Tuo Insignian keskustelu paisunut niin että tabletilla saa ainakin kahlata työkseen sitä läpi, niin kysympä täällä..
Tarkoitus vaihtaa -10vm insignia uudempaan käytettyyn.. Ainoat tyyppiviat mitä olen kohdannut, on ollut sähkötakaluukku ja ptutkat, varsinkin talvi tekee näille tiukkaa toisinaan.. Miten uudemmissa malleissa?
Mitä mieltä kosketusnäytöstä? Niitä ei vissiin pysty mitenkään välttämään edes autoissa tulevaisuudessa. Ilmeisesti kalleimmissa malleissa vielä erikseen "hiiri" etuistuinten välissä, onko turha/huonosti toteutettu?
Uudemmat Insigniat (alk. -14 vm)
10
372
Vastaukset
- pukapotki
mulla 2010 parkkitutkat alkuperäiset
näetkö pakoputken päät metrin päästä takaa?
jos et niin siinä vika.- mitenliittyypakoputki
Minulla myös 2010 vuoden malli, ajettu 200 000 km ja parkkitutkat alkuperäiset. Eikä kyllä näy pakoputkenpäitä takaa kun pakoputki jää piiloon juurikin auton takahelman alle.
- kiukkij
kyllä se pakoputki syypää on siellä kiertää pakokaasut
autossa pitää olla kaksi putkea. - TSiii
kiukkij kirjoitti:
kyllä se pakoputki syypää on siellä kiertää pakokaasut
autossa pitää olla kaksi putkea.Höpö höpö...
- seramet
Meidän autossa(Insingnia) onn vaihdettu 2 tutkaa takapäähän. Kosketusnäyttö on hyvä,täytyy vain tutustua siihen.
- Kjkk
2017 insigniaan tulee muuten melkoinen muutos ulkonäköön. käykääs googlailemassa. Ehkä jopa turhankin suuri..
- aleksi11
Se on hyvä,että Opel saa myös ison ja sisätilavan auton (Skoda Superb kokoisen ainakin).Akselipituus kasvaa n.10cm ja kokonaispituus n.15cm...elikä auton pituus on 5metriä... ja farkku voi olla pidempikin.Myöhemmin tulee iso SUV ja muuta mallia!!!
- aleksi11
ja paino putoaa noin 200kg ja tulee tosi tyylikäs muotoilu kaupan päälle...ei mitään volsun,skootan sillipurkkia...hyi helvetti sentään!!
- Lepomies
Karmee laite, oli vuokra-autona uusi 103 kW vagon. Istuin huonoin missä pitkään aikaan olen istunut. Tutkakuva jää ratin taakse piiloon juuri kun sitä tarvitsee, piippauksia kuuluu samalla liikaa ja liian kovaa eikä tiedä mitä mikäkin tarkoittaa.. Hengetön moottori alakierroksilla. Sivupeileistä ei näe kunnolla. Polttoaineen jäljellä olevat kilometrit poistuvat näytöstä noin 40 km ennen loppumista ja palaa vain merkkivalo. Kosketuskytkin lämpötilan säätöön on hankala käyttää, ei aina reagoi ja sitä on joka kerran käytettäessä katseltava. jne
- sdssds
Insignia 2.0 CdtiA 120kw, vm. 2014, ajettu 102000. Ensimmäinen vika tuli 90000km kohdalla kun akku sanoi sopimuksen irti. Toinen 98000km kohdalla, kun turbo vaihdettiin.
Onneksi leasingauto, eli ei tarvinnut itse maksaa. Muuten olen ollut tosi tyytyväinen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.525320- 813960
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3262320Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2671932Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1171798Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain561392Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951290- 701242
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331207Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2951172