Rippikouluista asiallisesti

ei-ihmisyydestä-luopunut

Faktaa on se, että rippi, salarippi, rippikoulu jne rippi-isä jne rippi ilmaisut EIVÄT kuulu Jumalaa ja Jeesusta palvelevien SANASTOON. Rippi sanaa EI OLE EDES RIKOLLISUUDEN ITSELLEEN VÄÄRENNETYSSÄ RAAMATUSSA, TARKISTAKAA HAKU SANALLA "RIPPI:"
http://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=pikahaku&hakuehto=rippi&kirjat=kr

JOTEN

koko rippi sana, ripittäytyminen, rippi rituaalein rikollisien, mm pedofiilien suojelemiset jne OVAT OMAVANHURSKAUS OPPIA JOSSA RIKOLLISUUS JAKAA RIKOLLISILLEEN SYNTEJÄ ANTEEKSI vaikka tietää että omavanhurskaus on syntiä ja oikeastaan rikollisuuden perisyntiä, kuten mm LAPSIKASTE perisynti rikollisuus osoittaa.

Joten
olis hyvä tietää pappien vastaukset moniin kysysymyksiin...

MIKSI ON SYNTIÄ OLLA JÄRKEVÄ?
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
'Meillä ei ole järkeä'

MIKSI ON SYNTIÄ OLLA YMMÄRTÄVÄINEN?
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
'Meillä ei ole ymmärrystä'

MIKSI ON SYNTIÄ OLLA SYNNITÖN?
MIKSI PITÄÄ OLLA RIKOLLISUUDEN PERISYNTINEN?
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
'Me emme kykene täyttämään käskyihin sisältyvää uskon ja ehdottoman rakkauden vaatimusta.'
'Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia.'
'Olemme syntisiä'

MIKSI LAPSET JA NUORET EIVÄT SAA OLLA JUMALAN VALTAKUNNAN KALTAISIA NIILLÄ OMINAISUUKSILLAAN JOTKA SYNTYISSÄÄN SAIVAT?
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
'Järkemme ei voi käsittää Jumalaa'

MIKSI KRISTITYN PITÄÄ EROTA JUMALASTA?
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/15.html
'Synti erottaa meidät elämän lähteestä, Jumalasta.'

MIKSI KRISTITYN PITÄÄ OLLA IKUISESTI KRISTITTYJEN RIKOLLISUUDEN PERISYNTINEN VAIKKA ITSE EI OLIS SYNTIÄ TEHNYT?
http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/22.html
'Kristitty pysyy kuitenkin syntisenä elämänsä loppuun asti.'

Lapsista, nuorista ja IHMISISTÄ yleensä, on väärän todistuksen antaminen RIKOS!
JOTEN
KUN PERISYNTI OPPIA OPETATTE, NIIN KERTOKAA REHELLISESTI ETTEI SE OLE JUMALASTA JA JEESUKSESTA VAAN SAATANAA JUMALANAAN PALVELEVIEN OPPIA JOLLA PAPISTO
AIVOPESEE
IHMISIÄ
USKOMAAN
ETTÄ "KAIKKI OVAT SYNTISIÄ"
VAIKKA TODELLISUUDESSA VAIN RIKOLLISUUDEN ITSE AIVOPESTYT OVAT EKSYTETTYJÄ USKOMAAN ITSEÄÄN JA TOISIA SELLAISIKSI!

6

66

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei-ihmisyydestä-luopunut

      HUOM!
      Jos, Aatami ja Eeva teki PERIsyntiä ilmaisun täydellisessä merkityksessä,
      NIIN
      SE PERISYNTI LOPPUI KUN JUMALA ANTOI ARMON NOOALLE JA HÄNEN PERHEELLEEN KUN SIUNASI HEIDÄT.

      Tai pystyykö papit ja lukkarit todistamaan, että JUMALA siunaa syntiä?

      Synnin siunaaja jumalia ovat rikollisuuden herra jumalanne oppeineen joiden palveluksessa pappislupauksen antaneen mm ev.l. papisto on ja toimivat herra jumaliaan palvelevina JUMALAN, JEESUKSEN JA PYHÄN HENGEN NIMEEN vaikka ovat HEISTÄ luopeneita!:

      Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
      10:30 "Minä ja Isä olemme yhtä."
      Ilman Pyhää Isää ja ilman Pyhää Poikaa ei ole Pyhää Henkeä!

      Luopumalla Heistä "YHDESTÄ" loupuu "HEISTÄ"
      Pilkkaamalla Heistä YHTÄ, pilkaa HEITÄ.

      Jeesuksen evankeliumia Markuksen mukaan:
      3:28 Totisesti minä sanon teille: kaikki synnit annetaan ihmisten lapsille anteeksi, pilkkaamisetkin, kuinka paljon pilkannevatkin;
      3:29 mutta joka pilkkaa Pyhää Henkeä, se ei saa ikinä anteeksi, vaan on vikapää iankaikkiseen syntiin."

    • beyourselfnowandtomorrow

      Nyt on kyllä pakko myöntää, että en lukenut aloitusviestiä tai kommentteja koska ne eivät herättäneet huomiotani. Mutta miksi minä sitten kirjoitan tänne ? Koska otsikko herätti huomioni, joten kirjoitan nyt jotain pientä vaikka se ei liittyisi asiaanne millään tavalla.

      Minä en itse usko jumalaan ja olen sitä mieltä, että rippikoulu on todellista rahastusta - mutta rippikoulu on silti mahdollisuus nuorille päästä kehittämään sosiaalisia taitoja, itsenäistymään kun on viikon ilman vanhempia ja konfirmaatiojuhlan myötä he saavat tunteen, että ovat saavuttaneet jotain. Rippikoulussa on myös positiivisia puolia nuorten kannalta, mitkä eivät liity mitenkään uskontoon - joten onko se niin paha käydä ?

    • jjnuyhbyty9

      Sosiaalinen kehitys kiteytyy rikolliseksi kehittymiseen rippikoulussa sekä uskontunnustukseen joka vie ihmisyyden lisäksi järjen.

      Erkanemiseen vanhemmistaan ja sopeutuminen siihen tilanteeseen ei tarvita papiston aivopesuja.

      Paratiisin käärmekkin oli kiero... kun antaa pirulle pikkusormen niin se rontti vie koko käden ja saattelee helevetin portille, vielä 2000 noitarovioilla lapsia ja nuoriakin tappamalla, sitä sivitystä kutsutaan lähetystyöksi.

      Joten se ei tunnu pahalta, niin olet ilmeisesti hengellisesti joa tapettu... rikollisuuden lapsikasteessa, ja sait kuolleen merkin (ristin) otsaas jotta saatana tuntis omansa..

    • nhbghbgvgv

      Miksi Pirkko-pappi ei vastaa asiallisiin kysymyksiin?
      Loppuko muste vai sakohan hengen ahdistusta.

      • knhbyvtv

        Loppuko muste vai saikohan hengen ahdistusta.


    • mnjhbvcxdzs

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      7839
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4482
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      27
      2188
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2099
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1915
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1765
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1669
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1623
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe