Mulla Motsku 2009 mallia ja eipä Foordi näytä pääsevän eroon näistä kittivioista.
Ovet menevät nyt kittivikakorjaukseen takuuna ja saan auton tilalle, mutta sehän maksaa.
Omavastuu korjauksesta on 175 euroa.
Eiks ne korjanneet joskus ihan ilmaiseksi. Harmittaa.
Kittivikaa pukkaa taas.
11
317
Vastaukset
- oletkoTässäPäivässä
Nyt eletään vuotta 2016!
- OletkoItseJärjissäsi
No niin eletään. Kuinka niin? Oletko itse ihan täysissä järjissä?
- kaikkiRuostuu
Jos noin vanhan auton saa korjattua noin pienellä kustannuksella, niin olist iloinen. Muut ruostuvat ehkä hitaammin, mutta kukaan ei korjaa kuin suurella rahalla.
- 333333425
Jep ..samaa vikaa mun Foordissa. Mallia 2009 ja ruostetta tulee läpi kittisaumojen alta.
Ruostetta näkyy ovien alareunissa. Eniten takaovissa.
Korjaukseen menee, mut harmittaa veemäisesti nämä Ford-koslat. Ruoste kuluu fordin tyylin itellä on kas ford
- IsotPojat
Eikös se ford ollut ruosteen kemiallinen merkki...
- nopeinRuostujaNykyään
Ei ole, se on sellainen WC:n kannen näköinen, muistaakseni Toyotan keulassa ja perässä on sellainen tunnus.
Ainakin focus 98-04 on korjattu takun piikkiin niissä ovet ja peräluukku mätäni ton kitti vian takia. Kori takuu taisi olla 12 vuotta
- eipelota
Jaa, mulla 2008 mallinen ja ajettu 360tkm eikä ruostetta näy!
- vm2001
Mulla on Toyota vm 2001 ja siinä on tuo WC kannen näköinen merkki keulalla, mutta ruostetta ei vielä ole.
Pitäisikö ottaa huoltoon yhteyttä ja valittaa asiasta? - pölöjät
hahahahah!!!
Vai olette te löytäneet kittisauman mondeosta?!?!?!?
Katsokaapas oven rakennetta OIKEASTA mondeosta, eikä siitä provo-jannen mielikuvitus montskusta!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185243MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1162730- 102274
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5882012Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1221739Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701322Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s411309Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31088Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641047Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan3821041