Kittivikaa pukkaa taas.

Fooordisti

Mulla Motsku 2009 mallia ja eipä Foordi näytä pääsevän eroon näistä kittivioista.
Ovet menevät nyt kittivikakorjaukseen takuuna ja saan auton tilalle, mutta sehän maksaa.
Omavastuu korjauksesta on 175 euroa.
Eiks ne korjanneet joskus ihan ilmaiseksi. Harmittaa.

11

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oletkoTässäPäivässä

      Nyt eletään vuotta 2016!

      • OletkoItseJärjissäsi

        No niin eletään. Kuinka niin? Oletko itse ihan täysissä järjissä?


      • kaikkiRuostuu

        Jos noin vanhan auton saa korjattua noin pienellä kustannuksella, niin olist iloinen. Muut ruostuvat ehkä hitaammin, mutta kukaan ei korjaa kuin suurella rahalla.


    • 333333425

      Jep ..samaa vikaa mun Foordissa. Mallia 2009 ja ruostetta tulee läpi kittisaumojen alta.
      Ruostetta näkyy ovien alareunissa. Eniten takaovissa.

      Korjaukseen menee, mut harmittaa veemäisesti nämä Ford-koslat.

    • Ruoste kuluu fordin tyylin itellä on kas ford

      • IsotPojat

        Eikös se ford ollut ruosteen kemiallinen merkki...


      • nopeinRuostujaNykyään

        Ei ole, se on sellainen WC:n kannen näköinen, muistaakseni Toyotan keulassa ja perässä on sellainen tunnus.


      • Ainakin focus 98-04 on korjattu takun piikkiin niissä ovet ja peräluukku mätäni ton kitti vian takia. Kori takuu taisi olla 12 vuotta


    • eipelota

      Jaa, mulla 2008 mallinen ja ajettu 360tkm eikä ruostetta näy!

    • vm2001

      Mulla on Toyota vm 2001 ja siinä on tuo WC kannen näköinen merkki keulalla, mutta ruostetta ei vielä ole.

      Pitäisikö ottaa huoltoon yhteyttä ja valittaa asiasta?

    • pölöjät

      hahahahah!!!
      Vai olette te löytäneet kittisauman mondeosta?!?!?!?

      Katsokaapas oven rakennetta OIKEASTA mondeosta, eikä siitä provo-jannen mielikuvitus montskusta!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe