Uudemmat Insigniat (alk. -14 vm)

Hjgj

Tuo Insignian keskustelu paisunut niin että tabletilla saa ainakin kahlata työkseen sitä läpi, niin kysympä täällä..

Tarkoitus vaihtaa -10vm insignia uudempaan käytettyyn.. Ainoat tyyppiviat mitä olen kohdannut, on ollut sähkötakaluukku ja ptutkat, varsinkin talvi tekee näille tiukkaa toisinaan.. Miten uudemmissa malleissa?

Mitä mieltä kosketusnäytöstä? Niitä ei vissiin pysty mitenkään välttämään edes autoissa tulevaisuudessa. Ilmeisesti kalleimmissa malleissa vielä erikseen "hiiri" etuistuinten välissä, onko turha/huonosti toteutettu?

10

300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pukapotki

      mulla 2010 parkkitutkat alkuperäiset
      näetkö pakoputken päät metrin päästä takaa?
      jos et niin siinä vika.

      • mitenliittyypakoputki

        Minulla myös 2010 vuoden malli, ajettu 200 000 km ja parkkitutkat alkuperäiset. Eikä kyllä näy pakoputkenpäitä takaa kun pakoputki jää piiloon juurikin auton takahelman alle.


      • kiukkij

        kyllä se pakoputki syypää on siellä kiertää pakokaasut
        autossa pitää olla kaksi putkea.


      • TSiii
        kiukkij kirjoitti:

        kyllä se pakoputki syypää on siellä kiertää pakokaasut
        autossa pitää olla kaksi putkea.

        Höpö höpö...


    • seramet

      Meidän autossa(Insingnia) onn vaihdettu 2 tutkaa takapäähän. Kosketusnäyttö on hyvä,täytyy vain tutustua siihen.

    • Kjkk

      2017 insigniaan tulee muuten melkoinen muutos ulkonäköön. käykääs googlailemassa. Ehkä jopa turhankin suuri..

      • aleksi11

        Se on hyvä,että Opel saa myös ison ja sisätilavan auton (Skoda Superb kokoisen ainakin).Akselipituus kasvaa n.10cm ja kokonaispituus n.15cm...elikä auton pituus on 5metriä... ja farkku voi olla pidempikin.Myöhemmin tulee iso SUV ja muuta mallia!!!


      • aleksi11

        ja paino putoaa noin 200kg ja tulee tosi tyylikäs muotoilu kaupan päälle...ei mitään volsun,skootan sillipurkkia...hyi helvetti sentään!!


    • Lepomies

      Karmee laite, oli vuokra-autona uusi 103 kW vagon. Istuin huonoin missä pitkään aikaan olen istunut. Tutkakuva jää ratin taakse piiloon juuri kun sitä tarvitsee, piippauksia kuuluu samalla liikaa ja liian kovaa eikä tiedä mitä mikäkin tarkoittaa.. Hengetön moottori alakierroksilla. Sivupeileistä ei näe kunnolla. Polttoaineen jäljellä olevat kilometrit poistuvat näytöstä noin 40 km ennen loppumista ja palaa vain merkkivalo. Kosketuskytkin lämpötilan säätöön on hankala käyttää, ei aina reagoi ja sitä on joka kerran käytettäessä katseltava. jne

    • sdssds

      Insignia 2.0 CdtiA 120kw, vm. 2014, ajettu 102000. Ensimmäinen vika tuli 90000km kohdalla kun akku sanoi sopimuksen irti. Toinen 98000km kohdalla, kun turbo vaihdettiin.
      Onneksi leasingauto, eli ei tarvinnut itse maksaa. Muuten olen ollut tosi tyytyväinen

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5534
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2476
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      55
      1694
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe