Mitä vesitestejä pitäisi aloittelevalla akvaarioharrastajalla olla? Kypsytystä aloittelemassa.
Onko joitain hyviä suosituksia (eri merkeistä) tms... ja paljonko maksaa?
Vesitestit?
4
356
Vastaukset
...minäkin toivoisin, että joku viitsisi vastata tähän MaVan kysymykseen!
- harakka
Minä kun niin tykkään laitella näitä linkkejä, niin tässä sellainen vesitesteistä
http://www.akvaariopalsta.net/keskustelu/arkisto9.php - ensio
Ammoniumtesti on ensin hyvä olla. Vedessä pitää olla ammoniumia, että voi testata miten se muuttuu ensin nitriitiksi. Eli sitten tarvitaan nitriittitesti. Sitten kun on alkanut ilmaantua nitriittiä voi pikkuhiljaa alkaa mittaamaan nitraatteja myös, nitraattitestillä.
- meitsi
http://www.akvaariopalsta.net
tuolta löytyy akvaarion perusteista lyhkäsesti
ja sitten mun suosikkisivu jossa on paljon kuvia!
http://kotisivu.mtv3.fi/water_world/
kannattaa lukea tota sivua muutenkin kuin vain testien osalt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 781012
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm86798J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81735- 119734
- 59727
- 108666
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante112577- 47560
- 18528
- 41498