ootte hävinny täältä??
Täytynee kai sit etsiskellä muualta ystäviä....
Taidan olla ainoa salibandy ihminen täällä ja etsiskelen vieläkin ystäviä....Siinä samassa oppis viittomakielenki....
Muuten yks kysymys onko kesällä mitään leirejä,missä vois oppia lisää viittomakieltä??
Hei mihis työ
9
769
Vastaukset
hävitty minnekään.Viittomakielen leiri
kiinnostais kyllä mutta eipä taida täällä
pohjoisessa olla sellaisia :(
Meinaa unohtua koko taito kun ei tuu käytettyäunohtuu....Vielä kun sais selville missä sellasia leirejä pidettäs,on varmaan ympäri Suomea,mutta missä??Pohjosessa ei niitä ehkäpä järjestetä,mutta mistäs sitä tietää....
Täs lähellä on yks leipomo,jossa omistaja osaa viittoa ja sen kans viittoilen,mutta tosiaankin viittomat unohtuu,kun ei käytä sitä....Tepi-74 kirjoitti:
unohtuu....Vielä kun sais selville missä sellasia leirejä pidettäs,on varmaan ympäri Suomea,mutta missä??Pohjosessa ei niitä ehkäpä järjestetä,mutta mistäs sitä tietää....
Täs lähellä on yks leipomo,jossa omistaja osaa viittoa ja sen kans viittoilen,mutta tosiaankin viittomat unohtuu,kun ei käytä sitä....Jos joku tietäis kesätekemistä!
Ite huidon tosi huonosti, mutta mielikuvitusta riittää (niinku muissakii kielissä), kädet on vähän vajaat, mutta so what?
- Taurus_74
hakemassa jonka kanssa voi jutella ihan viittomakielellä miks ei myös puhekielellä koska voi kysyä miten viitotaan. Missäs päin sä liikuskelet....
Itse olen 017 alueella : ). Itse tykkäisin pelata salibandya mutta ei ole oikein seuraa kunnolla missä voisin harrastaa. olen pelannut joskus kuurojen sm-sarjassakin. Silloin asustelin Raumalla.Minultako kyselet??Ehkä joo,kun puhuit salibandystä....=D se peli on vieny sydämeni kokonaan ja eilen läksin hallille,kun kaks suosikki joukkuetta otti yhteen....
Asut kaukana jossakin =(,kun minä taplailen täällä Espoon suunnalla....Kävin tos kerran katsomassa kuurojen harjotuksia (FC Sähly) siellä pelas kaks kuuroa jotka tunsin kauan kauan sit,ei taida muistaa minua....ehkä....Ne pelas ennen Oilersin 1 divisioonassa kuulevien puolella....- Taurus_74
Tepi-74 kirjoitti:
niin osoite on [email protected].
Juu, voin minä kirjoitella kunhan jää enemmän aikaa siihen. Kun olen nyt töissä ja iltaisin on paljon menoja. Kirjoitan vaikka nyt viikonloppuna. Kiitos mailiosoitteestasi : ).
- Tepi74
Taurus_74 kirjoitti:
Juu, voin minä kirjoitella kunhan jää enemmän aikaa siihen. Kun olen nyt töissä ja iltaisin on paljon menoja. Kirjoitan vaikka nyt viikonloppuna. Kiitos mailiosoitteestasi : ).
Mäkin tulin vähän aikaa sit kotiin....Töiden jälkeen läksin uimaan ja tulin hirmusen nälän kans kotiin....Tuntuu,et oon aina menossa tai tulossa jostakin,viikossa oon pari iltaa etten oo missään muualla kuin kotona....Sunnuntaina olis taas ottelu kotihallissa,jee!!Ei tarvi lähtee Kirkkonummelle....
- Maarit K.
Tepi74 kirjoitti:
Mäkin tulin vähän aikaa sit kotiin....Töiden jälkeen läksin uimaan ja tulin hirmusen nälän kans kotiin....Tuntuu,et oon aina menossa tai tulossa jostakin,viikossa oon pari iltaa etten oo missään muualla kuin kotona....Sunnuntaina olis taas ottelu kotihallissa,jee!!Ei tarvi lähtee Kirkkonummelle....
Hei... mut voihan tännekin pohjoiseen tulla ja yrittää siellä sankalle viittomakieliselle joukolle tutustua. Mikä tilaisuus, samalla nähdä Lappia että viittomakielisiin. Ensi kesänä heinäkuussa!
Lisää: www.kl-deaf.fi/yotonyo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108