Niin että voisinko ulkonäköni perusteella kiinnostaa ketään poikaa. Olen siis 12 vuotias.
-Todella vaaleat vähän alle puoleen selkään ylettyvät paksut suorat hiukset
-Rinnat 65A
-Suht hyvä perse
-Pituus 166cm
-Paino 45kg
-Olen aika urheilullinen, eli ihan suhteellisen hyvä kroppa
Voisinko olla kiinnostava?
28
243
Vastaukset
- The_Veeksuuv
Lisäksi vielä sinivihreät hiukset ja pitkät, tuuheat ripset
- dfgdfgh
Ja niin paljo ripsaria ettei jaksa pitää luomia ko puolitangossa. Silloin syntyy sellanen uninen haaveileva katse, joka miettii jotain tuhmaa....
- The_Veeksuuw
Siis sori. Sinivehreät silmät...😂
- eimeneläpi
hyvä trolli taas vaihteeksi, varmasti moni lankeaa tähän :D
- The_Veeksuuw
Voin taata ettei tä oo trolli!
- The_Veeksuuw
Minkä ikänen muuten oot?
- The_Veeksuuw
Sori kysyin vahingossa
- eimeneläpi
Vahingossa??
- The_Veeksuuw
Siis vastasin väärään "kommenttiin"
- TheNumber6
Onko FB TAI Jotai? chattii?
- The_Veeksuuw
On vaan insta. Sinnekkään en saa pistää kuvia ittestäni...
- The_Veeksuuw
Minkä ikänen oot? Ei sillä sinänsä mitään väliä olis vaikka olisit 60, mutta onhan se nyt kiva tietää...
Kyl... ainaki pedareita :DD
- boy_03
Kerro sun insta nii jutellaa
- The_Veeksuuw
Jos kerrot ensin omaa niin lupaan tulla
- The_Veeksuuw
Omas*
- The_Veeksuuw
Ok, jos sä et kerran sitä instaas aio laittaa niin tässäpä mun insta: the_veeksuuw
- The_Veeksuuw
Niin että tulkaa ihmeessä juttelemaan!! Mulla on nimittäin todella tylsää...
- säälittävää
EI NÄIN! Näin ei pitäisi yrittää saada poikkista!
- The_Veeksuuw
En mä yritäkkään. Kysyin vaan porukan mielipidettä.
- 17veee
Olet muuten aika pitkä 12-vuotiaaksi tytöksi :D
- The_Veeksuuw
Onko toi huono vai hyvä juttu...?
- Jumalaaaaaaahhhhhahahh
Pienet tissit.... En paljoo keuhuis niil, mut onneks ne kasvaa;)
- Nimimerk100500
Pikkulissu. Kiinnostat niitä, jotka haluaa helpon tytön. Mä en ainakaa vilkasis kahta kertaa ku tollasia on nykyää maailma täynnä.
- Heivaankaikkimoi
Kuvailujesi mukaan iso kyllä mutta on vaikea arvioida ilman kuvaa
- TheNewEsups
Luonteesta ei mainita sanakaan, mutta tissit ja perse tulee heti ensimmäisenä.... Joten ei, et ole kiinnostava. Olet stereotyyppinen teinihuora.
- HierojaMatti
Paljo nousee penkistä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .613757Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493000Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631272914Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3661970- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101141Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101125Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27949- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että108918