Hei olen vasta 13 vuotta täyttänyt lapsi enkä ole koskaan nähnyt biologista isääni hänen etsiminen ja tapaaminen kiinnostaisi olen yrittänyt puhua asiasta äiti kanssa mutta hän ei suostu puhumaan siitä tai kertomaan asiasta joka minua harmittaa ja en halua mitään vittuilua vaan asiallisia vastauksia kiitos :))
isä kateissa
14
347
Vastaukset
- lapsenetua
Hei,
Minä voin yrittää auttaa sinua; haluatko antaa yhteystietosi? Minulla sama kohtalo mutta toisin päin, en saa yhteyttä rakkaisiin lapsiini..äitisi ja sosiaali-työntekijät tietävät, saavat isäsi yhteystiedot, mutta eivät nähtävästi tietystikkään halua niitä sinulle antaa,
ajatella lapsen parasta, koska äitisi vastustaa eikä halua sinun pitävän isääsi yhteyttä.. - Äitiminäkin
Hei, älä missään tapauksessa anna yhteystietojasi kenellekkään täällä niitä pyytäville. En osaa sanoa, kuka sinua voisi auttaa. Joku syy äidilläsi on olla kertomatta tietoja. Yritä vielä kysyä, hän on varmaan paras ihminen auttamaan. Täysi-ikäisenä pystyt itse enemmän vaikuttamaan asiaan ja hakemaan apua muualta.
- annavainyhteystietosi
Äidilläsi on "syynsä" olla kertomatta ollessaan ns. yhäriruikku" vieraannuttaessaan ja manipuloidessaan
sinut tarkoitushakuisesti pois isästäsi perättömin "viranomais"selvityksin ja lausumin mitä oikeasti on tapahtunut. Otappa yhteyttä esim. asianajaja Juha
Manner, Kristiinankatu 3 Turku ja kysy häneltä neuvoa.
Saat ilmaisen oikeusavun. voit esimerkiksi haastaa
äitisi ja "viranomaiset", sossun oikeuteen isäsi yhteystietojen pimittämisestä. .- äitisisaa
ja isäsi maksaa elatusta sinusta. Elatussopimuksessa on isäsi yhteystiedot, joka on äitisi hallussa..
- Isätön
Isä ei välttämättä edes tiedä olemassaolostasi. Jos äiti ei halua isän nimeä kertoa lapsen syntymän yhteydessä, ei se ole missään kirjoissa eikä kansissa. Kaikki äidit ei todellakaan ole pelkän rahan perässä.
- ainakinnämä
Isätön kirjoitti:
Isä ei välttämättä edes tiedä olemassaolostasi. Jos äiti ei halua isän nimeä kertoa lapsen syntymän yhteydessä, ei se ole missään kirjoissa eikä kansissa. Kaikki äidit ei todellakaan ole pelkän rahan perässä.
Raision kaupungin "viranomaiset" ovat sillä heille on tärkeämpää lapsen elatus kuin lapsen yhteishuolto
ja lapsen yhteydenpito, asuminen/tapaamisoikeus..
lapsiltani on estetty yhteydenpito ja oikeudet isään, isovanhempiin, sukuun perättömin lausumin, selvi-
tyksin ja minulta toistuvasti isänä lasteni yhteystie-
dot perusteetta. - surulline
en ala haastamaan äitiäni oikeuteen sovimme asian niin että se tyydyttää molempia
- surulline
sovin äitini kanssa mikä minulle kelpaa äitini sanoi että hän voi jotain asiasta kertoa mutta ei kaikkea olen iloinen asiasta mitä hän kertoi
- mahtoikohanpuhuatotta
surulline kirjoitti:
sovin äitini kanssa mikä minulle kelpaa äitini sanoi että hän voi jotain asiasta kertoa mutta ei kaikkea olen iloinen asiasta mitä hän kertoi
epäilen..
- harrasmarras
ainakinnämä kirjoitti:
Raision kaupungin "viranomaiset" ovat sillä heille on tärkeämpää lapsen elatus kuin lapsen yhteishuolto
ja lapsen yhteydenpito, asuminen/tapaamisoikeus..
lapsiltani on estetty yhteydenpito ja oikeudet isään, isovanhempiin, sukuun perättömin lausumin, selvi-
tyksin ja minulta toistuvasti isänä lasteni yhteystie-
dot perusteetta.niin myös siuntio-kirkkonummi ovat syypäitä
- niilläonjotainyhteistä
näyttäisivät olevan "lesbopariskunta"; onko se sallittua, että "lastensuojeluviranomainen" toimii näin? Voiko ottaen huomioon lapsen etu- ja paras saattaa lapseia
osalliseksi "viranomais"lesboiluun..
- surulline
kiitos kaikista vastauksista olen sopinut äitini kanssa että kun olen täysi ikäinen voimme tehdä dna testin ja se sopii minulle
- äläuskoäitiä
äitis taitaa nyt puhua paskaa ja haluaa sinun unohtavan asian siihen mennessä..
- rismu
muu keino on kertoa itsestään vapaasti Facebookissa ja suomalaisissa medioissa siis tarinasi, että joku ehkä tietää, on kuullut ja osaa yhdistää.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371772
- 50808
- 69766
- 108730
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7651Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33619Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15549Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141461- 51443