ootte hävinny täältä??
Täytynee kai sit etsiskellä muualta ystäviä....
Taidan olla ainoa salibandy ihminen täällä ja etsiskelen vieläkin ystäviä....Siinä samassa oppis viittomakielenki....
Muuten yks kysymys onko kesällä mitään leirejä,missä vois oppia lisää viittomakieltä??
Hei mihis työ
9
815
Vastaukset
hävitty minnekään.Viittomakielen leiri
kiinnostais kyllä mutta eipä taida täällä
pohjoisessa olla sellaisia :(
Meinaa unohtua koko taito kun ei tuu käytettyäunohtuu....Vielä kun sais selville missä sellasia leirejä pidettäs,on varmaan ympäri Suomea,mutta missä??Pohjosessa ei niitä ehkäpä järjestetä,mutta mistäs sitä tietää....
Täs lähellä on yks leipomo,jossa omistaja osaa viittoa ja sen kans viittoilen,mutta tosiaankin viittomat unohtuu,kun ei käytä sitä....Tepi-74 kirjoitti:
unohtuu....Vielä kun sais selville missä sellasia leirejä pidettäs,on varmaan ympäri Suomea,mutta missä??Pohjosessa ei niitä ehkäpä järjestetä,mutta mistäs sitä tietää....
Täs lähellä on yks leipomo,jossa omistaja osaa viittoa ja sen kans viittoilen,mutta tosiaankin viittomat unohtuu,kun ei käytä sitä....Jos joku tietäis kesätekemistä!
Ite huidon tosi huonosti, mutta mielikuvitusta riittää (niinku muissakii kielissä), kädet on vähän vajaat, mutta so what?
- Taurus_74
hakemassa jonka kanssa voi jutella ihan viittomakielellä miks ei myös puhekielellä koska voi kysyä miten viitotaan. Missäs päin sä liikuskelet....
Itse olen 017 alueella : ). Itse tykkäisin pelata salibandya mutta ei ole oikein seuraa kunnolla missä voisin harrastaa. olen pelannut joskus kuurojen sm-sarjassakin. Silloin asustelin Raumalla.Minultako kyselet??Ehkä joo,kun puhuit salibandystä....=D se peli on vieny sydämeni kokonaan ja eilen läksin hallille,kun kaks suosikki joukkuetta otti yhteen....
Asut kaukana jossakin =(,kun minä taplailen täällä Espoon suunnalla....Kävin tos kerran katsomassa kuurojen harjotuksia (FC Sähly) siellä pelas kaks kuuroa jotka tunsin kauan kauan sit,ei taida muistaa minua....ehkä....Ne pelas ennen Oilersin 1 divisioonassa kuulevien puolella....- Taurus_74
Tepi-74 kirjoitti:
niin osoite on [email protected].
Juu, voin minä kirjoitella kunhan jää enemmän aikaa siihen. Kun olen nyt töissä ja iltaisin on paljon menoja. Kirjoitan vaikka nyt viikonloppuna. Kiitos mailiosoitteestasi : ).
- Tepi74
Taurus_74 kirjoitti:
Juu, voin minä kirjoitella kunhan jää enemmän aikaa siihen. Kun olen nyt töissä ja iltaisin on paljon menoja. Kirjoitan vaikka nyt viikonloppuna. Kiitos mailiosoitteestasi : ).
Mäkin tulin vähän aikaa sit kotiin....Töiden jälkeen läksin uimaan ja tulin hirmusen nälän kans kotiin....Tuntuu,et oon aina menossa tai tulossa jostakin,viikossa oon pari iltaa etten oo missään muualla kuin kotona....Sunnuntaina olis taas ottelu kotihallissa,jee!!Ei tarvi lähtee Kirkkonummelle....
- Maarit K.
Tepi74 kirjoitti:
Mäkin tulin vähän aikaa sit kotiin....Töiden jälkeen läksin uimaan ja tulin hirmusen nälän kans kotiin....Tuntuu,et oon aina menossa tai tulossa jostakin,viikossa oon pari iltaa etten oo missään muualla kuin kotona....Sunnuntaina olis taas ottelu kotihallissa,jee!!Ei tarvi lähtee Kirkkonummelle....
Hei... mut voihan tännekin pohjoiseen tulla ja yrittää siellä sankalle viittomakieliselle joukolle tutustua. Mikä tilaisuus, samalla nähdä Lappia että viittomakielisiin. Ensi kesänä heinäkuussa!
Lisää: www.kl-deaf.fi/yotonyo
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maahanmuuttajien vaikutus Suomen valtiontalouteen positiivinen
Maahanmuuttajat maksavat enemmän tuloveroja kuin saavat tulonsiirtoja. Eroavat persuista tässä suhteessa. Persuista o2844462Ukrainan tiedustelun huippupotti - Iski ensin yhteen satamaan, sitten toiseen
Ukrainan tiedustelupalvelu SBU kertoo johtaneensa operaatiota, jossa on isketty drooneilla Venäjän tärkeimpiin satamiin1252451Olen Päivi Räsäsen puolella
En oe uskovainen enkä kristillisdemograattikaan mutta onhan tuo naurettavaa laittaa Päivi syylliseksi omasta mielipit3172407Ulkomaalaistaustaiset tulevat kalliiksi yhteiskunnalle.
Selvitys: Ulkomaalaistaustaiset saivat selvästi enemmän työttömyysetuuksia ja toimeentulotukea kuin suomalaistaustaiset.1482312Nuhteettomia edustajia
Korkein oikeus tuomitsi Päivi Räsäsen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan Kansanedustaja Päivi Räsästä (kd.) vastaan no1912163Päivi Räsänen tuomittiin rikoksesta...
...kiihottamisesta kansanryhmää vastaan. Tuskin tajuaa silti vieläkään, että raamattu ei ole lakikirja. https://yle.fi/a4771183Korkein oikeus antaa Räsäselle vastauksen klo 9. Varmaan vapautus
Miten veikkaat että Päiville käypi? Päivi pitää lehdistökonferenssin klo 9.30. Koko media on läsnä. 7 v taistelu on ohii3841108Huumeliika mellastaa Suomussalmella
Varastanut S-marketissa, jopa kolme kertaa päivässä. Päätekijä pitänyt kuumeorjanaan naistaan useita vuosia. Mies potki111000Ihana sinä (m)
Oispa kiva nähdä sua. Uskomatonta, miten paljon sä pyörit mun ajatuksissa. Oonkohan mä sun mielessä? Haluaisitko nähdä v38913- 89868