Hei olen vasta 13 vuotta täyttänyt lapsi enkä ole koskaan nähnyt biologista isääni hänen etsiminen ja tapaaminen kiinnostaisi olen yrittänyt puhua asiasta äiti kanssa mutta hän ei suostu puhumaan siitä tai kertomaan asiasta joka minua harmittaa ja en halua mitään vittuilua vaan asiallisia vastauksia kiitos :))
isä kateissa
14
269
Vastaukset
- lapsenetua
Hei,
Minä voin yrittää auttaa sinua; haluatko antaa yhteystietosi? Minulla sama kohtalo mutta toisin päin, en saa yhteyttä rakkaisiin lapsiini..äitisi ja sosiaali-työntekijät tietävät, saavat isäsi yhteystiedot, mutta eivät nähtävästi tietystikkään halua niitä sinulle antaa,
ajatella lapsen parasta, koska äitisi vastustaa eikä halua sinun pitävän isääsi yhteyttä.. - Äitiminäkin
Hei, älä missään tapauksessa anna yhteystietojasi kenellekkään täällä niitä pyytäville. En osaa sanoa, kuka sinua voisi auttaa. Joku syy äidilläsi on olla kertomatta tietoja. Yritä vielä kysyä, hän on varmaan paras ihminen auttamaan. Täysi-ikäisenä pystyt itse enemmän vaikuttamaan asiaan ja hakemaan apua muualta.
- annavainyhteystietosi
Äidilläsi on "syynsä" olla kertomatta ollessaan ns. yhäriruikku" vieraannuttaessaan ja manipuloidessaan
sinut tarkoitushakuisesti pois isästäsi perättömin "viranomais"selvityksin ja lausumin mitä oikeasti on tapahtunut. Otappa yhteyttä esim. asianajaja Juha
Manner, Kristiinankatu 3 Turku ja kysy häneltä neuvoa.
Saat ilmaisen oikeusavun. voit esimerkiksi haastaa
äitisi ja "viranomaiset", sossun oikeuteen isäsi yhteystietojen pimittämisestä. .- äitisisaa
ja isäsi maksaa elatusta sinusta. Elatussopimuksessa on isäsi yhteystiedot, joka on äitisi hallussa..
- Isätön
Isä ei välttämättä edes tiedä olemassaolostasi. Jos äiti ei halua isän nimeä kertoa lapsen syntymän yhteydessä, ei se ole missään kirjoissa eikä kansissa. Kaikki äidit ei todellakaan ole pelkän rahan perässä.
- ainakinnämä
Isätön kirjoitti:
Isä ei välttämättä edes tiedä olemassaolostasi. Jos äiti ei halua isän nimeä kertoa lapsen syntymän yhteydessä, ei se ole missään kirjoissa eikä kansissa. Kaikki äidit ei todellakaan ole pelkän rahan perässä.
Raision kaupungin "viranomaiset" ovat sillä heille on tärkeämpää lapsen elatus kuin lapsen yhteishuolto
ja lapsen yhteydenpito, asuminen/tapaamisoikeus..
lapsiltani on estetty yhteydenpito ja oikeudet isään, isovanhempiin, sukuun perättömin lausumin, selvi-
tyksin ja minulta toistuvasti isänä lasteni yhteystie-
dot perusteetta. - surulline
en ala haastamaan äitiäni oikeuteen sovimme asian niin että se tyydyttää molempia
- surulline
sovin äitini kanssa mikä minulle kelpaa äitini sanoi että hän voi jotain asiasta kertoa mutta ei kaikkea olen iloinen asiasta mitä hän kertoi
- mahtoikohanpuhuatotta
surulline kirjoitti:
sovin äitini kanssa mikä minulle kelpaa äitini sanoi että hän voi jotain asiasta kertoa mutta ei kaikkea olen iloinen asiasta mitä hän kertoi
epäilen..
- harrasmarras
ainakinnämä kirjoitti:
Raision kaupungin "viranomaiset" ovat sillä heille on tärkeämpää lapsen elatus kuin lapsen yhteishuolto
ja lapsen yhteydenpito, asuminen/tapaamisoikeus..
lapsiltani on estetty yhteydenpito ja oikeudet isään, isovanhempiin, sukuun perättömin lausumin, selvi-
tyksin ja minulta toistuvasti isänä lasteni yhteystie-
dot perusteetta.niin myös siuntio-kirkkonummi ovat syypäitä
- niilläonjotainyhteistä
näyttäisivät olevan "lesbopariskunta"; onko se sallittua, että "lastensuojeluviranomainen" toimii näin? Voiko ottaen huomioon lapsen etu- ja paras saattaa lapseia
osalliseksi "viranomais"lesboiluun..
- surulline
kiitos kaikista vastauksista olen sopinut äitini kanssa että kun olen täysi ikäinen voimme tehdä dna testin ja se sopii minulle
- äläuskoäitiä
äitis taitaa nyt puhua paskaa ja haluaa sinun unohtavan asian siihen mennessä..
- rismu
muu keino on kertoa itsestään vapaasti Facebookissa ja suomalaisissa medioissa siis tarinasi, että joku ehkä tietää, on kuullut ja osaa yhdistää.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049