Huijausta/kusetusta vai ei

Elikkä oon huomenna 14.v ja meikä osti käytetyn xbox 360 vain ja ainoastaa et saisisin vihoinkin 2 vuoden jälkeen minecraftin (tietokoneelle ei onnistunut) meinasin ostaa ps3 mut äiti löys xbox 360 ja siitä se helvetin aikakausi alkoi. Sain kaupan pääle valita 3 pelii ja siskoni hinkui et mun pitäs ottaa yks peli joka on sillä konellansa mistä pelistä mä en tykkää yhtään. ja ku mä en ottau sitä nii se o alkanu sikana kiusaamaan jne. Ja se virallinen ongelma o ku mä eilen ostin siihen minecraftin nii se oli varmaan se eka versio siitä (en tiiä mikä mut vanha ainaki) ja se jos mikä harmitti. Tarvitsisin siihen xboxiin netin jotta saisisin päivitettyä sen mutta sitte selkes että siihen pitäs ostaa 70e lisäosa jotta netti toimis sitte joku perkeleen gold jäsenyys jotta ois oikeudet käyttää sitä nettii ja meillä ei kuulemma oo oikeanlaista nettiä ja jos sen nettijutun vaihtaa erinlaiseksi nii se maksais tyyliin jotai 700e ja kuukausimaksut. Ei vois olla vittu ärsyttävämpää kuin varoittamaton ylimääräinen rahan tuhlaus vain että yks perkeleen 200e arvonen konsoli toimis normalisti! luojan kiitos että ostin käytetyn että pääsin halvemmalla nyt aion myydä sen pois peleineen ohjaimineen ja säästän rahaa ps3 tai ps4.....

8

278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elänkoulu

Elämä opettaa jos koulu ei :)

• Mikeyj

Xboxii ei tarvii kyl ku netin ihan sama minkälaine on sen liven et pystyt pelaamaa.. ps4 sama homma et pitää hommaa se live eka et pystyt pelaa netis muitten kans

• Höpöhöpöä

Ei tarvitse ostaa mitään nettipalveluita vaan toimii ilmaiseksi.

• Riippuu et mikä xbox ja netti on ;)

• cmoonm

PS4 XBOX OVAT AINA KERTONEET ONLINE PELAAMISEN MAKSUISTA OLISIT VAIN GOOGLANNUT 5 ASIAA, JOTKA SINUN PITÄÄ TIETÄÄ ENNEN KUIN PELAAT. PC on paras se on täysin ilmaista

• 9-8-1987

PC ei ole ilmainen, IBM yhteensopiva PC/AT maksaa siinä 30.000 markan korvilla kun Commodore Amigan tai Atari ST:n saa muutamalla tonnilla, Commodore 64:n vieläkin halvemmalla. Online pelaamiseen tarvitsee modeemin ja puhelinlaskut saattavat yllättää jos siihen intoutuu mukaan.

• Mistämistämullekans
        9-8-1987 kirjoitti:

PC ei ole ilmainen, IBM yhteensopiva PC/AT maksaa siinä 30.000 markan korvilla kun Commodore Amigan tai Atari ST:n saa muutamalla tonnilla, Commodore 64:n vieläkin halvemmalla. Online pelaamiseen tarvitsee modeemin ja puhelinlaskut saattavat yllättää jos siihen intoutuu mukaan.

Mistä niitä markoilla voi ostaa? Ja mistä markkoja saa?

• jiuuiyyt

x box live on ilmainen paitsi ei golddd....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      27
      2930
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      34
      2622
    3. 148
      2284
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      54
      2259
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1880
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      391
      1716
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      105
      1664
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      312
      1569
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      135
      1469
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1456
    Aihe