isä kateissa

surulline

Hei olen vasta 13 vuotta täyttänyt lapsi enkä ole koskaan nähnyt biologista isääni hänen etsiminen ja tapaaminen kiinnostaisi olen yrittänyt puhua asiasta äiti kanssa mutta hän ei suostu puhumaan siitä tai kertomaan asiasta joka minua harmittaa ja en halua mitään vittuilua vaan asiallisia vastauksia kiitos :))

14

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lapsenetua

Hei,
      Minä voin yrittää auttaa sinua; haluatko antaa yhteystietosi? Minulla sama kohtalo mutta toisin päin, en saa yhteyttä rakkaisiin lapsiini..äitisi ja sosiaali-työntekijät tietävät, saavat isäsi yhteystiedot, mutta eivät nähtävästi tietystikkään halua niitä sinulle antaa,
      ajatella lapsen parasta, koska äitisi vastustaa eikä halua sinun pitävän isääsi yhteyttä..

• Äitiminäkin

Hei, älä missään tapauksessa anna yhteystietojasi kenellekkään täällä niitä pyytäville. En osaa sanoa, kuka sinua voisi auttaa. Joku syy äidilläsi on olla kertomatta tietoja. Yritä vielä kysyä, hän on varmaan paras ihminen auttamaan. Täysi-ikäisenä pystyt itse enemmän vaikuttamaan asiaan ja hakemaan apua muualta.

• annavainyhteystietosi

Äidilläsi on "syynsä" olla kertomatta ollessaan ns. yhäriruikku" vieraannuttaessaan ja manipuloidessaan
      sinut tarkoitushakuisesti pois isästäsi perättömin "viranomais"selvityksin ja lausumin mitä oikeasti on tapahtunut. Otappa yhteyttä esim. asianajaja Juha
      Manner, Kristiinankatu 3 Turku ja kysy häneltä neuvoa.
      Saat ilmaisen oikeusavun. voit esimerkiksi haastaa
      äitisi ja "viranomaiset", sossun oikeuteen isäsi yhteystietojen pimittämisestä. .

• äitisisaa

ja isäsi maksaa elatusta sinusta. Elatussopimuksessa on isäsi yhteystiedot, joka on äitisi hallussa..

• Isätön

Isä ei välttämättä edes tiedä olemassaolostasi. Jos äiti ei halua isän nimeä kertoa lapsen syntymän yhteydessä, ei se ole missään kirjoissa eikä kansissa. Kaikki äidit ei todellakaan ole pelkän rahan perässä.

• ainakinnämä
        Isätön kirjoitti:

Isä ei välttämättä edes tiedä olemassaolostasi. Jos äiti ei halua isän nimeä kertoa lapsen syntymän yhteydessä, ei se ole missään kirjoissa eikä kansissa. Kaikki äidit ei todellakaan ole pelkän rahan perässä.

Raision kaupungin "viranomaiset" ovat sillä heille on tärkeämpää lapsen elatus kuin lapsen yhteishuolto
        ja lapsen yhteydenpito, asuminen/tapaamisoikeus..
        lapsiltani on estetty yhteydenpito ja oikeudet isään, isovanhempiin, sukuun perättömin lausumin, selvi-
        tyksin ja minulta toistuvasti isänä lasteni yhteystie-
        dot perusteetta.

• surulline

en ala haastamaan äitiäni oikeuteen sovimme asian niin että se tyydyttää molempia

• surulline

sovin äitini kanssa mikä minulle kelpaa äitini sanoi että hän voi jotain asiasta kertoa mutta ei kaikkea olen iloinen asiasta mitä hän kertoi

• mahtoikohanpuhuatotta
        surulline kirjoitti:

sovin äitini kanssa mikä minulle kelpaa äitini sanoi että hän voi jotain asiasta kertoa mutta ei kaikkea olen iloinen asiasta mitä hän kertoi

epäilen..

• harrasmarras
        ainakinnämä kirjoitti:

Raision kaupungin "viranomaiset" ovat sillä heille on tärkeämpää lapsen elatus kuin lapsen yhteishuolto
        ja lapsen yhteydenpito, asuminen/tapaamisoikeus..
        lapsiltani on estetty yhteydenpito ja oikeudet isään, isovanhempiin, sukuun perättömin lausumin, selvi-
        tyksin ja minulta toistuvasti isänä lasteni yhteystie-
        dot perusteetta.

niin myös siuntio-kirkkonummi ovat syypäitä

• niilläonjotainyhteistä

näyttäisivät olevan "lesbopariskunta"; onko se sallittua, että "lastensuojeluviranomainen" toimii näin? Voiko ottaen huomioon lapsen etu- ja paras saattaa lapseia
        osalliseksi "viranomais"lesboiluun..

• surulline

kiitos kaikista vastauksista olen sopinut äitini kanssa että kun olen täysi ikäinen voimme tehdä dna testin ja se sopii minulle

• äläuskoäitiä

äitis taitaa nyt puhua paskaa ja haluaa sinun unohtavan asian siihen mennessä..

• rismu

muu keino on kertoa itsestään vapaasti Facebookissa ja suomalaisissa medioissa siis tarinasi, että joku ehkä tietää, on kuullut ja osaa yhdistää.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stefu ja blörffi tuli helikopterilla hämeenlinnan Aulangolle

Nyt äkkiä paparazzit paikalle kun show jatkuu.. ei helpota mitä pellejä 😂
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      4459
    2. Pikkutyttö hakkasi Tynkkysen

Pikkutyttö hakkasi Tynkkysen (PS) kun ei pitänyt tämän poliittisesta suun soitosta. Tynkkynen nostaa syytteen asiasta kuten on mahdollista. Mutta aiem
      Maailman menoa
      271
      1835
    3. Onko Kankaanpää keissi lavastus?

Siis vähän samaan tapaan kuin vihreiden puoluetoimiston ikkunaan ilmestyy hakaristejä aina sopivasti juuri vaalien alla?
      Maailman menoa
      316
      1776
    4. Lähden taas tänää kotoani pois, kiukkuinen Sofia lataa tekstiä Instassa.

On vihainen kun on Seiskassa kannessa hänen ruhjeistaan ja haukkuu toimittajan ja lehden aivan lyttyyn.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      64
      1603
    5. Mies mitä luulet

miten paljon meillä olis seksiä,jos alettas olemaan?
      Ikävä
      76
      1354
    6. Onkos tietoa minkälaisista kodeista nämä pidätetyt tulevat?

Vähän vaikuttaa siltä, että eivät kovin hyvistä kodeista.
      Kankaanpää
      36
      1244
    7. Eka rokottamaton linnaan 93 vuotiaan taposta

Rokottamatoton kotihoitaja tappoi pirteän 93 vuotiaan vanhuksen tartuttamalla "tahallaan" oletetun korona viruksen :) https://www.iltalehti.fi/korona
      Maailman menoa
      234
      1093
    8. Saisinpa nainen olla sun kanssas vielä joskus

Rakastan sua hiljaa toivoen et päädyttäis yhteen. Kaikkea hyvää ihanalle ja pidä huoli itsestäsi 🍀❤
      Ikävä
      31
      1026
    9. Miks mä vieläkin

Mietin sua, miten sä voit tulla ajatuksiin kokoajan, ei tajua ei.. Eiks sen ois jo pitänyt mennä ohi.
      Ikävä
      46
      934
    10. Ähtärin puukotus

Ketä puukotettu ähtärissä viime yönä??
      Ähtäri
      29
      928
    Aihe