Luin hiljattain naislääkäristä, joka oli opetellut hoitamaan vahvoja kiputilojaan mielenhallinnalla.
Se onnistuu ilman akateemista koulutustakin. Viimeksi eilen illalla käytin mobilaatiohoitoa kipeän olkapään kuntoutukseen.
Ennen harjoitusta, venyttelyä, laitan olkapäähän kipugeeliä, Silti kipuaistimus tuntuu alkuun ankaralta.
Pian kipu alkaa hellittämään kun venytysasento pidetään. Elimistön onat endorfiinit tulevat apuun kuin kipua lievittävä lääkepikki.
Kipujaan voi hoitaa mielenhallinnalla
3
81
Vastaukset
- m900korreloz
Hienoa, että vaivasi helpotti. Ei mielenhallinta hullummalta vaihtoehtohoidolta kuulostakaan. Siis ensin laitetaan Mobilatia, odotetaan, ja sitten venytellään. Ja se venytys lopulta auttaa.
- Lääkedoping
Kipu on niitä asioita mitä tulisikin hoitaa näin tai muilla kestävillä tavoilla. Tärkeää on hyödyntää ihmisen oman kehon valmiutta lievittää kipua. Lääkeyhtiöt eivät tietenkään pidä siitä, että kipua voidaan usein hoitaa ilman kipulääkettä.
- Toivo.Lång.Inkeroinen
Tenniskyynärpää syntyy käsivarsien liikarasituksesta. Kysymyksessä lienee nivelrikko.
Kyynärpäissä on paljon hermopäätteitä. Nivelrikkoinen ja tulehtunut kyynärpää on tuskallinen kestettävä.
Jos kantti kestää kokea mobilaation avulla äärimmäistä tuskaa, jo parin minuutin rasitus hoitopöytää vastaan tuo helpotusta.
Olen hoitanut, opittuani tähän tarvittavan tekniikan, vuosia aika ajoin esiintyviä tenniskyynärpääkipuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854930- 402351
- 1912320
- 882241
- 1331909
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231748- 1781540
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461233- 351146