isä kateissa

surulline

Hei olen vasta 13 vuotta täyttänyt lapsi enkä ole koskaan nähnyt biologista isääni hänen etsiminen ja tapaaminen kiinnostaisi olen yrittänyt puhua asiasta äiti kanssa mutta hän ei suostu puhumaan siitä tai kertomaan asiasta joka minua harmittaa ja en halua mitään vittuilua vaan asiallisia vastauksia kiitos :))

14

347

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapsenetua

      Hei,
      Minä voin yrittää auttaa sinua; haluatko antaa yhteystietosi? Minulla sama kohtalo mutta toisin päin, en saa yhteyttä rakkaisiin lapsiini..äitisi ja sosiaali-työntekijät tietävät, saavat isäsi yhteystiedot, mutta eivät nähtävästi tietystikkään halua niitä sinulle antaa,
      ajatella lapsen parasta, koska äitisi vastustaa eikä halua sinun pitävän isääsi yhteyttä..

    • Äitiminäkin

      Hei, älä missään tapauksessa anna yhteystietojasi kenellekkään täällä niitä pyytäville. En osaa sanoa, kuka sinua voisi auttaa. Joku syy äidilläsi on olla kertomatta tietoja. Yritä vielä kysyä, hän on varmaan paras ihminen auttamaan. Täysi-ikäisenä pystyt itse enemmän vaikuttamaan asiaan ja hakemaan apua muualta.

    • annavainyhteystietosi

      Äidilläsi on "syynsä" olla kertomatta ollessaan ns. yhäriruikku" vieraannuttaessaan ja manipuloidessaan
      sinut tarkoitushakuisesti pois isästäsi perättömin "viranomais"selvityksin ja lausumin mitä oikeasti on tapahtunut. Otappa yhteyttä esim. asianajaja Juha
      Manner, Kristiinankatu 3 Turku ja kysy häneltä neuvoa.
      Saat ilmaisen oikeusavun. voit esimerkiksi haastaa
      äitisi ja "viranomaiset", sossun oikeuteen isäsi yhteystietojen pimittämisestä. .

      • äitisisaa

        ja isäsi maksaa elatusta sinusta. Elatussopimuksessa on isäsi yhteystiedot, joka on äitisi hallussa..


      • Isätön

        Isä ei välttämättä edes tiedä olemassaolostasi. Jos äiti ei halua isän nimeä kertoa lapsen syntymän yhteydessä, ei se ole missään kirjoissa eikä kansissa. Kaikki äidit ei todellakaan ole pelkän rahan perässä.


      • ainakinnämä
        Isätön kirjoitti:

        Isä ei välttämättä edes tiedä olemassaolostasi. Jos äiti ei halua isän nimeä kertoa lapsen syntymän yhteydessä, ei se ole missään kirjoissa eikä kansissa. Kaikki äidit ei todellakaan ole pelkän rahan perässä.

        Raision kaupungin "viranomaiset" ovat sillä heille on tärkeämpää lapsen elatus kuin lapsen yhteishuolto
        ja lapsen yhteydenpito, asuminen/tapaamisoikeus..
        lapsiltani on estetty yhteydenpito ja oikeudet isään, isovanhempiin, sukuun perättömin lausumin, selvi-
        tyksin ja minulta toistuvasti isänä lasteni yhteystie-
        dot perusteetta.


      • surulline

        en ala haastamaan äitiäni oikeuteen sovimme asian niin että se tyydyttää molempia


      • surulline

        sovin äitini kanssa mikä minulle kelpaa äitini sanoi että hän voi jotain asiasta kertoa mutta ei kaikkea olen iloinen asiasta mitä hän kertoi


      • mahtoikohanpuhuatotta
        surulline kirjoitti:

        sovin äitini kanssa mikä minulle kelpaa äitini sanoi että hän voi jotain asiasta kertoa mutta ei kaikkea olen iloinen asiasta mitä hän kertoi

        epäilen..


      • harrasmarras
        ainakinnämä kirjoitti:

        Raision kaupungin "viranomaiset" ovat sillä heille on tärkeämpää lapsen elatus kuin lapsen yhteishuolto
        ja lapsen yhteydenpito, asuminen/tapaamisoikeus..
        lapsiltani on estetty yhteydenpito ja oikeudet isään, isovanhempiin, sukuun perättömin lausumin, selvi-
        tyksin ja minulta toistuvasti isänä lasteni yhteystie-
        dot perusteetta.

        niin myös siuntio-kirkkonummi ovat syypäitä


      • niilläonjotainyhteistä

        näyttäisivät olevan "lesbopariskunta"; onko se sallittua, että "lastensuojeluviranomainen" toimii näin? Voiko ottaen huomioon lapsen etu- ja paras saattaa lapseia
        osalliseksi "viranomais"lesboiluun..


    • surulline

      kiitos kaikista vastauksista olen sopinut äitini kanssa että kun olen täysi ikäinen voimme tehdä dna testin ja se sopii minulle

    • äläuskoäitiä

      äitis taitaa nyt puhua paskaa ja haluaa sinun unohtavan asian siihen mennessä..

    • rismu

      muu keino on kertoa itsestään vapaasti Facebookissa ja suomalaisissa medioissa siis tarinasi, että joku ehkä tietää, on kuullut ja osaa yhdistää.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1772
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      808
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      766
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      730
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      619
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      549
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      461
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      443
    Aihe