Miten maksan Espanjassa (Mallorca) saadun parkkisakon? En tajunnut maksaa sitä heti paikan päällä pirkolle.
DGT-sivun sakonmaksusysteemissä kysytään 12-numeroista Record number, mutta tässä lapussa on vain Controlador 5 numeroa tai Butlleti de Denuncia ja sen alla 6 1 numeroa.
Espanjan parkkisakon maksaminen
6
2647
Vastaukset
- MitäsTurhia
Jätä maksamatta. Niin minä tein.
- Mallorca
Mulla on samanlainen tapaus. Olen googlannut maksuvaihtoehtoja, mutta mitään selkeää ei ole löytynyt. Kirjoittaisitko miten homma eteni?
- huoletonautokuski
Minä sain valitettavasti kaksi sakkoa häveten totean. No toinen tuo liikennekameran ottama sakko joka tuli ajettuani epähuomiossa 100km/h rajoituksella 122km/h tuli 100e lasku kotiin tarvi maksaa vain puolet eli 50e kun maksoi alle 22 päivää sakon päiväyksestä sen sain maksettua tuon DGT sivuston kautta käännättämällä suomeksi onnistui mastercardilla pienen näpertelyn jälkeen siellä sivustolla kyllä aika hyvät ohjeet. No sitten tämä parkkisakko on edelleen maksamatta se on 80e ja sama jos 22pvn sisään maksaa selviää puolella eli 40e. Sitä en yrityksistä huolimatta ole saanut maksettuu, mutta autonvuokraus firman mies kyllä sanoi että, voi tulla lasku mutta on hyvin todennäköistä että paikallinen Policia local Ayuntamiento (joka on muuten sitte erikseeen kun liikennesakon määrääjä) unohtaa laskun eli hän tiesi että näin yleensä tapahtuu. Olisin kyllä tuon parkkisakonkin samalla maksanut, mutta kun se ei kohtuudella onnistu niin olkoonpa sitten kuulostellaan tuleeko siitä mitään. Ihmettelen kyllä suuresti miksi ei ulkomaille lähetettävissä ja yleensäkin siellä paikallisissa sakoissa ole tilinumeroa ja viitenumeroa mihin me täällä pohjolassa ollaan totuttu ja joka helpottaisi sakon maksua jos sellainen kohdalle rävähtää.
- huoletonautomies
Niin nämä sattui Gran Canarialla jäi laittamatta.
- Sakot
Jouduitko lopulta maksamaan parkkisakkoa? Juuri saatiin manner-Espanjassa...
- Anonyymi
Miten tämän parkkisakon kanssa kävi? Yritin myös maksaa tuon DGT-sivuston kautta mutta ei onnistu…
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614428KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523291Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?552560Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492554- 1102285
- 241893
- 241681
- 301626
- 1691540
- 361275