Nuoret vanhusten seksiobjeckteina.

taina000

Kuten tiedetään tätäkinpalstaa lukee lähinnä vanhukkset joilla ei edes seiso mutta nuorta pitäis silti saada..Säälittävää.
Oletteko huomanneet kävellessänne kaupungilla lämpimänä kesäpäivänä paidan napit auki että ilmakiertäis niin nämä kaljamahaiset kuolaavat apinat raahustaa peräs kuolavaluen ja räpläävät muniaan ko viimestä päivää.
Entäs näiden iskurepliikit..Hei hyvä perse?Niin sivistynyttä ja aikuismaista tai mennääks panee,tai hei ooks saanu suomalaista tyvikyrpää huora.Ja muuta yhtä kultivoitunutta oma peräistä ja ah niin älykästä.
Siis oikeesti eikö nää apinat osaa mitään muuta roikkuis ikäistensä paris mikään ei oo säälittävämpää ko reilu parikymmpinen jätkä joka roikkuu 15 vuotiaiden tyttöjen peräs,haloooo.
Entäs si nää 40-50 vuotiaat sankarit jotka yrittää saada alaikäsiä autoonsa tai bileisiinsä,ei jaksa ymmärtää.
Laittakaas nuoret jos teitä täällä on tännä kokemuksia vanhuksista jotka nolaavat itsensä yrittäessään iskeä nuorempiaan.

5

772

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 0903

      Nyt taitaa aloittajalla olla liian vilkas mielikuvitus. Jos hän on kohdannut kertomansa mukaista toimintaa niin pyytäisin häntä arvioimaan omaa vaatetustaan, käytöstään ja/tai ympäristöään/seuraa missä liikkuu ja missä on moista käytöstä kohdannut.

      Totta on että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Tai että seura tekee kaltaisekseen.

      Itse toimin paljonkin nuorten parissa. Urheilulliset ja liikunnalliset nuoret tapaavat paljon meitä "kaljamahaisia vanhoja miehiä" niin treenaamisen merkeissä kuin suorituksissakin. Väline- ja lihashuolto on jokapäiväinen toimenpide enkä usko että kukaan on kokenut aloittajan kuvaamaa tunnetta.

      Lisäksi myös kunturheilijana olen tekemisissä paljonkin nuorten kanssa mutten koskaan ole katsonut kenekään "persettä" sillä silmällä. Eikä minulla ole tarvetta fantasioida nuorista, kuten aloittaja olettaa. Ihmisen taimet eivät vielä ymmärrä elämää tai sitä ympäristöä missä elävät. Kun heille kertoo elämän perusperiaatteet ja kannustaa, heistä kasvaa itsenäisiä vahvoja yksilöitä tähän yhteiskuntaan. Sen sijaan, yökukkujat ja 2/3-osaa nykyisistä ylioppilaista on näitä väliinputoajia, joilla katkera mielikuvitus saattaa tuottaa aloittajan kaltaista tekstiä.

      Toivottavasti aloittajakin saa elämänsä raiteillee, jotta pääsee keskittymään oman itsnesä kehittämiseen. Eikä tarvitse keskittyä siihen mitä muut saattavat ajatella.

    • LostGirl14

      omg joo!! mulle käy noin siis aina et vanhukset tuijottaa:(( se on tosi häiritsevää varsinki ku oon 14! helsingissä ku mä käyn nii aina tulee aikuisia ihmisiä iskemään mua ja kun sanon mun iän niitä ei kiinosta...ainoastaan yks ihminen on ymmärtänyt sanoo
      ai anteeks sähän ootkin vielä lapsi. ainoo keino miten voin olla rauhassa on se et mul on joku vastakkaisen sukupuolen edustaja mukana joka vituttaa ku haluis ees joskus liikkuu yksin!!! haluun pliis ees vähän rauhaa

    • Anonyymi

      Olen eri mieltä ap:n kanssa.

    • Anonyymi

      Aloittaja luulee olevansa älykäs mutta kirjoitusasu sekä kirjoituksen sisältö kertoo täysin muuta.

    • Anonyymi

      Kyllä sää sitte joskus ymmärrät...

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe