isä kateissa

surulline

Hei olen vasta 13 vuotta täyttänyt lapsi enkä ole koskaan nähnyt biologista isääni hänen etsiminen ja tapaaminen kiinnostaisi olen yrittänyt puhua asiasta äiti kanssa mutta hän ei suostu puhumaan siitä tai kertomaan asiasta joka minua harmittaa ja en halua mitään vittuilua vaan asiallisia vastauksia kiitos :))

14

269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapsenetua

Hei,
      Minä voin yrittää auttaa sinua; haluatko antaa yhteystietosi? Minulla sama kohtalo mutta toisin päin, en saa yhteyttä rakkaisiin lapsiini..äitisi ja sosiaali-työntekijät tietävät, saavat isäsi yhteystiedot, mutta eivät nähtävästi tietystikkään halua niitä sinulle antaa,
      ajatella lapsen parasta, koska äitisi vastustaa eikä halua sinun pitävän isääsi yhteyttä..

• Äitiminäkin

Hei, älä missään tapauksessa anna yhteystietojasi kenellekkään täällä niitä pyytäville. En osaa sanoa, kuka sinua voisi auttaa. Joku syy äidilläsi on olla kertomatta tietoja. Yritä vielä kysyä, hän on varmaan paras ihminen auttamaan. Täysi-ikäisenä pystyt itse enemmän vaikuttamaan asiaan ja hakemaan apua muualta.

• annavainyhteystietosi

Äidilläsi on "syynsä" olla kertomatta ollessaan ns. yhäriruikku" vieraannuttaessaan ja manipuloidessaan
      sinut tarkoitushakuisesti pois isästäsi perättömin "viranomais"selvityksin ja lausumin mitä oikeasti on tapahtunut. Otappa yhteyttä esim. asianajaja Juha
      Manner, Kristiinankatu 3 Turku ja kysy häneltä neuvoa.
      Saat ilmaisen oikeusavun. voit esimerkiksi haastaa
      äitisi ja "viranomaiset", sossun oikeuteen isäsi yhteystietojen pimittämisestä. .

• äitisisaa

ja isäsi maksaa elatusta sinusta. Elatussopimuksessa on isäsi yhteystiedot, joka on äitisi hallussa..

• Isätön

Isä ei välttämättä edes tiedä olemassaolostasi. Jos äiti ei halua isän nimeä kertoa lapsen syntymän yhteydessä, ei se ole missään kirjoissa eikä kansissa. Kaikki äidit ei todellakaan ole pelkän rahan perässä.

• ainakinnämä
        Isätön kirjoitti:

Isä ei välttämättä edes tiedä olemassaolostasi. Jos äiti ei halua isän nimeä kertoa lapsen syntymän yhteydessä, ei se ole missään kirjoissa eikä kansissa. Kaikki äidit ei todellakaan ole pelkän rahan perässä.

Raision kaupungin "viranomaiset" ovat sillä heille on tärkeämpää lapsen elatus kuin lapsen yhteishuolto
        ja lapsen yhteydenpito, asuminen/tapaamisoikeus..
        lapsiltani on estetty yhteydenpito ja oikeudet isään, isovanhempiin, sukuun perättömin lausumin, selvi-
        tyksin ja minulta toistuvasti isänä lasteni yhteystie-
        dot perusteetta.

• surulline

en ala haastamaan äitiäni oikeuteen sovimme asian niin että se tyydyttää molempia

• surulline

sovin äitini kanssa mikä minulle kelpaa äitini sanoi että hän voi jotain asiasta kertoa mutta ei kaikkea olen iloinen asiasta mitä hän kertoi

• mahtoikohanpuhuatotta
        surulline kirjoitti:

sovin äitini kanssa mikä minulle kelpaa äitini sanoi että hän voi jotain asiasta kertoa mutta ei kaikkea olen iloinen asiasta mitä hän kertoi

epäilen..

• harrasmarras
        ainakinnämä kirjoitti:

Raision kaupungin "viranomaiset" ovat sillä heille on tärkeämpää lapsen elatus kuin lapsen yhteishuolto
        ja lapsen yhteydenpito, asuminen/tapaamisoikeus..
        lapsiltani on estetty yhteydenpito ja oikeudet isään, isovanhempiin, sukuun perättömin lausumin, selvi-
        tyksin ja minulta toistuvasti isänä lasteni yhteystie-
        dot perusteetta.

niin myös siuntio-kirkkonummi ovat syypäitä

• niilläonjotainyhteistä

näyttäisivät olevan "lesbopariskunta"; onko se sallittua, että "lastensuojeluviranomainen" toimii näin? Voiko ottaen huomioon lapsen etu- ja paras saattaa lapseia
        osalliseksi "viranomais"lesboiluun..

• surulline

kiitos kaikista vastauksista olen sopinut äitini kanssa että kun olen täysi ikäinen voimme tehdä dna testin ja se sopii minulle

• äläuskoäitiä

äitis taitaa nyt puhua paskaa ja haluaa sinun unohtavan asian siihen mennessä..

• rismu

muu keino on kertoa itsestään vapaasti Facebookissa ja suomalaisissa medioissa siis tarinasi, että joku ehkä tietää, on kuullut ja osaa yhdistää.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      61
      7790
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      133
      4494
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      32
      3737
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      3098
    5. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
      Ikävä
      23
      2642
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      28
      2576
    7. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
      Ikävä
      50
      2276
    8. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      2170
    9. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      392
      2123
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      2049
    Aihe