618