Ensimmäistä kertaa ostamassa vetouistelu keloja ja vapoja, niin oisko suosituksia kunnollisille seteille?. Eli kela/vapa settejä viisi kappaletta tarkotus ostaa ja kerralla kunnollisia ettei hyvä harrastuksen alkuinto lopahda siihen että huonot välineet.
Hyvä vetouistelu setti
4
4616
Vastaukset
- Raksipää
Vavaksi valitsisin Uglystigin 240cm, tai 210 cm. Patriotin gorestig on kyllä aivan vastaava. Hinta tänään n. 30 e kappale. Kelaksi ruuvaisin kiinni Okuman, on sinun päätös arvostatko mittarilla varustettua vai lasketko mittoja puolaimen liikkeistä, mutta kaikki kelat samanlaisia. Itsellä kokemusta muutaman vuosikymmenen verran, Dööriä en vapaani asenna enää, hinta ja laatu ei ole tuotteessa kohdallaan.
Siimaksi laittaisin Rialinnan P-Line CXX, vetolujuudet aivan omilla kiloluvuilla. vahvuus sen mukaan missä kalastelet, itse käytän 0.46, muistaakseni vetolujuus jo reippaasti yli 20 kg, käyn merellä ja Ruotsin järvillä Saimaan lisäksi. Tervettuloa hyvän harrastuksen pariin. - joskussaanutki
Et ny kertonu ookko ISON vai tavan lohen peräs. Mulla 7000 dööri (suurin 11,5kg, n.5 min väs.) ja penni 320 on riittäny. Vavaks melkee kaikk muut ko retkuugly(kisapalkinto -80 luvulta). :)
- SaaMaksaa
Hauki, kuha ja lohivetoon tulevat.
Juu kaupassa myyjä suositteli Abu 7000 keloja ja vavaksi Ugly stik gold vapoja, ovat kuulema uistelijoiden suosiossa. Otin 2kpl noita Abun 7000i keloja siimalaskurilla ja 2kpl Ugly stik gold vapoja kun sain hyvän tarjouksen settinä sisältäen siimat valmiiksi. Noilla nyt alkuun ainakin.- Anonyymi
Vapa tarvitsee maitoa
https://www.karjalainen.fi/api/comics/fingerpori?date=10&month=09&year=23
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565630Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222467Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2701802- 1141707
- 941546
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231446Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121281Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3321245Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3431242Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681225