Hei mihis työ

Tepi-74

ootte hävinny täältä??

Täytynee kai sit etsiskellä muualta ystäviä....

Taidan olla ainoa salibandy ihminen täällä ja etsiskelen vieläkin ystäviä....Siinä samassa oppis viittomakielenki....

Muuten yks kysymys onko kesällä mitään leirejä,missä vois oppia lisää viittomakieltä??

9

741

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hävitty minnekään.Viittomakielen leiri
      kiinnostais kyllä mutta eipä taida täällä
      pohjoisessa olla sellaisia :(
      Meinaa unohtua koko taito kun ei tuu käytettyä

      • unohtuu....Vielä kun sais selville missä sellasia leirejä pidettäs,on varmaan ympäri Suomea,mutta missä??Pohjosessa ei niitä ehkäpä järjestetä,mutta mistäs sitä tietää....

        Täs lähellä on yks leipomo,jossa omistaja osaa viittoa ja sen kans viittoilen,mutta tosiaankin viittomat unohtuu,kun ei käytä sitä....


      • Tepi-74 kirjoitti:

        unohtuu....Vielä kun sais selville missä sellasia leirejä pidettäs,on varmaan ympäri Suomea,mutta missä??Pohjosessa ei niitä ehkäpä järjestetä,mutta mistäs sitä tietää....

        Täs lähellä on yks leipomo,jossa omistaja osaa viittoa ja sen kans viittoilen,mutta tosiaankin viittomat unohtuu,kun ei käytä sitä....

        Jos joku tietäis kesätekemistä!
        Ite huidon tosi huonosti, mutta mielikuvitusta riittää (niinku muissakii kielissä), kädet on vähän vajaat, mutta so what?


    • Taurus_74

      hakemassa jonka kanssa voi jutella ihan viittomakielellä miks ei myös puhekielellä koska voi kysyä miten viitotaan. Missäs päin sä liikuskelet....
      Itse olen 017 alueella : ). Itse tykkäisin pelata salibandya mutta ei ole oikein seuraa kunnolla missä voisin harrastaa. olen pelannut joskus kuurojen sm-sarjassakin. Silloin asustelin Raumalla.

      • Minultako kyselet??Ehkä joo,kun puhuit salibandystä....=D se peli on vieny sydämeni kokonaan ja eilen läksin hallille,kun kaks suosikki joukkuetta otti yhteen....

        Asut kaukana jossakin =(,kun minä taplailen täällä Espoon suunnalla....Kävin tos kerran katsomassa kuurojen harjotuksia (FC Sähly) siellä pelas kaks kuuroa jotka tunsin kauan kauan sit,ei taida muistaa minua....ehkä....Ne pelas ennen Oilersin 1 divisioonassa kuulevien puolella....


      • Tepi-74

      • Taurus_74
        Tepi-74 kirjoitti:

        niin osoite on [email protected].

        Juu, voin minä kirjoitella kunhan jää enemmän aikaa siihen. Kun olen nyt töissä ja iltaisin on paljon menoja. Kirjoitan vaikka nyt viikonloppuna. Kiitos mailiosoitteestasi : ).


      • Tepi74
        Taurus_74 kirjoitti:

        Juu, voin minä kirjoitella kunhan jää enemmän aikaa siihen. Kun olen nyt töissä ja iltaisin on paljon menoja. Kirjoitan vaikka nyt viikonloppuna. Kiitos mailiosoitteestasi : ).

        Mäkin tulin vähän aikaa sit kotiin....Töiden jälkeen läksin uimaan ja tulin hirmusen nälän kans kotiin....Tuntuu,et oon aina menossa tai tulossa jostakin,viikossa oon pari iltaa etten oo missään muualla kuin kotona....Sunnuntaina olis taas ottelu kotihallissa,jee!!Ei tarvi lähtee Kirkkonummelle....


      • Maarit K.
        Tepi74 kirjoitti:

        Mäkin tulin vähän aikaa sit kotiin....Töiden jälkeen läksin uimaan ja tulin hirmusen nälän kans kotiin....Tuntuu,et oon aina menossa tai tulossa jostakin,viikossa oon pari iltaa etten oo missään muualla kuin kotona....Sunnuntaina olis taas ottelu kotihallissa,jee!!Ei tarvi lähtee Kirkkonummelle....

        Hei... mut voihan tännekin pohjoiseen tulla ja yrittää siellä sankalle viittomakieliselle joukolle tutustua. Mikä tilaisuus, samalla nähdä Lappia että viittomakielisiin. Ensi kesänä heinäkuussa!

        Lisää: www.kl-deaf.fi/yotonyo


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      160
      6765
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      36
      4027
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      2045
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1989
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1829
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1656
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1573
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1558
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1535
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      36
      1398
    Aihe