Ostettiin SAS-lennot netistä. Sähköpostiin tuli varausvahvistus, jossa oli isoja virheitä liittyen maksettuihin matkan lisäpalveluihin.
Asia hoitui lopulta - useiden yhteydenottojen jälkeen (lue: pari tuntia netin ääressä). SAS pahoitteli aiheuttamaansa "epämukavuutta".
Tiedoksi vaan..
Virheitä SAS-varauksessa
9
526
Vastaukset
- voihyvänenaika
Kiitos tiedosta. Kiinnosti ihan älyttömästi.
- karvatpois
Oliko kyseessä aloittajan ensimmäinen lentomatka tai mikään matka?
- Sas_mokasi
Laitoin kommentin vain siksi, että nettivaraukset eivät ole aina yhtä sujuvia kuin olettaa saattaa. Vähemmän nettiä käyttävien on hyvä tietää, että esim. matkatoimistojen palvelumaksu voi olla pieni vaiva siitä, että lentoihin liittyvät varaukset tulevat kerralla kuntoon.
Nimimerkille "karvatpois" tiedoksi, että ei ollut eka lentomatka :).. Sassilla tulee tosin lennettyä harvoin.
Onnea ja menestystä muille lentovarausten tekijöille! :))
- MikäOliNimeni
Yleensä virheet löytyvät näppäimistön ja tuolin selkänojan välistä.
- SAS_mokasi
Nojoo, olin kyllä niin jurrissa että taisi olla oma vika kun homma ei toiminut.
- SAS_SE
Sas ei ole vielä tänäkään päivänä vastannut reklamaatioon, jonka jätin kesällä 2016 Sas-lentäjien lakon aikoihin.. Se siitä palvelusta.
- NoMoreSK
Mä olen nyt odottanut 5 viikkoa peruutettujen lentolippujen (SAS Plus) palautusta ja kolmesti soittanut asiasta (Virossahan niillä on 'suomenkielinen' asiakaspalvelu) ja joka kerta luvattu että joo parin päivän sisällä tulee. No ei näy, ei kuulu. Taitaa olla taas SAS:lla rahat loppu ja konkka odottaa oven takana.
- Norskia_odottava
Olen lentänyt vain Finskillä, Malevilla, Tsekkiläisellä, BA:lla, SASsilla, AirFrancella ja ANA:lla. Vain SASsin kanssa on ollut elämääsuurempaa häikkää. Varauksissa epäselvyyksiä, reklamaation käsittelyssä ja muutoinkin asiakaspalvelussa.
Toivottavasti Norwegian tulee pikaisesti lisäämään Helsingin hubin lentoja maailmalle; Amerikkaan ja Aasiaan.- RahatLoppuu
Malev meni konkurssiin jo vuosia sitten rahapulan takia. Norwegian kamppailee rahavaikeuksissa,heillä on satojentuhansien eurojen maksut rästissä, oikeuden matkustajille määräämiä korvauksia maksamatta,koska rehaa ei ole.
Turha sanoa että on niillä rahaa koska ovat niin monta lentokonetta tilanneet.
Niihin uusiin lentokoneisiin tarvittaisiin myös henkilökuntaa, mutta ei ole tarpeeksi hakijoita. Lentäjäpula ei helpota,tällä hetkellä 70% Norwegianin lentäjistä on tyytymättömiä ja etsivät muualta töitä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti72131Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2281895- 991498
Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori581446Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1741320Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks131257- 511014
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_197993- 28914
Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric284912