Kokemuksia ? Belgian jätti kaneja tulossa kaksi.
Rabbit royal?
4
276
Vastaukset
Ei ole syli lemmikkejä jos et jotenkin osaa siihen kouluttaa, ite en ole onnistunu. Tykkää silityksistä kyllä paljon mutta jos syliin yrität ottaa niin luultavasti vahingossa kynsii sua kun rimpuilee pois mutta ei pure (paitsi vaatteita). Tosin jos on jotain herkkua niin sen aikaa on sylissä kiltisti. Kaikki ne on erilaisia kuulemma.
Kyllä ne seurallisia silti on, oma rupes parin kuukauden päästä makaamaan sohvalla vieressä reittä vasten, kun sillä ei ole toista kania kaverina. Yleensä tykkää vaan maata parin metrin päässä ja tuijottaa. Kai se pitää silmällä...
Ainiin ja oon kuullu paljon siitä että on kaneja kuollu kun on syötetty vääriä asioita eli jotain eläinperäistä esim. Kummilapsen kani kuoli kun antoivat sille suklaata. Heinää, porkkanaa, omenaa, näkkileipää ja pajua annan omalleni suurimmaks osaks. Eniten heinää tietty.- kluppa
Meidän kanit saa aamuisin pellettiä ja iltaisin rabbit royalia ja ihan hyvää tuo ruoka karille on. Meillä kylläkin kääpiöluppia mutta kaneja ne silti on:-)
- Sedä
Kanin tuoreruuaksi kannattaisi antaa paljon vihreitä kasviksia, esim. yrttejä kuten basilika, persilja ja minttu. hedelmät, ja jopa porkkana, on aika sokeripitoisia eikä siksi optimaalista tuoreruokaa. Leipääkään kani ei tarvitse, vaikka tykkää varmasti nakertaa. Hampaiden kuluttamiseen heinä on riittävää.
- marjar1967
Meillä syödään heinää, ja kaikkea tuoretta mikä luonnosta nyt löytyy. Talvella porkkanaa, lanttua, omenaa, kurkkua, ja tietty kuivaheinää.. Plus tuoretta minkä olen pakastanut.. Meillä belgialaisen ja suurihopean sekoitus.. Tarkkaa ettet syötä myrkyllisiä kasveja!!!
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk1164296Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n322362Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj842191Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge371680Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et111343- 371295
Järkyttävä hetki - Ellen Jokikunnas pöyristyy italialaisen lääkärin työstä
Unelmia Italiassa -sarjassa ollaan Ellen Jokikunnaksen perheen kanssa Italiassa. Jokikunnas ja Rask ovat rempanneet kakk151222Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.481109Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o281085Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit781013