Voisinko olla kiinnostava?

The_Veeksuuw

Niin että voisinko ulkonäköni perusteella kiinnostaa ketään poikaa. Olen siis 12 vuotias.
-Todella vaaleat vähän alle puoleen selkään ylettyvät paksut suorat hiukset
-Rinnat 65A
-Suht hyvä perse
-Pituus 166cm
-Paino 45kg
-Olen aika urheilullinen, eli ihan suhteellisen hyvä kroppa

28

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The_Veeksuuv

      Lisäksi vielä sinivihreät hiukset ja pitkät, tuuheat ripset

      • dfgdfgh

        Ja niin paljo ripsaria ettei jaksa pitää luomia ko puolitangossa. Silloin syntyy sellanen uninen haaveileva katse, joka miettii jotain tuhmaa....


      • The_Veeksuuw

        Siis sori. Sinivehreät silmät...😂


    • eimeneläpi

      hyvä trolli taas vaihteeksi, varmasti moni lankeaa tähän :D

      • The_Veeksuuw

        Voin taata ettei tä oo trolli!


      • The_Veeksuuw

        Minkä ikänen muuten oot?


      • The_Veeksuuw

        Sori kysyin vahingossa


      • eimeneläpi

        Vahingossa??


      • The_Veeksuuw

        Siis vastasin väärään "kommenttiin"


    • TheNumber6

      Onko FB TAI Jotai? chattii?

      • The_Veeksuuw

        On vaan insta. Sinnekkään en saa pistää kuvia ittestäni...


      • The_Veeksuuw

        Minkä ikänen oot? Ei sillä sinänsä mitään väliä olis vaikka olisit 60, mutta onhan se nyt kiva tietää...


    • Kyl... ainaki pedareita :DD

      • Ahahahahha😝
        Niin eli sua😑


    • boy_03

      Kerro sun insta nii jutellaa

      • The_Veeksuuw

        Jos kerrot ensin omaa niin lupaan tulla


      • The_Veeksuuw

        Omas*


      • The_Veeksuuw

        Ok, jos sä et kerran sitä instaas aio laittaa niin tässäpä mun insta: the_veeksuuw


      • The_Veeksuuw

        Niin että tulkaa ihmeessä juttelemaan!! Mulla on nimittäin todella tylsää...


    • säälittävää

      EI NÄIN! Näin ei pitäisi yrittää saada poikkista!

      • The_Veeksuuw

        En mä yritäkkään. Kysyin vaan porukan mielipidettä.


    • 17veee

      Olet muuten aika pitkä 12-vuotiaaksi tytöksi :D

      • The_Veeksuuw

        Onko toi huono vai hyvä juttu...?


    • Jumalaaaaaaahhhhhahahh

      Pienet tissit.... En paljoo keuhuis niil, mut onneks ne kasvaa;)

    • Nimimerk100500

      Pikkulissu. Kiinnostat niitä, jotka haluaa helpon tytön. Mä en ainakaa vilkasis kahta kertaa ku tollasia on nykyää maailma täynnä.

    • Heivaankaikkimoi

      Kuvailujesi mukaan iso kyllä mutta on vaikea arvioida ilman kuvaa

    • TheNewEsups

      Luonteesta ei mainita sanakaan, mutta tissit ja perse tulee heti ensimmäisenä.... Joten ei, et ole kiinnostava. Olet stereotyyppinen teinihuora.

    • HierojaMatti

      Paljo nousee penkistä

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe